Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Sarzynie realizującego projekt systemowy Czas na aktywność w mieście i gminie Nowa Sarzyna współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 37-310 Nowa Sarzyna, ul. Łukasiewicza 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 717 81 69 , fax. 17 717 81 69
  • Data zamieszczenia: 2015-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Łukasiewicza 2 2
    37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie
    tel. 17 717 81 69, fax. 17 717 81 69
    REGON: 69000749900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.nowasarzyna.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Sarzynie realizującego projekt systemowy Czas na aktywność w mieście i gminie Nowa Sarzyna współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zamówienie obejmuje organizację i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Sarzynie realizującego projekt systemowy Czas na aktywność w mieście i gminie Nowa Sarzyna współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Na realizację zadania składają się następujące szkolenia: a) opiekun osób starszych, dzieci i niepełnosprawnych( min. 120 godz. dla 5 BO) b) kucharz + obsługa gastronomiczna przyjęć okolicznościowych i kasy fiskalnej (min. 220 godz. + 70 godz. + 8 godz. dla 8 BO) c) kwalifikacja wstępna przyśpieszona (min. 140 godz. zajęć dydaktycznych dla 1 BO; 130 godz. teorii i 10 godz. praktyki - na część praktyczną składa się 8 godz. jazdy w ruchu miejskim i 2 godz. jazdy w warunkach specjalnych, które można zastąpić 1 godz. jazdy na symulatorze) d) sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej oraz terminala kart płatniczych (min. 100 godz. dla 6 BO) e) operator koparko ładowarki + HDS do zdejmowania palet (min. 202 godz. + min. 34 godz. dla 1 BO) f) spawacz metody MAG, TIG (min. 120 godz. + 100 godz. dla 8 BO) g) kurs na kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej (min. 245 godz. dla 2 BO) h) język migowy: I stopień: podstawowy (min. 60 godz. dla 3 BO), II stopień: średniozaawansowany (min. 60 godz. dla 3 BO) i) prawo jazdy kat. B (min. 60 godz. dla 14 BO). W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie za realnie wykonaną usługę i poniesione koszty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgops.nowasarzyna.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach