Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania pn.Sanitacja dorzecza rzeki Troi

Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 48-100 Głubczyce, ul. Powstańców 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4852721 , fax. 077 4852721 wew. 12
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o.
    ul. Powstańców 2 2
    48-100 Głubczyce, woj. opolskie
    tel. 077 4852721, fax. 077 4852721 wew. 12
    REGON: 53058959000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania pn.Sanitacja dorzecza rzeki Troi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania związanego z Sanitacją dorzecza rzeki Troi o wartości w/g kosztorysów inwestorskich 14.043.000,00zł/netto/ w następujących branżach: - instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - drogowej - zagospodarowanie terenu 2.Parametry obiektów: - łączna długość sieci rozdzielczych: 13.665,0 mb. o średnicy DN 200 (kam.) - /koszt kwalifikowany projektu/ - łączna długość przykanalików : 2.971 mb. o średnicy DN150 (kam.) /koszt niekwalifikowany projektu/ - pompownie ścieków wraz z zasilaniem energetycznym - 8 szt. które to zamierzamy realizować w okresie od podpisania umowy z wykonawcą robót budowlano montażowych do dnia zakończenia rzeczowej realizacji projektu tj.: do 15 października 2011r. i zakończenie finansowej realizacji projektu tj.: do 10 grudnia 2011. - Położenie inwestycji: miejscowości Bogdanowice, Zubrzyce, Zopowy, Zopowy Osiedle - Gmina Głubczyce Dokumentacja techniczno-kosztorysowa znajdują się w Głubczyckich Wodociągach i Kanalizacja Sp. z o.o. ul. Powstańców 2 , 48-100 Głubczyce
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712310007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca wnosi wadium w wysokości 5.000,00 złotych /słownie : pięć tysięcy złotych/ do dnia 01.06. 2009 r. do godz. 10:00 . 2.Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz w poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6 ust. 3 punkt 4 lit. b ustawy o tworzenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, póz. 1158 z 2000 r., z późniejszymi zmianami). 3.Wadium w formie pieniężnej Wykonawca wpłaci wyłącznie przelewem na konto Bank Spółdzielczy Głubczyce Nr : 65 8868 0004 1000 0000 0084 0001, przy czym data wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego jest uznana jako data wpłacenia wadium. Wadium w pozostałej formie należy złożyć za pokwitowaniem w kasie GWiK. 4.Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą /pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania/ oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. 5.Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania /art. 24 ust. 2 pkt. 4 Ustawy/. 6.Wykonawca traci wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 5 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.warunki ustawowe 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. warunki zamawiającego 2.1. nadzorowanie realizacji co najmniej 3 obiektów budowlanych w ciągu ostatnich trzech lat o łącznej wartości co najmniej 9 mln PLN , potwierdzony referencjami, w których podana będzie wartość nadzorowanych robót, wystawionymi na wykonawcę (tj. inwestor zastępczy) przez Inwestora Głównego 2.2.dysponowanie do wykonania zamówienia osobami posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie , zgodnie z art.12 ust.1 ustawy Prawo Budowlane w zakresie wykonywania nadzoru inwestorskiego w specjalnościach, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych , instalacyjnej w zakresie sieci ,instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz drogowej w rozumieniu przepisów o drogach publicznych z wyłączeniem drogowych obiektów inżynierskich oprócz przepustów wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 2.3 przeprowadzenie wizji lokalnej terenu przyszłej budowy, 2.4 zaakceptowanie warunków umownych określonych w projekcie umowy O spełnienie w/w warunków decydować będzie kompletność i aktualność przedłożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zabawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: wykonawcy składają następujące dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 i art. 24 ustawy Prawo Zamówień publicznych, które stanowi druk nr 2 do SIWZ /dokument ten będzie stanowić załącznik nr 1 do oferty/. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /dokument ten będzie stanowić załącznik nr 2 do oferty/ w przypadku składania ofert przez spółki cywilne należy dołączyć również kopię umowy spółki cywilnej. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniejsza niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/. /dokument ten będzie stanowić załącznik nr 3 i 4 do oferty/ 4. Wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w poszczególnych branżach, który stanowi druk nr 3 do SIWZ wraz informacjami na temat ich kwalifikacji , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z kopiami uprawnień i zaświadczeń z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa ,potwierdzające ich przynależność do tej izby na dzień składania ofert /dokument ten będzie stanowić załącznik nr 5 do oferty/ 5.Wykaz nadzorowanych realizacji minimum 3 obiektów budowlanych w ostatnich trzech latach o łącznej wartości co najmniej 9 mln PLN który stanowi druk nr 4 do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie /dokument ten będzie stanowić załącznik nr 6 do oferty/ 6.Oświadczenie o realizacji zamówienia siłami własnymi, które stanowi druk nr 5 do SIWZ /dokument ten będzie stanowić załącznik nr 7 do oferty/ 7.Aktualny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej - na kwotę nie mniejszą niż 1mln PLN co musi być jednoznaczne zapisane w przekładanym dokumencie - w innym przypadku należy dołączyć ogólne warunki ubezpieczenie /dokument ten będzie stanowić załącznik nr 8 do oferty/ 8.Podpisany projekt umowy , który stanowi druk nr 6 do SIWZ /dokument ten będzie stanowić załącznik nr 9 do oferty/ 9.Pełnomocnictwo dla Pełnomocnika wraz z umowa regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, - składane tylko w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie /dokument ten będzie stanowić załącznik nr 10 do oferty/ 10.W przypadku, gdy w składanej ofercie będą znajdowały się informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, informacje te nie zostaną udostępnione innym uczestnikom postępowania, jeżeli zostało to zastrzeżone w stosownym oświadczeniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.glubczyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną