Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest organizacja kolonii śródrocznej tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas III szkoły podstawowej Zespołu Szkół nr 2 w Bukownie, w tym przewóz uczniów autokarem do miejsca kolonii oraz z powrotem.

Zespół Szkół Nr 2 w Bukownie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-332 Bukowno, ul. Sławkowska 133
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6421003 , fax. 32 6421003
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 2 w Bukownie
    ul. Sławkowska 133 133
    32-332 Bukowno, woj. małopolskie
    tel. 32 6421003, fax. 32 6421003
    REGON: 63720086620000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bukowno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja kolonii śródrocznej tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas III szkoły podstawowej Zespołu Szkół nr 2 w Bukownie, w tym przewóz uczniów autokarem do miejsca kolonii oraz z powrotem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja kolonii śródrocznej, tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas III szkoły podstawowej Zespołu Szkół nr 2 w Bukownie w miejscowości nadmorskiej Mrzeżyno 2.Przewidywana liczba uczniów 14. 3.Czas trwania wypoczynku 15 dni ( łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu), w tym 14 noclegów. 4.Wykonawca zobowiązany jest do : a)podstawienia w obie strony, zgodnie z ustalonym harmonogramem, czystego, sprawnego technicznie autokaru wysokiej klasy /klimatyzacja, WC/, spełniającego wszelkie wymogi zezwalające na przewóz dzieci, b)zapewnienia obsługi dwóch kierowców, przejazd w ciągu dnia, c)zapewnienia ubezpieczenia autokaru oraz wymaganych koncesji, d)zapewnia w przypadku awarii autokaru zastępczego na własny koszt, e)zakwaterowania w pokojach 2,3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym, TV, balkonami, bez łóżek piętrowych(wyklucza się pawilony z wyjściem z pokoju bezpośrednio na zewnątrz budynku), f)zakwaterowania wszystkich uczestników wyjazdu w jednym budynku, w którym znajduje się również stołówka. Dopuszcza się usytuowanie stołówki na terenie obiektu, g)zapewnienia bazy rekreacyjno - sportowej ( boiska do gier zespołowych, plac zabaw, miejsce na ognisko), h)wyposażenia obiektu w salę TV, salę dyskotekową, salę do prowadzenia zajęć dydaktycznych oraz basen na terenie ośrodka( może być odkryty), i)zapewnienia programu rekreacyjno - sportowego: a)dwie wycieczki autokarowe z przewodnikiem ( Kołobrzeg, wyspa Wolin ), b)rejs statkiem po morzu, c) impreza piracka w latarni morskiej w Kołobrzegu, j)zapewnienia wyżywienia : trzy posiłki o wzbogaconej wartości odżywczej (śniadanie, obiad, kolacja) i podwieczorek oraz suchy prowiant na drogę powrotną. Wyjazd do domu - po śniadaniu. k)zapewnienia bezpłatnego pobytu i odrębnych pokoi dla 2 opiekunów oraz odrębnego pokoju dla szkolnej pielęgniarki (koszt pobytu pielęgniarki pokrywa zamawiający). l)zapewnienia opieki medycznej : pielęgniarka 24 godziny na dobę na terenie ośrodka, lekarz na wezwanie, zapewnienie środków pierwszej pomocy. m)zapewnienia ogrzewania budynku w przypadku niskich temperatur. n)ubezpieczenia grupy w pełnym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2, Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu żądamy dostarczenia, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)kartę kwalifikacyjną obiektu na okres wykonywania usługi, c)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmujący okres wykonywania usługi, d)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ, e)zaświadczenie o stanie czystości środowiska odnoszące się do miejscowości, w której zostanie wykonana usługa, f)prezentację fotograficzną, folder, stronę internetową obiektu. Dokumenty mogą być składane w formie oryginałów bądź kserokopii potwierdzonej, na każdej stronie, za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii dokumentu, jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bukowno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach