Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest "Pełnienie funkcji Doradcy Technicznego w zakresie wdrożenia projektu pn. "Informatyzacja i modernizacja danych zasobów geodezyjnych powiatów województwa lubuskiego do świadczenia e-usług"

Związek Powiatów Lubuskich ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, Podgórna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 452 75 30
  • Data zamieszczenia: 2020-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Powiatów Lubuskich
    Podgórna 5
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 452 75 30
    REGON: 36188912300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zpl.bip.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Związek Powiatów Lubuskich

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest "Pełnienie funkcji Doradcy Technicznego w zakresie wdrożenia projektu pn. "Informatyzacja i modernizacja danych zasobów geodezyjnych powiatów województwa lubuskiego do świadczenia e-usług"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Pełnienie funkcji Doradcy Technicznego w zakresie wdrożenia projektu pn. Informatyzacja i modernizacja danych zasobów geodezyjnych powiatów województwa lubuskiego do świadczenia e-usług". Zadanie obejmuje wsparcie Partnerów i Operatorów systemu w zakresie jego wdrożenia. Usługa jest istotna dla efektywnego wdrożenia systemów i właściwego funkcjonowania uruchomionych e-usług. Stanowi rodzaj asysty technicznej. Z uwagi na fakt niezwykle skomplikowanej materii oraz dużego stopnia innowacyjności projektu zasadne jest dla maksymalizacji celów projektu oraz jego prawidłowej realizacji wsparcie zewnętrzne w postaci wyspecjalizowanej jednostki. Zakres wsparcia technicznego obejmuje analizy i ekspertyzy prawne, finansowe, techniczne (niezbędne do realizacji projektu), z wyłączeniem kosztów związanych z obsługą spraw sądowych. Usługa zapewnia dostosowanie systemu do indywidualnych potrzeb związanych ze specyfiką wnioskodawcy, co wynika z praktyki funkcjonowania systemu zaraz po jego uruchomieniu. Usługa jest niezbędna do prawidłowego wdrożenia systemu, tak aby on funkcjonował w obszarze działalności beneficjenta bez zastrzeżeń i aby każdy z pracowników odpowiedzialnych za administrowanie systemem, rejestrami, danymi i bezpośrednią realizacją e-usług mógł efektywnie dostosować swoje metody pracy do nowych narzędzi systemowych. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji na przedmiot umowy wynoszący 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. 2. Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) określony został w Załączniku nr 4 do SIWZ oraz w istotnych postanowieniach przyszłej umowy (IPU- wzór umowy) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z aktami prawnymi wskazanymi z OPZ. 4. Mając na uwadze dyspozycję art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019, poz. 1843 ze. zm.), Zamawiający wymaga, aby członek zespołu ekspertów tj. Specjalista ds. rozliczeń finansowych i monitoringu ( minimum jedna osoba) był zatrudniony przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. 2018, poz. 917 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72100000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3.500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100 ) przed terminem składania ofert. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez wykonawcę: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww.zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymagać będzie złożenia następujących dokumentów oraz oświadczeń: 1. oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art 24 ust. 1 pkt 23 ustawy zgodnie z załącznikiem nr 2C do SIWZ. UWAGA: Zgodnie z art 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust.5 ustawy). Dokument należy złożyć w wersji papierowej w siedzibie Związku Powiatów Lubuskich, Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra. 2.aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy zgodnie z Załącznikiem nr 2B do SIWZ (składane razem z ofertą); 3. aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie z art 22 ust. 1 pt. 2) i ust. 1b ustawy Pzp zgodnie z Załącznikiem nr 2A do SIWZ (składane razem z ofertą). Ponadto do oferty należy dołączyć: − Formularz ofertowy – według Załącznika nr 1 do SIWZ. − Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii. − Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale V SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załącznik nr 2A i 2B do SIWZ)., − Zobowiązanie, o którym mowa w rozdz. VI ust 3 pkt b) SIWZ, w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów na podstawie art. 22a ust. 2 ustawy, w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną