Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi etapu I i II modernizacji Parku im. E. Szymańskiego w Warszawie postępowanie znak 121/ZP/09.

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01-003 Warszawa, Al. Solidarności 90
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5048588 , fax. 022 5048592
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    Al. Solidarności 90 90
    01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5048588, fax. 022 5048592
    REGON: 01525966300161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi etapu I i II modernizacji Parku im. E. Szymańskiego w Warszawie postępowanie znak 121/ZP/09.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi etapu I i II modernizacji Parku im. E. Szymańskiego w Warszawie. 2. Nadzór inwestorski obejmuje czynności wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późń. zm.) w n/w specjalnościach: 1) konstrukcyjno - budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych oraz kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4) drogowej. Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami zieleniarskimi zgodnie ze sztuką ogrodniczą. 3. Nadzór inwestorski będzie pełniony nad n/w robotami: 1) gospodarką drzewostanem, 2)rozbiórką oraz demontażem istniejących urządzeń, 3) robotami ziemnymi związanymi z ukształtowaniem terenu, 4) remontem stawu, 5) budową sieci i instalacji sanitarnych, 6) budową sieci elektrycznych wraz z oświetleniem, 7) budową punktów czerpalnych wody pitnej, 8) budową sztucznej rzeki, 9) budową nawierzchni dróg i placów, 10) budową wrotowiska, 11) dostawą i montażem elementów małej architektury, 12) urządzaniem zieleni, przy czym szczegółowy zakres robót określa n/w dokumentacja: projekt budowlano - wykonawczy modernizacji zagospodarowania parku im. E. Szymańskiego w Warszawie - etapy I i II (wszystkie branże), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót przy modernizacji zagospodarowania parku im. E. Szymańskiego w Warszawie - etapy I i II (wszystkie branże), przedmiary robót . Zaleca się, aby Wykonawcy zdobyli wszelkie informacje, które mogą być konieczne do opracowania ofert, w tym przeprowadzili wizję lokalną. Nadzór inwestorski będzie pełniony w branżach: budowlana, drogowa, sanitarna, elektryczna i zieleniarska - łącznie do 345 pobytów. Obecność na budowie co najmniej 1 raz w tygodniu, zgodnie ze specjalnościami wynikającymi z harmonogramu realizowanych robót oraz na każde dodatkowe wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót w ciągu 24 godzin od powiadomienia o konieczności wizyty. Przybycie na budowę powinno nastąpić w ciągu 24 godzin od powiadomienia - dotyczy dni roboczych od poniedziałku do piątku dla każdej z branż przez okres trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 3.500 zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, które obejmują swym zakresem przedmiotowi zamówienia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał co najmniej 2 usługi polegające na sprawowaniu nadzorów inwestorskich o wartości co najmniej 100.000,00zł netto każda nad robotami budowlanymi związanymi z budową obiektów budowlanych (obiekt budowlany w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz.U. Z 2006r. Nr 156 poz. 1118, z późn. zm.) w skład których wchodziły m.in.: roboty ogólnobudowlane oraz instalacje wod -kan i elektryczne. 2)Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj: I. posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a) konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - min 1 osoba, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych oraz kanalizacyjnych bez ograniczeń - min 1 osoba, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - min 1 osoba, d) drogowej bez ograniczeń - min 1 osoba, oraz należącymi do Izby Inżynierów Budownictwa. II. zdolnymi do pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami zieleniarskimi zgodnie ze sztuką ogrodniczą tj: a) min 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe o kierunku - architektura krajobrazu lub ogrodnictwa lub leśnictwa albo posiadającą co najmniej wykształcenie średnie kierunkowe: ogrodnicze lub rolnicze lub leśne lub tereny zieleni, która wykaże się co najmniej 5 letnim doświadczeniem w realizacji zamówień związanych z urządzaniem zieleni, b) min 1 osoba posiadająca kwalifikacje zawodowe związane z chirurgią drzew i co najmniej 5 letnie doświadczeniem w realizacji zamówień związanych z chirurgią drzew. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie wg formuły: spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1- 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualną na dzień składania ofert polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. W przypadku braku ww. polisy inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Wykaz wykonanych usług wraz z informacjami tj.: nazwy zadania, całkowitej wartości, terminu wykonywania i miejsce wykonania, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV pkt. 2 ppkt 1 SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 5.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV pkt. 2 ppkt 2 SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień i aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa, a dla osób o których mowa w pkt. 2. ppkt. 2) II w części IV dokumenty potwierdzające kierunkowe wykształcenie (świadectwa dyplomy) w zakresie wskazanym w części VI pkt. 2. ppkt. 2) II. Wykonawca musi dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wskazanych osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli wykonawca wskazał takie osoby w wykazie. Informacje dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1)w podrozdziale V.1. pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl/page/index.php?str=422
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach