Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie pn. Kurs kosmetyczny.

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33100 Tarnów, pl. J. Bema
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 882 300 , fax. 146 882 301
  • Data zamieszczenia: 2018-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
    pl. J. Bema 3
    33100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 146 882 300, fax. 146 882 301
    REGON: 85176311800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.tarnow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie pn. Kurs kosmetyczny.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: 1) przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Kurs kosmetyczny dla 10 osób, 2) szkolenie realizowane jest w ramach projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie tarnowskim i m. Tarnów (III) – Młodzi na start” realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś I Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy – projekty pozakonkursowe, Poddziałanie 1.1.2 Wsparcie udzielane z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych, współfinansowanego przez Unię Europejską z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych, 3) celem szkolenia jest nabycie przez uczestnika umiejętności/kompetencji w zakresie usług kosmetycznych, 4) fakt nabycia umiejętności/kompetencji będzie weryfikowany przez Wykonawcę w ramach następujących etapów: I. Etap – Zakres – zdefiniowanie grupy docelowej: Grupę docelową projektu, stanowią osoby młode w wieku od 18 do 29 roku życia, zarejestrowane jako bezrobotne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie, zakwalifikowane do profilu pomocy I (tzw. bezrobotni aktywni) lub profilu pomocy II (tzw. wymagający wsparcia), które nie uczestniczą w kształceniu i szkoleniu (tzw. młodzież NEET) – zgodnie z definicją osoby z kategorii NEET przyjętą w POWER 2014-2020 . Do uczestnictwa w projekcie, spośród wyżej wymienionej grupy, będą kierowane przede wszystkim osoby długotrwale bezrobotne . II. Etap – Wzorzec – zdefiniowanie efektów uczenia się, które osiągną uczestnicy w wyniku przeprowadzonego szkolenia: Cele szkolenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się:  z uwzględnieniem wiedzy:  zna przepisy BHP podczas organizacji pracy na stanowisku kosmetycznym,  zna podstawowe zagadnienia z dermatologii, diagnostyki, typów i pielęgnacji cery,  zna rodzaje, podział i sposób stosowania preparatów kosmetycznych,  zna zasady stosowania zabiegów pielęgnacyjnych, w tym zabiegi oczyszczające, odżywcze, nawilżające i masażu twarzy, szyi i dekoltu,  zna zasady stosowania zabiegów: mikrodermabrazji, mezoterapii, peelingu kawitacyjnego, ultradźwięków, zabiegów na bazie kwasów owocowych,  zna zasady pielęgnacji dłoni oraz stóp – manicure, pedicure,  zna zasady pielęgnacji i oprawy oka,  zna zasady wykonania henny, regulacji brwi oraz zagęszczania i przedłużania rzęs metodą rzęsa do rzęsy,  zna podstawy wizażu,  zna metody usuwania zbędnego owłosienia,  zna podstawy anatomii zmian oraz chorób płytki paznokcia, modelowania płytki paznokcia z zastosowaniem odpowiednich akcesoriów kosmetycznych,  zna metody stylizacji paznokcia, takie jak: metoda żelowa, akrylowa, hybrydowa oraz zdobienia paznokci,  z uwzględnieniem umiejętności:  potrafi stosować przepisy BHP podczas organizacji pracy na stanowisku kosmetycznym,  umie pielęgnować i zdiagnozować typ cery,  potrafi rozpoznać i odpowiednio zastosować różne preparaty kosmetyczne,  potrafi wykonać zabiegi pielęgnacyjne takie jak: oczyszczanie, odżywianie, nawilżanie oraz masaż na partie twarzy, szyi i dekoltu,  potrafi zastosować odpowiednie maseczki pielęgnacyjne oraz wykonać zabiegi, takie jak: mikrodermabrazja, mezoterapia, peeling kawitacyjny, ultradźwięki, zabiegi na bazie kwasów owocowych,  potrafi wykonać zabieg henny, regulować brwi oraz zagęszczać i przedłużać rzęsy metodą rzęsa do rzęsy,  potrafi usunąć zbędne owłosienie,  potrafi pielęgnować dłonie i stopy – manicure, pedicure,  umie rozpoznać zmiany i choroby płytki paznokcia,  umie posługiwać się akcesoriami i narzędziami kosmetycznymi służącymi do modelowania płytki paznokcia,  umie przeprowadzić stylizację paznokci za pomocą metody: żelowej, akrylowej, hybrydowej oraz zdobić płytkę paznokcia,  z uwzględnieniem kompetencji społecznych:  tworzy i rozwija wzorce właściwego postępowania z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska przy organizacji własnego stanowiska pracy. III. Etap – Ocena – przeprowadzenie weryfikacji na podstawie opracowanych kryteriów oceny po zakończeniu szkolenia: Na podstawie opracowanych kryteriów oceny Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia i po jego zakończeniu przeprowadzi egzamin z części teoretycznej i praktycznej szkolenia w celu sprawdzenia poziomu wiedzy uczestników szkolenia z zakresu objętego programem szkolenia. Z przeprowadzonych egzaminów Wykonawca sporządzi protokół zawierający imienny wykaz osób wraz z uzyskanymi wynikami z części teoretycznej i praktycznej i przedłoży go Zamawiającemu. IV. Etap – Porównanie – porównanie uzyskanych wyników etapu III (ocena) z przyjętymi wymaganiami (określonymi na etapie II) po zakończeniu szkolenia: Po zakończeniu szkolenia, w oparciu o wyniki z przeprowadzonych egzaminów Wykonawca sporządzi analizę porównawczą dającą podstawę do stwierdzenia uzyskanych efektów uczenia się z uwzględnieniem: wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych, osiągniętych w wyniku przeprowadzonego szkolenia dla każdej ze skierowanych osób i przedłoży ją Zamawiającemu. 5) szkolenie winno obejmować minimum 100 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 80 godzin zajęć praktycznych, czasu trwania egzaminu, o którym mowa w III Etapie – Ocena, nie wlicza się do liczby godzin szkolenia, 6) program szkolenia winien obejmować w szczególności:  organizację pracy w gabinecie kosmetycznym – BHP na stanowisku pracy,  podstawowe zagadnienia z dermatologii,  diagnostykę, typy cery i ich pielęgnację,  preparaty kosmetyczne – rodzaje, podział i sposoby stosowania,  zbiegi pielęgnacyjne twarzy, szyi i dekoltu – zabiegi oczyszczające, odżywcze, nawilżające,  zabieg z zastosowaniem maseczek pielęgnacyjnych,  mikrodermabrazję, mezoterapię, peeling kawitacyjny, ultradźwięki,  zabieg na bazie kwasów owocowych,  masaż twarzy, szyi i dekoltu,  pielęgnację dłoni i stóp – manicure, pedicure,  pielęgnację i oprawę oka,  zabieg henna, regulację brwi,  wizaż,  zagęszczanie i przedłużanie rzęs metodą rzęsa do rzęsy,  metody usuwania zbędnego owłosienia,  stylizację paznokci:  anatomię zmian i choroby paznokci,  modelowanie płytki paznokcia z zastosowaniem odpowiednich akcesoriów i narzędzi,  metodę żelową, akrylową i hybrydową,  zdobienie, 7) każdy uczestnik szkolenia musi mieć zapewniony dostęp do niezbędnego sprzętu kosmetycznego w stanie technicznym zapewniającym wysoki poziom kształcenia oraz niezbędną ilość kosmetyków i akcesoriów kosmetycznych potrzebnych do realizacji zajęć praktycznych, 8) Wykonawca musi zapewnić na czas realizacji zajęć praktycznych minimum 5 modelek, 9) przy jednej modelce podczas wykonywania zabiegów kosmetycznych może maksymalnie pracować 2 uczestników szkolenia, 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników szkolenia w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, 11) w przypadku zmniejszenia liczby uczestników szkolenia, o którym wyżej mowa, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie, które będzie iloczynem faktycznej liczby uczestników szkolenia oraz jednostkowego kosztu szkolenia określonego w ofercie Wykonawcy, 12) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić szkolenie wyłącznie z udziałem osób skierowanych przez Zamawiającego (nie dopuszcza się dołączania do grupy innych uczestników), 13) w przypadku skierowania przez Zamawiającego do odbycia szkolenia osób posiadających orzeczony stopień niepełnosprawności, Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić wymagania w zakresie rodzaju niepełnosprawności tych osób, tj. dostosować sposób prowadzenia szkolenia oraz potencjał techniczny i kadrowy do skierowanych osób niepełnosprawnych, 14) jeżeli Zamawiający będzie kierował osobę niepełnosprawną na szkolenie poinformuje o tym Wykonawcę na piśmie, wskazując rodzaj i stopień niepełnosprawności kierowanej osoby, 15) Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić na zakończenie szkolenia wśród uczestników szkolenia ankietę, wypełnione ankiety Wykonawca przekaże Zamawiającemu, 16) absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności/kompetencji zawierający m.in.: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności/kompetencji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, opis uzyskanych efektów uczenia się w odniesieniu do wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych (określonych w pkt. 12 załącznika 4 do SIWZ) oraz podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie; 17) zaświadczenie i dokumenty szkoleniowe muszą być oznaczone:  znakiem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny,  znakiem Fundusze Europejskie Program Wiedza Edukacja Rozwój, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. i Rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) nr 821/2014 z dnia 28 lipca 2014 r. ustanawiającego zasady stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 w zakresie szczegółowych uregulowań dotyczących transferu wkładów z programów i zarządzania nimi, przekazywania sprawozdań z wdrażania instrumentów finansowych, charakterystyki technicznej działań informacyjnych i komunikacyjnych w odniesieniu do operacji oraz systemu rejestracji i przechowywania danych (Dz. Urz. UE L 223 z 29.07.2014, str. 7) oraz zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji. Dokumenty dotyczące oznaczania projektów dostępne są na stronie internetowej www.power.gov.pl, 18) wyżej wymienione dokumenty muszą posiadać informacje:  o projekcie w ramach którego prowadzone będzie szkolenie: „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie tarnowskim i m. Tarnów (III) – Młodzi na start” realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś I Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy – projekty pozakonkursowe, Poddziałanie 1.1.2 Wsparcie udzielane z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych - projekty Powiatowych Urzędów Pracy,  dotyczące współfinansowania projektu przez Unię Europejską z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych, 19) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, 20) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900, 21) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, 22) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 23) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek, 24) szkolenie musi zostać przeprowadzone z uwzględnieniem technologii informatycznych takich jak np.: rzutnik/ projektor multimedialny/ tablica interaktywna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże, że jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 1265 i 1149), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych (RIS) prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy oraz aktualizację na 2018 rok.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Program szkolenia pn. Kurs kosmetyczny, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SIWZ. 3) Kalkulacja kosztów szkolenia – załącznik nr 5 do SIWZ. 4) Zaakceptowany projekt umowy o przeprowadzenie szkolenia – załącznik nr 6 do SIWZ. 5) Dodatkowe informacje niezbędne do oceny kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze najkorzystniejszej oferty – załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach