Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 3 szkoleń dla 4 osób w ramach projektu systemowego pt. Krok w przód realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sarnakach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Gmina Sarnaki ogłasza przetarg

  • Adres: 08-220 Sarnaki, ul. Berka Joselewicza 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 083 3599198 , fax. 083 3599198
  • Data zamieszczenia: 2013-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sarnaki
    ul. Berka Joselewicza 3 3
    08-220 Sarnaki, woj. mazowieckie
    tel. 083 3599198, fax. 083 3599198
    REGON: 03023768700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sarnaki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 3 szkoleń dla 4 osób w ramach projektu systemowego pt. Krok w przód realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sarnakach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 - organizacja i przeprowadzenie kursu - Kurs prawa jazdy kat. B 1. Realizacja kursu Kurs prawa jazdy kat. B dla 2 osób (kobiet) odbywać się będzie w terminie od dnia podpisania umowy do 15 grudnia 2013 r., zgodnie z harmonogramem ustalonym razem z Wykonawcą po rozstrzygnięciu przetargu. 2. Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 5 godzin zegarowych z uwzględnieniem przerw. 3. Ilość godzin szkolenia - 60 godzin.os., w tym 30 godzin dydaktycznych (45 min) i 30 godzin praktycznych (pełne godziny zegarowe). Każdy uczestnik najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia musi otrzymać harmonogram szkolenia w formie papierowej. 4. Miejsce realizacji szkolenia: zajęcia dydaktyczne - pomieszczenie na terenie miasta Łosice lub poza terenem miasta Łosice, jeśli Wykonawca zapewni transport w ramach oferty; zajęcia praktyczne - w siedzibie Wykonawcy po jego wyborze - maksymalnie 50 km od Sarnak. 5. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego, oraz wykorzystywany sprzęt, muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i PPOŻ. 6. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom konieczne materiały szkoleniowe (prezentacja szkolenia lub podręcznik zgodny z tematyką szkolenia, teczka na materiały szkoleniowe, notes, długopis, w tym jeden komplet do dokumentacji projektu), harmonogram szkolenia oraz przerwy kawowe (herbata, kawa, napoje zimne, ciastka, woda). 8. Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia - muszą być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. 9. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele-instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 10. Wykonawca do 30 listopada 2013 roku skieruje wszystkie osoby na egzamin Państwowy oraz dokona jego opłaty. 11. Wykonawca zapewnia: sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe (podręczniki i płyty CD z testami egzaminacyjnymi, w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu). W koszt Kursu należy wliczyć opłatę za pierwszy egzamin teoretyczny i praktyczny. 12. Wykonawca skieruje uczestników i pokryje koszty niezbędnych badań lekarskich. 13. Osoby skierowane na szkolenie nie będą posiadały założonego Profilu Kandydata na Kierowcę, dlatego Wykonawca zobowiązany jest do skierowania kandydatów na badania lekarskie w celu uzyskania zaświadczenia lekarza o braku przeciwwskazań do prowadzenia pojazdów. 14. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły z egzaminów. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników szkolenia wyłącznie z powodu zdarzeń losowych, których nie można było wcześniej przewidzieć lub w przypadku uzasadnionej rezygnacji uczestnika i braku możliwości zastąpienia innym uczestnikiem. W takim wypadku, Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie za faktycznie przeszkoloną liczbę osób i nie będzie on zgłaszać z tego tytułu żadnych roszczeń do Zamawiającego. 16. Zamawiający dopuszcza możliwość przyłączenia uczestników kursu do innej grupy szkoleniowej, o ile grupa taka będzie w tym czasie kurs odbywała. Część 2 - organizacja i przeprowadzenie kursu - Obsługa wózków jezdniowych z napędem silnikowym 1. Realizacja kursu Obsługa wózków jezdniowych z napędem silnikowym dla 1 osoby (mężczyzna) odbywać się będzie w terminie od dnia podpisania umowy do 15 grudnia 2013 r., zgodnie z harmonogramem ustalonym razem z Wykonawcą po rozstrzygnięciu przetargu. 2. Szkolenie adresowane jest do osób z motywacją do pracy w magazynie, w tym przy obsłudze wózków jezdniowych. 3. Celem szkolenia jest nabycie umiejętności oraz uprawnień z zakresu obsługi i budowy wózków jezdniowych oraz wymiana butli gazowych w wózkach zasilanych gazem. 4. Liczba godzin zajęć dydaktycznych: 100 godzin-os, tj. 85 godz. zajęć teoretycznych, 15 godzin zajęć praktycznych. Uczestnik, najpóźniej w dniu rozpoczęcia, szkolenia musi otrzymać harmonogram szkolenia w formie papierowej. 5. Częstotliwość zajęć: Zajęcia powinny odbywać się w wymiarze do 40 godzin zajęć dydaktycznych w tygodniu (po max 8 godzin lekcyjnych dziennie lecz nie mniej niż 6 godzin lekcyjnych) w dni powszednie od poniedziałku do piątku - dopuszcza się możliwość zorganizowania zajęć w dni wolne od pracy za zgodą uczestnika. Zajęcia powinny rozpoczynać się nie wcześniej niż o 8.00, a kończyć nie później niż o 17.00. 6. Miejsce realizacji szkolenia: zajęcia dydaktyczne - pomieszczenie na terenie miasta Łosice lub poza terenem miasta Łosice, jeśli Wykonawca zapewni transport w ramach oferty; zajęcia praktyczne - w siedzibie Wykonawcy po jego wyborze - maksymalnie 50 km od Sarnak. 7. Program szkolenia powinien uwzględniać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępnych w ministerialnych bazach danych. www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl 8. Materiały szkoleniowe (prezentacja szkolenia lub podręcznik zgodny z tematyką szkolenia, teczka na materiały szkoleniowe, notes, długopis, w tym jeden komplet do dokumentacji projektu), przekazane nieodpłatnie uczestnikowi kursu powinny być adekwatne do treści kursu, dobre jakościowo, przekazywane na początku szkolenia. 9. Wykonawca winien dysponować ilościowo i jakościowo pomieszczeniami, sprzętem i pomocami dydaktycznymi do potrzeb powyższego szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki. 10. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. 11. W trakcie zajęć należy przewidzieć przerwy kawowe w ramach których Wykonawca zapewni uczestnikowi kawę, herbatę, napoje, soki, cukier, śmietankę, ciastka, paluszki, a także posiłek w formie jednodaniowego zestawu obiadowego drugie danie dowożonego uczestnikowi na miejsce odbywania szkolenia w naczyniach jednorazowych. 12. Pomieszczenia, materiały szkoleniowe zapewnione przez Wykonawcę podczas szkolenia muszą być odpowiednio oznakowane poprzez umieszczenie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, informacji o fakcie współfinansowania szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 13. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zapewni badania lekarskie uczestnikowi celem uzyskania zaświadczenia o braku przeciwwskazań zdrowotnych do obsługi wózków jezdniowych. 14. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestnika szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 15. Wykonawca dokona sprawdzenia uzyskanych umiejętności poprzez przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego, a następnie zorganizuje i przeprowadzi egzamin z obsługi wózków przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego, uwzględniając w ofercie koszt tego egzaminu, pokryje koszt wykonania zdjęć celem wydania uczestnikom legitymacji uprawniających do obsługi wózków, oraz obowiązujących certyfikatów. 16. Wykonawca jest zobowiązany: - prowadzić ewidencję obecności uczestnika kursu, - do informowania Zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach uczestnika w przypadku przekroczenia 10% nieobecności. 17. Po zakończeniu kursu Wykonawca przeprowadzi ankietę oceniającą kurs. 18. Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia: oryginały list obecności; obecność na zajęciach uczestnik potwierdza własnoręcznym podpisem, kopie dziennika zajęć, rejestr wydanych oraz kopie zaświadczeń-certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia, oświadczeń uczestnika potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, potwierdzenie przez uczestników odbioru gorących posiłków, potwierdzenie zwrotu kosztu wykonanych zdjęć, kopie zaświadczeń lekarskich o braku przeciwwskazań do wykonywania zawodu. 19. Zamawiający dopuszcza możliwość przyłączenia uczestnika kursu do innej grupy szkoleniowej o ile grupa taka będzie w tym czasie kurs odbywała. Część 3 - organizacja i przeprowadzenie kursu dla samodzielnych księgowych (bilansistów) - specjalistów ds. rachunkowości 1. Realizacja kursu Kurs dla samodzielnych księgowych (bilansistów) - specjalistów ds. rachunkowości dla 1 osoby (kobieta) odbywać się będzie w terminie od dnia podpisania umowy do 31 lipca 2014 r., zgodnie z harmonogramem ustalonym razem z Wykonawcą po rozstrzygnięciu przetargu. 2. Szkolenie adresowane jest do osób z motywacją do pracy na stanowisku głównego księgowego. 3. Celem kursu jest nabycie teoretycznych i praktycznych umiejętności przygotowujących uczestnika do wykonywania zawodu specjalisty ds. rachunkowości. 4. Program szkolenia powinien uwzględniać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępnych w ministerialnych bazach danych. www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl 5. Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 8 godzin zegarowych z uwzględnieniem przerw. Ilość godzin dydaktycznych szkolenia - 200 godzin-os, w tym 4 godziny zaliczenia końcowego. Uczestnik, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia, musi otrzymać harmonogram szkolenia w formie papierowej. 6. Miejsce realizacji szkolenia: zajęcia dydaktyczne - w siedzibie Wykonawcy po jego wyborze - maksymalnie 50 km od Sarnak. 7. Warunki lokalowe: sale szkoleniowe oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i PPOŻ. 8. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestnika szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikowi konieczne materiały szkoleniowe (prezentacja szkolenia lub podręcznik zgodny z tematyką szkolenia, teczka na materiały szkoleniowe, notes, długopis, w tym jeden komplet do dokumentacji projektu), harmonogram szkolenia. 10. W trakcie zajęć należy przewidzieć przerwy kawowe w ramach których Wykonawca zapewni uczestnikowi kawę, herbatę, napoje, soki, cukier, śmietankę, ciastka, paluszki, a także posiłek w formie jednodaniowego zestawu obiadowego /drugie danie/ dowożonego uczestnikowi na miejsce odbywania szkolenia w naczyniach jednorazowych. 11. Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia - muszą być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. 12. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele-instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 13. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły z egzaminów. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 14. Wykonawca jest zobowiązany: - prowadzić ewidencję obecności uczestnika kursu, - do informowania Zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach uczestnika w przypadku przekroczenia 10% nieobecności. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość przyłączenia uczestnika kursu do innej grupy szkoleniowej o ile grupa taka będzie w tym czasie kurs odbywała.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl/start/34
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach