Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj

Wodociągi Ustka sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 76-270 Ustka, Ogrodowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48598144727 , fax. +48598155631
  • Data zamieszczenia: 2019-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wodociągi Ustka sp. z o.o.
    Ogrodowa 14
    76-270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. +48598144727, fax. +48598155631
    REGON: 770538080
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wodociagi.ustka.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj. Przedmiotowe zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i rozbudowy Oczyszczalni Ścieków w Ustce w części ściekowej i osadowej, przy zachowaniu istniejącej technologii oczyszczania ścieków i przeróbki osadu. Zamówienie stanowi jeden z elementów przedsięwzięcia pn. „UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI ŚCIEKOWEJ W USTCE”. Zamówienie obejmuje przebudowę i rozbudowę oczyszczani ścieków w Ustce, obręb geodezyjny Ustka, działka nr: 985/1 986/1, przy ulicy Ogrodowej 14. Ogólna charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1. zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i rozbudowy Oczyszczalni Ścieków w Ustce w części ściekowej i osadowej, przy zachowaniu istniejącej technologii oczyszczania ścieków i przeróbki osadu; 2. zamówienie stanowi jeden z elementów przedsięwzięcia pn. „Uporządkowanie Gospodarki Ściekowej w Ustce”; 3. przewiduje się utrzymanie istniejącej technologii z zastosowaniem osadników wstępnych i biologicznym oczyszczaniem ścieków w oparciu o proces osadu czynnego, w układzie przepływowym z osadnikami wtórnymi; 4. planuje się m.in. wymianę urządzeń technologicznych w obiektach oczyszczania mechanicznego, budowę nowego kompleksu komór predenitryfikacji i defosfatacji, co pozwoli na zwiększenie kubatury komór denitryfikacji w istniejących reaktorach biologicznych, wymianę urządzeń w obiektach gospodarki osadowej, budowę nowej komory fermentacyjnej, rozbudowę maszynowni WKF, montaż nowego agregatu kogeneracyjnego, rozbudowę instalacji biogazu (wymiana istniejących urządzeń na nowe o większej przepustowości); 5. planowana wydajność średniodobowa w okresie sezonu turystycznego wynosi Qdśr=11 700 m3/d, a po sezonie Qdśr=9 000 m3/d; 6. zaproponowane rozwiązania techniczno-technologiczne powinny poprawić funkcjonalność, bezawaryjność i skuteczność oczyszczania ścieków i przeróbki osadów ściekowych oraz zminimalizować negatywne oddziaływania oczyszczalni na środowisko naturalne; 7. elementy robót obejmujące zakresem modernizację obiektów i instalacji wykonywane będą na terenie czynnego zakładu pracy, tj. pracującej oczyszczalni ścieków. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy oczyszczani ścieków w Ustce, obręb geodezyjny Ustka, działka nr: 985/1 986/1, przy ulicy Ogrodowej 14, którą należy sporządzić na podstawie Programu funkcjonalno- użytkowego opracowanego przez mgr inż. Andrzeja Drożdż, upr. proj. St-197/89, Warszawa, kwiecień 2019 r., zwanego dalej w umowie Programem funkcjonalno- użytkowym lub zamiennie PFU, który jako integralna część umowy stanowi załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2. uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych uzgodnień, pozwoleń oraz decyzji administracyjnej zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę dla zamierzenia inwestycyjnego obiektu, o którym mowa w ust. 1; z uwzględnieniem PFU wraz z załącznikami , w tym poniższych decyzji i dokumentów: - decyzji środowiskowej wydanej przez Burmistrza Miasta Ustka w dniu 23.02.2017, - decyzji środowiskowej zmieniająca w/w decyzję wydana przez Burmistrza Miasta Ustka w dniu 01.08.2018 r., - decyzji lokalizacyjnej wydanej przez Burmistrza Miasta Ustka z 24.04.2017 r. wraz z decyzjami zmieniającymi z dnia 23.05.2017 r. oraz z dnia 16.10.2018 r., - pozwolenia wodno- prawnego wydanego przez Starostę Słupskiego w dniu 01.12.2015 r., - warunków technicznych przyłączenia do sieci elektroenergetycznej wydanych przez ENERGA Operator SA oddział w Koszalinie w dniu 21.06.2017 r., - dokumentacji geologiczno-inżynierskiej określającej warunki geologiczno – inżynierskie w podłożu projektowanych budynków oczyszczalni ścieków w miejscowości Ustka” wykonana przez MaKarGEO Zakład Usług Geologicznych w Słupsku w czerwcu 2018 r. wraz z decyzją Starosty Słupskiego zatwierdzającą w/w dokumentację z dnia 26.07.2018 r., - planu zagospodarowania terenu oczyszczalni ścieków – propozycja, - kopii mapy zasadniczej terenu w rejonie planowanej oczyszczalni ścieków, skala 1:1000; 3.wykonanie robót budowlanych obiektu budowlanego, o którym mowa w pkt. 3.1. wraz z wymianą i dostawą niezbędnych instalacji, urządzeń, sprzętu i oprzyrządowania, zwanych dalej w umowie w skrócie instalacją; 4. wykonanie rozruchu technologicznego instalacji obiektu, o którym mowa w pkt.1 oraz uruchomienie instalacji w oparciu o dokumentację budowlaną i dokumentację techniczną stanowiące przedmiot umowy, wykonanie dokumentacji powykonawczej, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wraz niezbędnymi uzgodnieniami organów administracji publicznej; 5. wykonanie innych czynności niezbędnych do zrealizowania zobowiązań określonych w punktach poprzedzających. Ogólny zakres robót budowlanych: 1.Przebudowa komory wlotowej Ob. 1 i układu dopływu ścieków, w tym: - montaż zastawki przelewowej dla wód burzowych w komorze wlotowej Ob. 1, - montaż zasuw odcinających na rurociągach dopływowych ścieków z pompowni PG, - wykonanie obejścia awaryjnego Dn 500 pomiędzy kolektorami tłocznymi ścieków surowych, a kanałem na dopływie do osadników wstępnych, - wymiana obramowań i przykryć komory wlotowej (od strony hali krat), - remont betonowych powierzchni ścian w komorze wlotowej. 2. Przebudowa układu usuwania, płukania i odwadniania skratek oraz separacji piasku (budynek krat Ob. 2), w tym: - demontaż jednej kraty schodkowej i jej ponowny montaż wraz z montażem nowych prasopłuczek skratek (druga krata pozostaje bez zmian), - montaż nowego separatora z płuczką piasku, - montaż nowej instalacji doprowadzenia pulpy piaskowej do płuczki piasku, - montaż armatury na doprowadzeniu piasku do nowej płuczki, - montaż przepływomierza na rurociągu pulpy piaskowej. 3. Przebudowa instalacji odprowadzania powietrza złowonnego z kanałów krat i komory wlotowej, w tym: - wykonanie nowej instalacji kanałów powietrza od krat mechanicznych i komory wlotowej do nowego biofiltra wraz z demontażem istniejącej instalacji, - demontaż biofiltra istniejącego i montaż nowego biofiltra z adaptacją fundamentu do nowych potrzeb. 4. Przebudowa układu usuwania tłuszczy z piaskownika napowietrzanego Ob. 3.1/2 i remont powierzchni ścian betonowych, w tym: - podniesienie ścianki od strony odpływu ścieków - naprawa betonowych powierzchni ścian, - montaż zastawki w kanale tłuszczu separującej dwa piaskowniki, 5. Przebudowa instalacji osadników wstępnych Ob. 4.1/2 i remont powierzchni ścian betonowych, w tym: - wykonanie obejścia awaryjnego Dn 500 pomiędzy kanałem dopływowym osadników wstępnych Ob. 4, a pompownią międzyobiektową Ob. 5 (obejście osadników wstępnych), - przebudowa układu odprowadzania części pływających mająca na celu rozdzielenie wspólnej instalacji na dwa niezależne systemy (tj. demontaż rynny uchylnej w osadniku 4.1 i montaż w nowej lokalizacji, montaż rurociągu części pływających z osadnika 4.2 wewnątrz osadnika 4.1), - doprowadzenie rurociągu części pływających do pompowni osad wstępnego, - budowa pompowni osadów wstępnych z pomieszczeniem pomp i armatury, - przebudowa układu rurociągów i armatury na odprowadzeniu osadów z osadników. 6. Budowa nowego bloku oczyszczania biologicznego Ob. 6N (KPD, .KDF, PP), w tym: - budowa kompleksu komór predenitryfikacji osadu recyrkulowanego, komór defosfatacji wraz z pompownią międzyobiektową i komorą dopływową, - wykonanie pomostu zapewniającego komunikację z poziomu osadników wstępnych do nowego kompleksu komór, - montaż wyposażenia technologicznego (zastawki przelewowe, mieszadła zatapialne, żurawiki z wciągarkami), 7. Przebudowa wielofunkcyjnego reaktora biologicznego Ob. 7, 8, 9, w tym: - zmiana funkcji komór predenitryfikacji i defosfatacji na komory denitryfikacji (zmiana mieszadeł) oraz częściowa wymiana zastawek na większe (w związku ze zwiększonymi przepływami – ścieki i osad recyrkulowany), - zmiana funkcji komór denitryfikacji na komory nitryfikacji oraz komory nitryfikacji/denitryfikacji (demontaż istniejących mieszadeł, montaż rusztów napowietrzających w nowych strefach nitryfikacji i mieszadeł w komorach pracy zamiennej, demontaż rurociągów osadu powrotnego), - wymiana instalacji napowietrzania, - adaptacja instalacji wewnętrznych i urządzeń do nowego układu komór (mieszadła zatapialne, mieszadła pompujące, ruszty napowietrzające z dyfuzorami, układ rurociągów sprężonego powietrza z armaturą, urządzenia pomiarowe, żurawiki z wciągarkami), - montaż zasuw ocinających na odpływie ścieków z reaktorów do osadników wtórnych, 8. Likwidacja instalacji w komorze rozdziału osadu powrotnego Ob. 6, w tym: - demontaż istniejących rurociągów z armaturą i przepływomierzami osadu recyrkulowanego, 9. Budowa nowej komory pomiarowej osadu recyrkulowanego KP.OR, w tym: - montaż komory (studni) z elementów prefabrykowanych, - montaż przepływomierza na rurociągu Dn 400 wraz z armaturą odcinającą i obejściem układu pomiarowego, 10. Przebudowa pompowni osadu recyrkulowanego i nadmiernego Ob. 12, w tym: - wymiana pomp zatapialnych (3 kpl.) oraz montaż czwartej pompy, - przebudowa układu rurociągów i armatury, - naprawa powierzchni betonowych wewnątrz komory mokrej, - wymiana wciągnika przejezdnego wraz z adaptacją konstrukcji nośnej belki, - montaż i demontaż tymczasowej pompowni recyrkulat (osadu powrotnego) na czas przebudowy pompowni Ob. 12. 11. Rozbudowa stacji dozowania PIX Ob. 13, w tym: - montaż dodatkowych pomp dozujących (2 kpl.) wraz z rurociągami tłocznymi i armaturą, - wymiana wykładziny tacy z płytek chemoodpornych, - wykonanie opaski betonowej (krawężnika) wokół tacy oraz wymiana barierek ochronnych. 12. Rozbudowa stacji dmuchaw Ob. 14, w tym; - wymiana dmuchaw sprężonego powietrza, - roboty adaptacyjne istniejącej instalacji (przebudowa układu rurociągów i armatury), 13. Roboty w rejonie zagęszczaczy osadów wstępnych Ob. 15 i 19.1, w tym: - budowa rurociągu osadu wstępnego pomiędzy Ob. 15 i 19, - budowa rurociągu osadu zagęszczonego z Ob. 19.1 do budynku Ob. 16. 14. Rozbudowa budynku obejmującego stację zagęszczania osadów Ob. 16, pompownię cyrkulacyjna WKF z wymiennikownią Ob. 17, pomieszczenia kotła i agregatu kogeneracyjnego Ob. 24 oraz magazynu oleju opałowego Ob. 29 ), w tym: - dobudowa pomieszczenia maszynowni WKF i agregatu kogeneracyjnego (od strony południowej), - przebudowa instalacji technologicznych w pomieszczeniu wymiennikowni i pompowni osadu cyrkulowanego (montaż trzeciego wymiennika ciepła, montaż maceratorów osadu, montaż trzeciej pompy cyrkulacyjnej oraz przebudowa układu rurociągów i armatury z napędami mająca na celu zapewnienie równomiernego rozdziału osadu na dwie komory fermentacyjne), - montaż kompletnej instalacji agregatu kogeneracyjnego wraz z kompletnym układem odzysku ciepła i chłodnicami awaryjnymi, - dostosowanie instalacji elektrycznych i AKP, w tym montaż rozdzielnicy z układem pomiarowym dla energii odnawialnej, - adaptacja pomieszczenia magazynu oleju na drugą instalację zagęszczania osadu nadmiernego, - montaż drugiej stacji mechanicznego zagęszczania osadu nadmiernego (pompa osadu, zagęszczacz, pompa osadu zagęszczonego, stacja dozowania polielektrolitu), - budowa pomieszczenia na magazyn oleju opałowego (od strony północnej istniejącego kompleksu budynków Ob. 16, 17, 24 i 29), 15. Budowa nowej komory fermentacyjnej Ob. 18.2, w tym: - budowa fundamentów pod nowy zbiornik, - montaż zbiornika WKF z elementów stalowych skręcanych wraz z wyposażeniem: - mieszało o osi pionowej, ujęcie biogazu z armaturą zabezpieczającą, wizjer, aparatura kontrolno - pomiarowa, instalacja do gaszenia piany, - montaż nowej klatki schodowej wspólnej do obu zbiorników WKF wraz z przełożeniem instalacji wody do gaszenia piany i instalacji kablowych, które obecnie mocowane są do istniejącej konstrukcji klatki schodowej.. 16. Przebudowa zbiornika retencyjno-odgazowującego osadów przefermentowanych na zagęszczacz osadu Ob. 19.1, w tym: - budowa komory rozdziału osadów na zagęszczacze grawitacyjne (Ob. 15 i 19.1), - włączenie rurociągu osadu wstępnego do zbiornika Ob. 19.1, - podłączenie rurociągów osadu zagęszczonego z doprowadzeniem do pomp osadu wstępnego zagęszczonego w Ob. 16. 17. Budowa nowego zbiornika retencyjno-odgazowującego osadów przefermentowanych Ob. 19.2, w tym: - budowa zbiornika żelbetowego wraz ze schodami i pomostem obsługowym na terenie poletek odwadniania piasku (przewiduje się zajęcie 2 sekcji poletek, tj. 50% powierzchni), - montaż urządzeń i wyposażenia (mieszadło zatapialne, żurawik z wciągarką), - przebudowa kanalizacji odprowadzającej ścieki z drenażu poletek odwadniania piasku. 18. Wymiana wirówki w stacji odwadniania Ob. 20, w tym: - adaptacja fundamentu pod nową wirówkę, - montaż nowej wirówki i instalacji towarzyszących, - remont przenośników osadu, - dostosowanie obiektu do stosowanych kontenerów IBC - pow. magazynowa. 19. Rozbudowa instalacji odsiarczania biogazu Ob. 22, w tym: - wymiana złoża filtracyjnego w istniejących odsiarczalnikach, - podwyższenie fundamentów istniejących reaktorów i budowa nowego fundamentu pod trzeci reaktor, - montaż trzeciego odsiarczalnika wraz z przebudową rurociągów biogazu w rejonie instalacji odsiarczania, 20. Modernizacja układu: zbiornik biogazu, komora filtra i stacja dmuchaw Ob. 23, w tym: - dostawa nowej dmuchawy biogazu, - remont dmuchaw istniejących, - remont budowlany komory filtra. 21. Wymiana pochodni biogazu Ob. 25, w tym: - demontaż istniejącej pochodni biogazu, - montaż nowej pochodni biogazu na istniejącym fundamencie, - wykonanie drenażu terenu wokół fundamentu pochodni. 22. Rozbudowa stacji trafo z rozdzielnią Ob. 28, w tym: - doposażenie pól w rozdzielni NN pozwalającej na zasilenie nowych odbiorników energi elektrycznej, - podłączenie nowej jednostki kogeneracyjnej, 23. Modernizacja pompowni ścieków własnych Ob. 33, w tym: - remont powierzchni betonowych w komorze pomp - wymiana pomp ściekowych, - wymiana wciągnika łańcuchowego do demontażu pomp. 24. Przebudowa wiaty magazynowej osadu Ob. 35, w tym: - demontaż ścian oporowych typu „L” w środkowej części wiaty od strony budynku 16, 17 , 24 (sekcje 3 i 4), - wykonanie nawierzchni utwardzonej pomiędzy wiatą a drogą istniejącą 25. Modernizacja zbiornika tłuszczy z pompownią Ob. 36, w tym: - remont powierzchni betonowych wewnątrz zbiornika 26. Budowa pompowni wód nadosadowych Ob. 37 z zagęszczaczy osadu wstępnego, w tym: - montaż komory pompowni i komory zasuw z elementów prefabrykowanych, - montaż pomp zatapialnych z armaturą odcinającą i zwrotną oraz żurawika z wciągarką, - budowa kanału przelewowego z pompowni do kanalizacji 27. Budowa pompowni wody technologicznej Ob. 38, w tym: - budowa pompowni na ujęciu ścieków oczyszczonych, - budowa budynku z zestawem hydroforowym wody technologicznej, - montaż urządzeń i wyposażenia (zestaw hydroforowy). 29. Wymiana biofiltra powietrza złowonnego Ob. B1 (lokalizacja bez zmian), w tym: - montaż kontenera biofiltra na istniejącym fundamencie (jeśli jego wymiary będą pozwalały na posadowienie oferowanego biofiltra), - przebudowa kanałów powietrza złowonnego wraz z systemem ich odwodnienia, - montaż biofiltra powietrza złowonnego Ob. B2 (nowa lokalizacja), - montaż kontenera biofiltra na nowym fundamencie, - przebudowa kanałów powietrza złowonnego wraz z systemem ich odwodnienia 30. Przebudowa dróg i placów manewrowych oraz chodników 31. Roboty rozbiórkowe i demontażowe, w tym: - demontaż pochodni biogazu, - rozbiórka komory rozdziału osadu recyrkulowanego Ob. 6, - demontaż biofiltra powietrza złowonnego Ob. B2 oraz przyłączy (kanały powietrza, odwodnienie, kable) i rozbiórka fundamentu - rozbiórka klatki wejściowej (schodów) na komorę WKF. 32. Ponadto, przewiduje się roboty związane z montażem rurociągów i kanałów technologicznych oraz zewnętrznych kabli zasilających, pomiarowych i sygnalizacyjnych, a także urządzeń kontrolno-pomiarowych dla potrzeb nowych urządzeń i instalacji. Zamówienie obejmuje również wykonanie niezbędnej dokumentacji budowlanej: 1. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania: - projektu budowlanego – w ilości 5 egz., - projektu wykonawczego - w ilości – 5 egz., - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w ilości – 2 egz., - przedmiaru robót - w ilości – 2 egz., - kosztorysu inwestorskiego - w ilości – 2 egz., - informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - w ilości – 2 egz., - pozostałych dokumentów określonych w PFU Przed rozpoczęciem prac projektowych Wykonawca zobowiązany będzie do: - zweryfikowania wszystkich danych niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania i wykonania przedmiotu Zamówienia, wykorzystując np. aktualne wyniki badań jakości ścieków oraz pomiarów ilości ścieków notowanych w istniejących punktach pomiarowych; - wykonania dodatkowych badań geologicznych, jeśli wyniki badań dostarczonych przez Zamawiającego w ramach Programu funkcjonalno-użytkowego nie są wystarczające do prawidłowego zaprojektowania obiektów oczyszczalni, - wykonania inwentaryzacji terenu, istniejących instalacji i przewodów podziemnych, dróg, zieleni w zakresie koniecznym dla sporządzenia dokumentacji projektowej oraz wykonania robot budowlanych; - pozostałych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z celem określonym w niniejszym zamówieniu 3. Dokumentacja winna zostać wykonana w formie papierowej oraz elektronicznej, w ilości niezbędnej do zabezpieczenia wszystkich uczestników oraz organów administracji procesu inwestycyjnego, jednakże nie mniej jak wskazano powyżej oraz w formach określonych w pkt. 6.1.3. PFU. 4. Dokumentacja winna być zatwierdzona, zgodnie z pkt.6.1.2 Programu funkcjonalno- użytkowego według wymagań określonych w 6.1.4 ww. PFU, według poniżej procedury: - dokumentacja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego poprzez osoby przez niego upoważnione, - dokumentacja podlega zatwierdzeniu przed uzyskaniem pozwolenia na budowę, - zamawiający zapozna się z przedłożoną do zatwierdzenia dokumentacją w terminie 7 dni od daty otrzymania i jest uprawniony wnieść do dokumentacji zastrzeżenia i uwagi, - wykonawca jest zobowiązany rozpatrzyć zastrzeżenia w terminie 3 dni od ich otrzymania i w tym terminie udzielić Zamawiającemu sposób ich uwzględnienia w dokumentacji projektowej, - po przekazaniu przez Wykonawcę dokumentacji lub jej części, uzgodnionej przez Strony zgodnie z procedurą opisaną powyżej, Zamawiający w ciągu 10 dni roboczych sprawdzi jej kompletność i zakres opracowania dokumentacji. - jeżeli w toku czynności odbioru przedmiotu umowy zostaną stwierdzone wady, to Zamawiający może odmówić odbioru do czasu usunięcia wad w uzgodnionym terminie. - do dokumentacji projektowej stosuje się zapis ust. 6 zdanie drugie ( tzn. stosuje postanowienia w zakresie uzyskania akceptacji zastosowanych materiałów, urządzeń lub rozwiązań techniczno- technologicznych; 5. Wykonawca zobowiązany jest przenieść na Zamawiającego prawa własności intelektualnej do wykonanej dokumentacji projektowej na wszystkich polach eksploatacji Wykonawca zobowiązany będzie również w szczególności do: 1. uzyskania w imieniu Zamawiającego od organu administracji architektoniczno-budowlanej niezbędnych dokumentów zezwalających na rozpoczęcie, kontynuację oraz zakończenie robót budowlanych, a także zezwalających na użytkowanie przedmiotu umowy; 2. wykonania robót na podstawie sporządzonego projektu budowlanego, pozwolenia na budowę i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót zatwierdzonych przez Zamawiającego; 3. przeprowadzenia wymaganych prób i badań, wraz z uzyskaniem odbioru robót i przygotowaniem dokumentów związanych z oddaniem obiektów do użytkowania oraz zapewnienia obsługi geodezyjnej , a na etapie robót ziemnych i fundamentowych, zgodnie z zapisami dokumentacji geotechnicznej i PFU nadzoru geotechnicznego. 4. wykonania dokumentacji budowy oraz dokumentacji powykonawczej ze wszystkimi niezbędnymi protokółami z prób i pomiarów oraz atestami i aprobatami; 5. określenia zakresu przeglądów gwarancyjnych i usług serwisowych obiekt i instalacji wymaganych dla zachowania gwarancji w zakresie niezbędnym do prawidłowej eksploatacji przedmiotu przez cały okres obowiązywania gwarancji. Wykonawca jest zobowiązany wydać książkę serwisową uwzględniającą zakres przeglądów gwarancyjnych i serwisowych oraz ich częstotliwości; 6. wykonania rozruchu przedmiotu zamówienia zgodnie z punktem 6.2. PFU. 7. przeszkolenia przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń; 8. realizacji pozostałych obowiązków określonych szczegółowo w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy. Gwarancja jakości robót budowlanych: wymagany okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane wynosi 60 miesięcy. Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady robót budowlanych stanowiących przedmiot umowy, w tym obejmuje wady dokumentacji projektowej oraz wykonanych robót budowlanych. Gwarancja jakości instalacji, urządzeń, sprzętu i oprzyrządowania : Wykonawca udzieli gwarancji jakości instalacji, urządzeń, sprzętu i oprzyrządowania na okres minimum 24 miesięcy. Gwarancja jakości instalacji, urządzeń, sprzętu i oprzyrządowania stanowi kryterium oceny ofert, maksymalny okres podlegający ocenie kryterium, zgodnie z pkt. 21.4.2 SIWZ wynosi 48 miesięcy. Warunki gwarancji jakości wykonanych robót budowlanych oraz jakości instalacji, urządzeń, sprzętu i oprzyrządowania określa załącznik nr 4 SIWZ- wzór umowy. Wykonawca na roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia udzieli 60 miesięcznej rękojmi według przepisów art. 556 – 576 4 w zw. z 656 § 1 oraz art. 638 kodeksu cywilnego. Wykonawca na dostarczoną i zamontowaną instalacje, urządzenia, sprzęt i oprzyrządowanie udzieli 24 miesięcznej rękojmi według przepisów art. 556 – 576 4 w zw. z 656 § 1 oraz art. 638 kodeksu cywilnego. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja budowlana) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. Za materiały równoważne rozumie się materiały o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych lub lepszych niż podane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. Wykonawca, projektując i realizując rozbudowę i modernizację oczyszczalni, powinien uwzględnić maksymalne wykorzystanie w proponowanej technologii: kubatury istniejących obiektów technologicznych (aktualnie wykorzystywanych lub nie) z zachowaniem wymaganej jakości ścieków oczyszczonych, mając równocześnie na uwadze fakt, że w czasie prowadzenia robót budowlanych i modernizacyjnych istniejąca oczyszczalnia będzie eksploatowana. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie roboty tymczasowe (np. tymczasowe rurociągi, obiekty, np. pompownie, kable zasilające i sterownicze, estakady, pomosty, itp.) konieczne dla utrzymania bieżącej eksploatacji oczyszczalni w trakcie prowadzenia robót budowlano-montażowych. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty w zakresie: robót rozbiórkowych, zbrojenia, betonowania, spawalniczych, montażu instalacji biogazu, montażowych budowlanych, murarskich, posadzkowych, tynkarskich, malowania, elektrycznych, elektrotechnicznych, robót drogowych, utwardzenia terenu, montażu instalacji i urządzeń, robót małej architektury oraz montażu przyłączy : energetycznych, wodociągowego i kanalizacji sanitarnej, także operatorów sprzętów budowlanych, jeżeli czynności te mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 240.000,00 (słownie: dwieście czterdzieści tysięcy złotych i 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PeKaO S.A., nr konta 17 1240 3770 1111 0000 4068 5003 z adnotacją „Wadium – przetarg nieograniczony: Przebudowa i rozbudowa oczyszczani ścieków w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj”. Do oferty zaleca się dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału łącznie z ofertą w osobnej kopercie. Polisa, poręczenie lub gwarancja stanowiąca formę wadium winna zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 11.2. SIWZ. Dodatkowo do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, potwierdzający, że określony potencjał dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu został Wykonawcy faktycznie udostępniony. 2.Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ; 6. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy; 7. dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach