Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 5 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie pn. Obsługa programu finansowo-księgowego OPTIMA.

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, pl. J. Bema
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 882 300 , fax. 146 882 301
  • Data zamieszczenia: 2019-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
    pl. J. Bema 3
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 146 882 300, fax. 146 882 301
    REGON: 85176311800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://tarnow.praca.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 5 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie pn. Obsługa programu finansowo-księgowego OPTIMA.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: 1) przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Obsługa programu finansowo-księgowego OPTIMA dla 5 osób, 2) szkolenie realizowane jest w ramach projektu „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie tarnowskim i m. Tarnów (V) Mój rozwój, moja szansa”, który jest realizowany przez Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś 8 Rynek Pracy, Działanie 8.1 Aktywizacja zawodowa – projekty Powiatowych Urzędów Pracy, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, 3) szkolenie winno obejmować minimum 60 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 50 godzin zajęć praktycznych, czasu trwania egzaminu, o którym mowa w III Etapie – Ocena, nie wlicza się do liczby godzin szkolenia, 4) program szkolenia winien obejmować w szczególności:  funkcje i parametry programu OPTIMA,  rejestry VAT,  plan kont,  rejestr kasowo-bankowy,  rozliczenia i rozrachunki,  księgowanie, tworzenie własnych zestawień księgowych,  zestawienia księgowe,  rachunek zysków i strat,  środki trwałe,  wartości niematerialne i prawne,  wyposażenie,  amortyzacja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych; 5) celem szkolenia jest nabycie przez uczestnika umiejętności/kompetencji w zakresie obsługi programu finansowo-księgowego OPTIMA, 6) fakt nabycia umiejętności/kompetencji będzie weryfikowany przez Wykonawcę w ramach następujących etapów: I. Etap – Zakres – zdefiniowanie grupy docelowej: Grupę docelową projektu stanowią osoby w wieku 30 lat i więcej, pozostające bez pracy, zarejestrowane w powiatowym urzędzie pracy należące co najmniej do jednej z poniższych grup:  osoby powyżej 50 roku życia,  osoby długotrwale bezrobotne,  osoby z niepełnosprawnościami,  osoby o niskich kwalifikacjach,  kobiety,  bezrobotni mężczyźni w wieku 30-49 (nie należący do w/w grup, których sytuacja na rynku pracy jest najtrudniejsza), przy założeniu, że ta grupa docelowa nie może stanowić więcej niż 20% ogółu bezrobotnych objętych wsparciem w projekcie. Dodatkowo w przypadku ww. szkolenia do uczestnictwa w projekcie, spośród wyżej wymienionej grupy, będą kierowane przede wszystkim:  osoby z niepełnosprawnościami  osoby powyżej 50 roku życia,  osoby długotrwale bezrobotne . II. Etap – Wzorzec – zdefiniowanie efektów uczenia się, które osiągną uczestnicy w wyniku przeprowadzonego szkolenia: Cele szkolenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się:  z uwzględnieniem wiedzy: • zna funkcje i parametry programu OPTIMA: rejestr VAT, plan kont, rejestry kasowo-bankowe, rozliczenia i rozrachunki, księgowanie, zestawienia księgowe, rachunek zysków i strat, tworzenie własnych zestawień księgowych, środki trwałe, wartości niematerialne i prawne, wyposażenie, amortyzacja środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, • inne (należy wskazać),  z uwzględnieniem umiejętności: • potrafi obsługiwać program OPTIMA, • potrafi sporządzić rejestr kasowo-księgowy oraz rejestr VAT, • potrafi samodzielnie sporządzić zestawienia księgowe, • inne (należy wskazać),  z uwzględnieniem kompetencji społecznych: • tworzy i rozwija wzorce właściwego postępowania na stanowiska pracy, • inne (należy wskazać),  z uwzględnieniem kompetencji cyfrowych - należy wskazać jakie: • (Wykonawca w oparciu o definicję kompetencji cyfrowych, sam wskazuje jakie kompetencje uzyska uczestnik szkolenia po jego zakończeniu). III. Etap – Ocena – przeprowadzenie weryfikacji na podstawie opracowanych kryteriów oceny po zakończeniu szkolenia: Na podstawie opracowanych kryteriów oceny Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia i po jego zakończeniu, przeprowadzi egzamin z części teoretycznej i praktycznej szkolenia w celu sprawdzenia poziomu wiedzy uczestników szkolenia z zakresu objętego programem szkolenia. Z przeprowadzonych egzaminów Wykonawca sporządzi protokół zawierający imienny wykaz osób wraz z uzyskanymi wynikami z części teoretycznej i praktycznej i przedłoży go Zamawiającemu. IV. Etap – Porównanie – porównanie uzyskanych wyników etapu III (ocena) z przyjętymi wymaganiami (określonymi na etapie II) po zakończeniu szkolenia: Po zakończeniu szkolenia, w oparciu o wyniki z przeprowadzonych egzaminów, Wykonawca sporządzi analizę porównawczą dającą podstawę do stwierdzenia uzyskanych efektów uczenia się z uwzględnieniem: wiedzy, umiejętności, kompetencji społecznych i kompetencji cyfrowych, osiągniętych w wyniku przeprowadzonego szkolenia dla każdej ze skierowanych osób i przedłoży ją Zamawiającemu; 7) każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi posiadać do dyspozycji 1 stanowisko komputerowe z oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia oraz z dostępem do Internetu, 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników szkolenia w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, 9) w przypadku zmniejszenia liczby uczestników szkolenia, o którym wyżej mowa, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie, które będzie iloczynem faktycznej liczby uczestników szkolenia oraz jednostkowego kosztu szkolenia określonego w ofercie Wykonawcy, 10) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić szkolenie wyłącznie z udziałem osób skierowanych przez Zamawiającego (nie dopuszcza się dołączania do grupy innych uczestników), 11) w przypadku skierowania przez Zamawiającego do odbycia szkolenia osób posiadających orzeczony stopień niepełnosprawności, Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić wymagania w zakresie rodzaju niepełnosprawności tych osób, tj. dostosować sposób prowadzenia szkolenia oraz potencjał techniczny i kadrowy do skierowanych osób niepełnosprawnych, 12) jeżeli Zamawiający będzie kierował osobę niepełnosprawną na szkolenie, poinformuje o tym Wykonawcę na piśmie, wskazując rodzaj i stopień niepełnosprawności kierowanej osoby, 13) Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić na zakończenie szkolenia wśród uczestników szkolenia ankietę, wypełnione ankiety Wykonawca przekaże Zamawiającemu, 14) absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności/kompetencji zawierający m.in.: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę Wykonawcy, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności/kompetencji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, opis uzyskanych efektów uczenia się w odniesieniu do wiedzy, umiejętności, kompetencji społecznych i kompetencji cyfrowych (określonych w pkt. 12 załącznika nr 4 do SIWZ), podpis osoby upoważnionej przez Wykonawcę; 15) zaświadczenie i dokumenty szkoleniowe muszą być oznaczone:  znakiem Fundusze Europejskie Program Regionalny,  barwami RP wraz z nazwą „Rzeczpospolita Polska”,  logotypem Województwa Małopolskiego,  znakiem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. i Rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) nr 821/2014 z dnia 28 lipca 2014 r. ustanawiającego zasady stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 w zakresie szczegółowych uregulowań dotyczących transferu wkładów z programów i zarządzania nimi, przekazywania sprawozdań z wdrażania instrumentów finansowych, charakterystyki technicznej działań informacyjnych i komunikacyjnych w odniesieniu do operacji oraz systemu rejestracji i przechowywania danych (Dz. Urz. UE L 223 z 29.07.2014, str. 7) oraz ze szczegółowymi informacjami i przykładami, które zostały określone w „Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”. Podręcznik oraz wzory materiałów w formie elektronicznej są dostępne w serwisie internetowym IZ RPO WM www.rpo.malopolska.pl. Zestawienie znaków zawsze występuje w wersji pełnokolorowej. 16) wymienione wyżej dokumenty muszą posiadać informacje:  o projekcie w ramach którego prowadzone będzie szkolenie: „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie tarnowskim i m. Tarnów (V) Mój rozwój, moja szansa”, który jest realizowany przez Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś 8 Rynek Pracy, Działanie 8.1 Aktywizacja zawodowa – projekty Powiatowych Urzędów Pracy,  dotyczące współfinansowania projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, 17) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, 18) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900, 19) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, 20) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 21) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek, 22) szkolenie musi być przeprowadzone z uwzględnieniem technologii informatycznych takich jak: rzutnik/projektor multimedialny/tablica interaktywna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże, że jest instytucją szkoleniową w rozumieniu art. 20 ust. 1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1482, z późn. zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych (RIS) prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy oraz aktualizację na 2019 rok.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Program szkolenia pn. Obsługa programu finansowo-księgowego OPTIMA, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SIWZ. 3) Kalkulacja kosztów szkolenia – załącznik nr 5 do SIWZ. 4) Zaakceptowany projekt umowy o przeprowadzenie szkolenia – załącznik nr 6 do SIWZ. 5) Dodatkowe informacje niezbędne do oceny kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze najkorzystniejszej oferty – załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach