Gmina Bircza ogłasza przetarg
- Adres: 37-740 Bircza, ul. Ojca Św. Jana Pawła II 2
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 672 60 91 , fax. 016 672 53 41
- Data zamieszczenia: 2011-03-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bircza
ul. Ojca Św. Jana Pawła II 2 2
37-740 Bircza, woj. podkarpackie
tel. 016 672 60 91, fax. 016 672 53 41
REGON: 65090047600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bircza.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudawka i Stara Bircza w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- Nadzór nad budową kanalizacji dla miejscowości Rudawka i Stara Bircza zgodnie z załączonym przedmiarem robót - Zapoznanie się z aktualną dokumentacją robót budowlanych i jej weryfikacja, - Pomoc Zamawiającemu w przygotowaniu dokumentów do przetargów i ich rozstrzygnięcia zakończonych podpisaniem umowy z Wykonawcami - Przygotowywanie dokumentów na posiedzenia rady budowy - Przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania Wykonawcy placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu, - Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z zakresem zleconym przez Zamawiającego lub projektem i postanowieniami pozwolenia na budowę, umową, projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz udział w naradach technicznych, - Współpraca z Zamawiającym na jego rzecz w całym okresie trwania umowy w zakresie określonym w dokumentacji projektowej - Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robot lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, - Żądania od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek lub ponownego wykonania wadliwie wykonanych robot, a także wstrzymania dalszych robot budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z zakresem zleconym przez Zamawiającego, projektem lub pozwoleniem na budowę czy zgłoszeniem robót, - Przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięciu terminu wykonania prac, ich opiniowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego, - Szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez kierownika budowy w zakresie rzeczowym i finansowym, - Kontroli prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenia dla właściwego przebiegu realizacji inwestycji, - Wstrzymanie robót w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, a zwłaszcza założeniami dokumentacji projektowej. - Egzekwowanie od Wykonawcy robót osiągnięcia założonych efektów rzeczowych, oraz terminowego przekazania inwestycji do użytku. - Egzekwowanie od kierownika budowy czynności związanych z przygotowaniem całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego (protokoły odbiorów częściowych i robót zanikających oraz ulegających zakryciu odebranie od wykonawcy robót dokumentacji powykonawczej), - Kontrola jakości używanych materiałów zgodnie z prawem żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowa analiza przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, - Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, - Podejmowanie niezbędnych środków w celu usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz informowanie Zamawiającego o zwłoce Wykonawcy robót w usunięciu stwierdzonych wad, - Sprawdzenie i odbiór robot budowlanych ulęgających zakryciu lub robót zanikowych i sporządzanie protokołów lub odpowiednich wpisów w dzienniku budowy, - Udział w czynnościach odbioru końcowego inwestycji oraz stwierdzenie gotowości inwestycji do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, - Potwierdzenie faktyczne wykonanych robót oraz usunięcia wad, - Nadzór nad wykonaniem robót zapewniających bezpieczeństwo obiektu budowlanego w trakcie jego realizacji, - Wizytowanie placu budowy co najmniej dwa razy w tygodniu z dostosowaniem czasu pobytu do zaistniałych potrzeb oraz na każde wezwanie zamawiającego oraz wykonawcy robót i dokumentowanie swoich wizyt wpisem do dziennika budowy, - Przedkładanie Zamawiającemu pisemnych raportów rozliczeniowych z postępu robót i o zgodności postępu robót z ustalonym harmonogramem w terminie do 3 dni od daty podpisania protokołu częściowego odbioru robót, - Prowadzenie dokumentacji fotograficznej w formie elektronicznej podczas całego procesu inwestycyjnego i przekazanie go na żądanie Zamawiającemu; - Kontrolowanie rozliczeń zadania, w tym zużycia materiałów i weryfikacji kosztów, sprawdzanie obmiarów robót, kosztorysów powykonawczych i zasadności faktur częściowych oraz faktury końcowej, oraz potwierdzenie wykonywanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, - Sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, - Rozliczenie końcowe nadzorowanych robót remontowych i inwestycji, - Przygotowanie niezbędnych dokumentów do odbioru końcowego, - Uczestnictwo w odbiorze końcowym i ostatecznym, - W uzasadnionych przypadkach - przygotowanie do akceptacji Zamawiającego protokołu konieczności na wykonanie robót dodatkowych bądź zamiennych oraz sprawdzenie kosztorysów na te roboty, - Wykonywanie czynności wynikających z udzielonej przez wykonawcę gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Inwestora do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi - informowanie Zamawiającego o stwierdzonych wadach w okresie rękojmi, a także okresie gwarancji, poświadczanie ich usunięcia. - Kontrola aktualności ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy robót. - Zapewnienie ciągłości wykonywania nadzoru, a w przypadku zmian osobowych wśród osób wymienionych w § 1 ust. 2 - niezwłoczne pisemne powiadomienie o powyższym Zamawiającego. - Przestrzeganie norm i zasad BHP. - Inne sprawy zlecone przez Zamawiającego w ramach tego zadania Wykonawcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742620003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Złożona oferta musi być zabezpieczona WADIUM o wartości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza Zamawiający żąda wniesienia wadium do dnia: 2011-03-28, do godz. 1000 w kwocie 2.000,00 zł ( słownie : dwa tysiące 00/100 zł. ), przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Żurawica Oddział Bircza nr: 11 9113 1014 2003 5000 0228 0044 z dopiskiem: Wadium na przetarg pn.: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudawka i Stara Bircza Wadium złożone w innej formie niż pieniężnej, należy złożyć /w formie oryginału/ w pokoju nr 7 tut. Urzędu przed terminem otwarcia ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bircza.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- pełnienia nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej nad zadaniem pod nazwą Budowa kaplicy cmentarnej w Brzegach Dolnych Etap III
Dodano: 2014-02-28 - Wykonanie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w specjalnościach konstrukcyjno - budowlanej, elektrycznej i drogowej nad zadaniem pod nazwą: Modernizacja Parku pod Dębami w Ustrzykach Dolnych w ramach projektu W poszukiwaniu wspólnych korzeni -- tworzenie zaplecza turystyczno-rekreacyjnego poprzez modernizację Parku pod Dębami Polska i Parku Mieru Słowacja, realizowanego z Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Dodano: 2014-02-19 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych-. Oświetlenie drogi w m-ci Brzegi Dolne 2. Oświetlenie drogi w m-ci Daszówka 3. Oświetlenie drogi w m-ci Łobozew Górny 4. Oświetlenie drogi w m-ci Ustrzyki Dolne ul. Bieszczadzka 5. Oświetlenie drogi w m-ci Brelików 6. Oświetlenie drogi w m-ci Hoszów
Dodano: 2014-01-31 - pełnienie nadzoru inwestorskiego przy przebudowie dróg leśnych w Nadleśnictwie Głogów. Łączna długość dróg leśnych przeznaczonych do nadzoru wynosi 6 145 mb.
Dodano: 2013-05-13 - Wykonanie usługi pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą Poprawa jakości zarządzania energią poprzez wykorzystanie odnawialnych źródeł energii - budowa kolektorów słonecznych na potrzeby Zespołu Basenów Delfin w Ustrzykach Dolnych
Dodano: 2013-05-10 - . Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie pola do zraszania w szkółce leśnej Leśnictwa Sokołów - ułożenie płyt ażurowych w 2013r.
Dodano: 2013-03-15 - pełnienia nadzoru inwestorskiego w specjalnościach konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad zadaniem pod nazwą: Budowa kaplicy cmentarnej w Brzegach Dolnych - etap II
Dodano: 2013-01-29 - pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej nad realizacją zadania pod nazwą : Rozbudowa i przebudowa trybun stadionu sportowego w Ustrzykach Dolnych
Dodano: 2013-01-09 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej nad realizacją zadania pod nazwą Poprawa warunków społeczno- ekonomicznych mieszkańców ulicy Ogrodowej 1-3 w Ustrzykach Dolnych , poprzez termomodernizację budynków mieszkalnictwa wielorodzinnego - obejmujące budynki przy ul. Ogrodowa nr 1 i 3 .
Dodano: 2012-09-20 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej nad realizacją zadania pod nazwą Aktywizacja obszaru I Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Ustrzyki Dolne poprzez budowę kompleksu rekreacyjno- sportowego i podniesienie atrakcyjności przestrzeni publicznej
Dodano: 2012-09-13