Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 4 szkoleń zawodowych dla 5 osób w ramach projektu Aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych w gminie Platerów współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Platerowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VII, Działanie 7.1, poddziałanie 7.1.1. Zamówienie realizowane będzie w formie szkoleń w zakresach tematycznych, z których każdy stanowi odrębną część:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 08-210 Platerów, ul. 3 Maja 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 83 357 84 11 , fax. 83 357 84 11
  • Data zamieszczenia: 2013-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. 3 Maja 5 5
    08-210 Platerów, woj. mazowieckie
    tel. 83 357 84 11, fax. 83 357 84 11
    REGON: 00230097600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops-platerow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 4 szkoleń zawodowych dla 5 osób w ramach projektu Aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych w gminie Platerów współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Platerowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VII, Działanie 7.1, poddziałanie 7.1.1. Zamówienie realizowane będzie w formie szkoleń w zakresach tematycznych, z których każdy stanowi odrębną część:
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 - Prawo jazdy kat CE 1.Realizacja kursu prawa jazdy kat. CE. dla 2 osób odbywać się będzie w terminie od dnia podpisania umowy do 20 grudnia 2013r. zgodnie z harmonogramem ustalonym razem z Wykonawcą po rozstrzygnięciu przetargu. 2.Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 5 godzin zegarowych z uwzględnieniem przerw. Ilość godzin szkolenia - 45 godzin/os., w tym 20 godzin dydaktycznych45 min i 25 godzin praktycznych pełne godziny zegarowe. Uczestnik najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia musi otrzymać: harmonogram szkolenia w formie papierowej. 3.Miejsce realizacji szkolenia: zajęcia dydaktyczne - w siedzibie Wykonawcy po jego wyborze maksymalnie 50 km od Platerowa. zajęcia praktyczne - w siedzibie Wykonawcy po jego wyborze maksymalnie 50 km od Platerowa. 4.Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 5.Wykonawca niezwłocznie po rozpoczęciu szkolenia przedstawi polisę NNW następstw nieszczęśliwych wypadków potwierdzającą obowiązkowe ubezpieczenie kursanta 6.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom konieczne materiały szkoleniowe prezentacja szkolenia lub podręcznik zgodny z tematyką szkolenia, teczka na materiały szkoleniowe, notes, długopis, w tym jeden komplet do dokumentacji projektu, harmonogram szkolenia oraz przerwy kawowe herbata, kawa, napoje zimne, ciastka, woda. 7.Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia - muszą być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. 8.Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele/instruktorzy wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 9.Wykonawca do 30 listopada 2013 roku skieruje wszystkie osoby na egzamin Państwowy oraz dokona jego opłaty. 10.Wykonawca zapewnia: sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe podręczniki i płyty CD z testami egzaminacyjnymi, w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu, W koszt Kursu należy wliczyć opłatę za pierwszy egzamin teoretyczny i praktyczny. 11.Wykonawca skieruje uczestników i pokryje koszty niezbędnych badań lekarskich. 12.Osoby skierowane na szkolenie nie będą posiadały założonego Profil Kandydata na Kierowcę dlatego Wykonawca zobowiązany jest do skierowania kandydatów na badania lekarskie i wniesienie za niego opłaty w celu uzyskania zaświadczenie lekarza o braku przeciwwskazań do prowadzenia pojazdów oraz badania psychotechniczne. 13.Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia - muszą być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 -2013. 14.Zajęcia w ramach kursu zrealizują wykładowcy i instruktorzy wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 15.Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły z egzaminów. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. Część 2 - Szkolenie okresowe na przewóz rzeczy 1.Zamawiający do dnia 31 października skieruje na szkolenie jedną osobę posiadającą prawo jazdy kategorii C wydane przed 10 września 2009 roku. 2.Ilość godzin szkolenia - 35 godzin na osobę przy czym jedną godzinę zajęć należy rozumieć jako 60 min , 45 minut zajęć, 15 minut przerwy. 3.Miejsce realizacji szkolenia: w siedzibie wykonawcy, szkolenie musi się odbywać na terenie miasta Łosice 4.Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 5.Wykonawca niezwłocznie po rozpoczęciu szkolenia przedstawi polisę NNW następstw nieszczęśliwych wypadków potwierdzającą obowiązkowe ubezpieczenie kursanta 6.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikowi konieczne materiały szkoleniowe prezentacja szkolenia lub podręcznik zgodny z tematyką szkolenia, teczka na materiały szkoleniowe, notes, długopis, w tym jeden komplet do dokumentacji projektu, harmonogram szkolenia oraz przerwy kawowe herbata, kawa, napoje zimne, ciastka, woda. 7.Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia - muszą być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. 8.Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele , instruktorzy wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 9.Wykonawca do 13 grudnia 2013 roku skieruje kursanta na egzamin Państwowy oraz dokona jego opłaty. 10.Wykonawca zapewnia sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe podręczniki i płyty CD z testami egzaminacyjnymi, w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu, W koszt Kursu należy wliczyć opłatę za pierwszy egzamin teoretyczny i praktyczny. 11.Osoba skierowana będzie posiadała niezbędne badania lekarskie. 12.Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia - muszą być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 -2013. 13.Zajęcia w ramach kursu zrealizują wykładowcy i instruktorzy wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 14.Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły z egzaminów. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. Część III - Kurs fryzjerski, ilość osób - 1. 1.Cel kursu Zdobycie teoretycznych podstaw oraz praktycznych umiejętności pielęgnacji i stylizacji włosów, organizacji salonu fryzjerskiego. 2.Ilość godzin szkolenia - minimum 160 godzin, w tym minimum 40 godzin zajęć teoretycznych, minimum 120 godzin zajęć praktycznych. 3.Miejsce realizacji szkolenia szkolenie musi się odbywać na terenie miasta Siedlce 4.Minimalny zakres tematyczny kursu anatomia, budowa, właściwości skóry pielęgnacja włosów, strzyżenie damskie i męskie, koloryzacja włosów, dobór fryzury i koloru, baleyage, trwała ondulacja, stylizacja fryzur, prostowanie, loczkowania z prostownicy, wiadomości z zakresu materiałów, narzędzi, kosmetyków, czesanie fryzur wieczorowych, ślubnych i upięć artystycznych, zajęcia praktyczne 5.Wykonawca ponosi koszt wykonania wymaganych badań lekarskich niezbędnych dla uczestników kursu, 6.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników kursu, 7.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom materiały dydaktyczne niezbędne do uczestnictwa w kursie opatrzone w logo Europejskiego Funduszu Społecznego, UE, PO KL. 8.Wykonawca zabezpieczy materiały, akcesoria niezbędne do przeprowadzenia części praktycznej kursu. 9.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji kursu na wysokim poziomie, dostosowanego do specyfiki kursu z zachowaniem wymogów sanitarnych, przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych. Sala szkoleniowa powinna być wyposażona w sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prowadzonych zajęć, w tym niezapowiedzianej, przez uprawnione organy nadzoru i kontroli. Kontrola może zostać przeprowadzona zarówno w siedzibie zamawiającego, w miejscu realizacji kursu, jak i innym miejscu określonym przez uprawniony podmiot dokonujący kontroli. 11.Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu kursu w terminie trzech dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu kserokopie wydanych zaświadczeń potwierdzających udział w kursie oraz rejestr potwierdzający ich wydanie. dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych, tematy zajęć edukacyjnych, zaświadczeń lekarskich, list potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych zawierających indywidualny numer uczestnika kursu, jego dane osobowe, rodzaj wydanych materiałów dydaktycznych, datę i podpis uczestnika 12. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikowi konieczne materiały szkoleniowe prezentacja szkolenia lub podręcznik zgodny z tematyką szkolenia, teczka na materiały szkoleniowe, notes, długopis, harmonogram szkolenia oraz przerwy kawowe herbata, kawa, napoje zimne, ciastka, woda. 13. Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia - muszą być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. 14. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 15. Wykonawca do 13 grudnia 2013 roku skieruje kursanta na egzamin.16. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły z egzaminów. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. Część IV Kurs operatora koparko-ładowarki 1.Realizacja kursu Operator koparko - ładowarki dla 1 osoby odbywać się będzie w terminie od dnia podpisania umowy do 13 grudnia 2013 r., zgodnie z harmonogramem ustalonym razem z Wykonawcą po rozstrzygnięciu przetargu. 2.Celem szkolenia jest zdobycie teoretycznych i praktycznych umiejętności w zakresie obsługi i budowy koparko - ładowarki, a także uzyskania uprawnień państwowych w zakresie obsługi tego typu sprzętu potwierdzonych wpisem do centralnego rejestru osób uprawnionych. 3.Liczba godzin zajęć dydaktycznych 176 godzin. Uczestnik, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia, musi otrzymać harmonogram szkolenia w formie papierowej. 4.Częstotliwość zajęć: zajęcia powinny odbywać się w wymiarze do 40 godzin zajęć dydaktycznych w tygodniu, max 8 godzin lekcyjnych dziennie, lecz nie mniej niż 6 godzin lekcyjnych dziennie, w dni powszednie od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 18.00 - dopuszcza się możliwość zorganizowania zajęć w dni wolne od pracy za zgodą uczestnika.5.Miejsce realizacji usługi zajęcia dydaktyczne w siedzibie Wykonawcy, po jego wyborze, maksymalnie 50 km od Platerowa; zajęcia praktyczne - w siedzibie Wykonawcy po jego wyborze maksymalnie 50 km od Platerowa. 6.Program szkolenia powinien uwzględniać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępnych w ministerialnych bazach danych.www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl Materiały szkoleniowe prezentacja szkolenia lub podręcznik zgodny z tematyką szkolenia, teczka na materiały szkoleniowe, notes, długopis, w tym jeden komplet do dokumentacji projektu, przekazane nieodpłatnie uczestnikowi kursu powinny być adekwatne do treści kursu, dobre jakościowo, przekazywane na początku szkolenia. 7.Wykonawca winien dysponować ilościowo i jakościowo pomieszczeniami, sprzętem i pomocami dydaktycznymi do potrzeb powyższego szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki.8.Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe.9.W trakcie zajęć należy przewidzieć przerwy kawowe w ramach, których Wykonawca zapewni Uczestnikowi kawę, herbatę, napoje, soki, ciastka, paluszki, 10.Pomieszczenia, materiały szkoleniowe zapewnione przez Wykonawcę podczas szkolenia teoretycznego oraz zaświadczenia i certyfikaty, muszą być odpowiednio oznakowane poprzez umieszczenie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, informacji o fakcie współfinansowania szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 11.W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zapewni badania lekarskie uczestnikowi celem wydania zaświadczeń o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia zatrudnienia jako operator koparko - ładowarki.12.Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestnika szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 13.Wykonawca zorganizuje i uwzględni w przedłożonej ofercie koszt przystąpienia do egzaminu państwowego oraz wydanie dokumentów potwierdzających nabycie uprawnień. 14.Wykonawca jest zobowiązany- prowadzić ewidencję obecności uczestnika kursu, - do informowania Zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach uczestnika w przypadku przekroczenia 10 procent nieobecności. 15.Po zakończeniu kursu Wykonawca przeprowadzi ankietę oceniającą kurs. 16.Po zakończeniu kursu Wykonawca przekaże Zamawiającemu pełną dokumentację kursu, tj. oryginały list obecności, obecność na zajęciach uczestnik potwierdza własnoręcznym podpisem, kopie dziennika zajęć, rejestru wydanych oraz kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia, oświadczeń uczestnika potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, kopię polisy ubezpieczenia, kopię zaświadczenia lekarza o braku przeciwwskazań zdrowotnych do obsługi koparko - ładowarki.17.Zamawiający dopuszcza możliwość przyłączenia uczestnika kursu do innej grupy szkoleniowej o ile grupa taka będzie w tym czasie kurs odbywała.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops-platerow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach