Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie strategii promocji i przygotowanie elementów promocji przedsięwzięcia Rewitalizacja planowanego polskiego odcinka Międzynarodowej Drogi Wodnej E 70 (Odra, Warta, Noteć, Kanał Bydgoski, Brda, Wisła, Nogat, Szkarpawa, Zalew Wiślany)

Samorząd Województwa Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3261555 , fax. 058 3261556
  • Data zamieszczenia: 2011-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorząd Województwa Pomorskiego
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3261555, fax. 058 3261556
    REGON: 19168644300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie strategii promocji i przygotowanie elementów promocji przedsięwzięcia Rewitalizacja planowanego polskiego odcinka Międzynarodowej Drogi Wodnej E 70 (Odra, Warta, Noteć, Kanał Bydgoski, Brda, Wisła, Nogat, Szkarpawa, Zalew Wiślany)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie strategii promocji i przygotowanie elementów promocji przedsięwzięcia Rewitalizacja planowanego polskiego odcinka Międzynarodowej Drogi Wodnej E 70 (Odra, Warta, Noteć, Kanał Bydgoski, Brda, Wisła, Nogat, Szkarpawa, Zalew Wiślany) Zadanie 1 - Opracowanie Księgi Identyfikacji Wizualnej Zadanie 2 - Opracowanie strategii komunikacji Zadanie 3 - Opracowanie i przygotowanie elementów promocji Zamawiający przygotowuje przedsięwzięcie Rewitalizacja planowanego polskiego odcinka Międzynarodowej Drogi Wodnej E 70 (Odra, Warta, Noteć, Kanał Bydgoski, Brda, Wisła, Nogat, Szkarpawa, Zalew Wiślany) - obszar województw: lubuskiego, wielkopolskiego, kujawsko - pomorskiego, pomorskiego i warmińsko - mazurskiego - do finansowania ze środków UE w latach 2014 - 2020. Przebieg polskiego odcinka MDW E 70 przedstawiono na mapie (załącznik nr 10 do SIWZ), zaś wykaz planowanych zadań przedstawiono w załączniku nr 9 do SIWZ. Celem przedmiotu zamówienia jest przygotowanie działań promocyjno - informacyjnych na potrzeby przygotowania tego przedsięwzięcia do realizacji. 1. Opis szczegółowego przedmiotu zamówienia - zamówienie będzie realizowane w następujący sposób: Zadanie 1 - Opracowanie Księgi Identyfikacji Wizualnej, która powinna być zbiorem ściśle powiązanych ze sobą elementów, a których zadaniem jest stworzenie unikatowego wizerunku polskiego odcinka MDW E 70 i obejmować będzie: 1) Księgę Znaku, zawierającą m.in.: a) logo z hasłem/hasłami, warianty dopuszczalne i niedopuszczalne usytuowania, b) wersja w kolorze (w trzech wersjach pallet kolorów CMYK/RGB/PANTONE), monochromatyczne i achromatyczne, c) pole podstawowe i pole ochronne logotypów, d) poszczególne części logotypów w siatce modułowej, e) kolorystyka logotypów z opisami dla różnych powierzchni barwnych, f) kompozycje logotypów, g) wzory wszystkich elementów wyszczególnionych w ust. 3, gotowych do realizacji. 2) charakterystykę wszystkich elementów identyfikacji wizualnej oraz opis ich użycia opisany w Księdze Znaku, 3) elementy identyfikacji wizualnej m.in.: a) ogłoszenia reklamowe/banery, b) roll-upy, c) wzór oznaczenia stanowiska wystawienniczego, d) mapy ścienne, e) mapy składane, f) tablica promocyjno - informacyjna, g) prezentacje multimedialne, h) wzór oznaczeń na płyty CD i DVD, i) ulotki A4 składane dwustronne, trzystronne oraz jednostronne, j) obwoluta przewodnika, k) kalendarz ścienny, l) plakat, m) gadżety, n) inne elementy rekomendowane przez Wykonawcę. Zadanie 2 - Opracowanie strategii komunikacji, która powinna zawierać: 1) diagnozę stanu wyjścia (identyfikacja i analiza obecnego wizerunku MDW E 70) 2) określenie grupy docelowej - podział grup docelowych, potrzeby (motywatory) poszczególnych grup, 3) określenie celów i kanałów komunikacji (PR, reklama, outdoor, indoor, marketing bezpośredni, promocja sprzedaży itp.), 4) opracowanie zestawu narzędzi do komunikacji marketingowej, 5) określenie koncepcji kreatywnej (przekaz komunikacji wraz z jej uzasadnieniem i zaletami pomysłu), 6) dokonanie zróżnicowania strategii ze względu na grupy docelowe, 7) określenie otoczenia marketingowego MDW E 70 (bezpośredni i potencjalni konkurenci, bezpośredni i potencjalni sprzymierzeńcy), 8) opracowanie harmonogramu wdrożenia działań komunikacyjnych wraz z kosztorysem wstępnym, 9) wskazanie podstawowych problemów do rozwiązania, 10) rekomendacje i wnioski końcowe. Zadanie 3 - Opracowanie i przygotowanie elementów promocji przedsięwzięcia, zawierających m.in.: 1) opracowanie wraz ze składem w jęz. polskim, niemieckim, angielskim i rosyjskim projektu graficznego ulotki prezentującej znaczenie turystyczne i gospodarcze Międzynarodowej Drogi Wodnej E70; co najmniej w formacie: 600 x 220 mm / po złożeniu 120 x 220 mm, gramatura co najmniej 175 g, papier co najmniej kreda mat, 2) opracowanie wraz ze składem w jez. polskim, niemieckim, angielskim i rosyjskim projektu graficznego przewodnika żeglarskiego MDW E 70 co najmniej w formacie wysokiej jakości 210 x 210 mm, objętość min. 80 stron, gramatura co najmniej 135 g, papier co najmniej kreda mat, lakierowanie dyspersyjne (wszystkie strony); wykonanie modeli trójwymiarowych wybranych obiektów inżynieryjnych i hydrotechnicznych (5 szt. po jednym obiekcie w województwach: lubuskim, wielkopolskim, kujawsko - pomorskim, pomorskim i warmińsko - mazurskim), w postaci programie Autodesk 3DMax, wraz z renderingami umożliwiającymi reprodukcję w druku; modele powinny zapewniać możliwość wykorzystania ich w animacjach wideo, 3) opracowanie wraz ze składem w jez. polskim, niemieckim, angielskim i rosyjskim projektu graficznego mapy pseudoprzestrzennej Międzynarodowej Drogi Wodnej E 70, uwzględniającej dane hipsometryczne z map geodezyjnych z wykonaniem schematu poziomu wody na poszczególnych stopniach wodnych (w korelacji z wyżej wymienioną mapą), w formacie co najmniej 480 x 640 mm, dwustronna, lakierowana dyspersyjnie, gramatura co najmniej 175 g, papier co najmniej kreda błysk (do produkcji map, odporny na wielokrotne składanie i rozkładanie), skala 1:100 000, łamane na 5, 4) opracowanie minimum 6 bannerów internetowych, 5) opracowanie projektów (propozycji) innych rekomendowanych przez Wykonawcę minimum 5 działań promocyjnych i PR nawiązujących do specyfiki planowanej na terenie Polski MDW E 70, 6) opracowanie 4 propozycji reklamy prasowej (wizualizacja, układ tekst, główny slogan), 7) druk (pełny kolor CMYK 4/4) na papierze w każdej z czterech wersji językowych ulotki określonej w pkt. 1), 8) druk (pełny kolor CMYK 4/4) na papierze w każdej z czterech wersji językowych mapy określonej w pkt. 3), 9) przygotowanie techniczne, tłoczenie wkładki w formie płyty CD w każdej z czterech wersji językowych przewodnika określonego w pkt. 2), 10) wykonanie minimum 80 szt. zdjęć lotniczych i 200 szt. zdjęć barwnych wysokiej wartości artystycznej we wskazanych miejscach przez Zamawiającego. Z zaproponowanych przez Wykonawcę zdjęć Zamawiający dokona zakupu: 40 szt. zdjęć lotniczych i 100 szt. zdjęć standardowych. a) Zdjęcia lotnicze punktów charakterystycznych miejsc należy wykonać z najmniejszej, dopuszczonej odpowiednimi przepisami, wysokości lub za pomocą sprzętu fotograficznego zapewniającego uzyskanie dużej szczegółowości zdjęcia. b) Zdjęcia standardowe punktów charakterystycznych miejsc i obiektów muszą być kolorowe i wykonane aparatem o wymiennej optyce. c) Zdjęcia, o których jest mowa w pkt. 10) powinny zostać wykonane techniką cyfrową z wykorzystaniem sprzętu fotograficznego zapewniającego najwyższą jakość odwzorowania detali zdjęć. d) Sprzęt fotograficzny musi posiadać matrycę o rozdzielczości co najmniej 10 MPix lub więcej w formacie APS-C lub Full-Frame. e) Każde wykonane zdjęcie należy opisać. f) Sesje zdjęciowe należy wykonać przy zachmurzeniu nie większym niż 20%. g) Zdjęcie będą wykorzystywane dla potrzeb działań informacyjno - promocyjnych Międzynarodowej Drogi Wodnej E 70 (druki średnio i wielkoformatowe, prezentacje multimedialne, wydawnictwa promocyjne, mapy, strona internetowa, filmy i spoty promocyjne, itp.). 2. Przy tworzeniu projektów pożądane jest niekonwencjonalne podejście, będące gwarantem powstania oryginalnych propozycji. 3. Zamawiający udostępni Wykonawcy na czas wykonania zamówienia: 1) opracowanie Koncepcja programowo - przestrzenna rewitalizacji śródlądowej drogi wodnej relacji zachód - wschód obejmującej drogi wodne: Odra, Warta, Noteć, Kanał Bydgoski, Wisła, Nogat, Szkarpawa oraz Zalew Wiślany (planowana droga wodna E 70 na terenie Polski), 2) inne opracowania i dokumenty przydatne do wykonania zamówienia wyszczególnione zostały w załączniku Nr 8 do SIWZ. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 zostaną udostępnione Wykonawcy po podpisaniu umowy na płycie CD w formacie PDF lub DOC lub w wersji papierowej. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru materiałów z siedziby Zamawiającego tj. z Biura Rozwoju Dróg Wodnych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego; Gdańsk ul. Długi Targ 8/10 pokój nr 4. 5. Dzieło (przedmiot umowy) należy wykonać w następujących formach i ilościach: 1) w formie pisemnej - 7 egzemplarzy oprawionego wydruku Księgi Identyfikacji Wizualnej, o której mowa w § 1 ust.2 zadanie 1, 2) w formie pisemnej - 7 egzemplarzy oprawionego wydruku Strategii Komunikacji, o której mowa w § 1 ust.2 zadanie 2, 3) w formie pisemnej - po 1000 egzemplarzy wydruku ulotki, o której mowa w § 1 ust.2 zadanie 3 pkt.1, w każdej z czterech wersji językowych (polski, angielski, niemiecki, rosyjski), 4) w formie pisemnej - po 500 egzemplarzy wydruku mapy, o której mowa w § 1 ust.2 zadanie 3 pkt.3, w każdej z czterech wersji językowych (polski, angielski, niemiecki, rosyjski), 5) w formie elektronicznej na nośniku elektronicznym - zaprojektowanych projektów graficznych i ich elementów opisanych w § 1 ust.2 zadania: 1, 2 i 3, w formatach DOC lub DOCX, PDF, AI, JPEG, TIFF, CDR, PSD, EPS - 7 egzemplarzy, 6) na płycie CD - po 500 szt. w każdej z czterech wersji językowych (polski, angielski, niemiecki, rosyjski) przewodnika żeglarskiego, o którym mowa w § 1 ust.2 zadanie 3 pkt.2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: koncepcja kampanii linii kreacyjnej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorskie.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach