Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego Zajezdni Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Głogowie przy ul. Rudnowskiej w Głogowie

Komunikacja Miejska Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rudnowska 30
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8341129, 8334044 , fax. 076 8373617
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunikacja Miejska Sp. z o.o.
    ul. Rudnowska 30 30
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8341129, 8334044, fax. 076 8373617
    REGON: 39034043000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.km.glogow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego Zajezdni Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Głogowie przy ul. Rudnowskiej w Głogowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego Zajezdni Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Głogowie przy ul. Rudnowskiej w Głogowie. Projekt winien obejmować wykonanie: 1 dyspozytorni /z portiernią/ - ok. 100 m2 powierzchni zabudowy, 2 stacji paliw z kantorem /ok. 15 m2/ oraz magazynkiem materiałów eksploatacyjnych /ok. 65 m2 powierzchni zabudowy/, 3 stacji obsługi /z zapleczem socjalnym/ - ok. 1000 m2 powierzchni zabudowy, 4 budynku administracyjno-biurowego /piętrowy/ - ok. 240 m2 powierzchni zabudowy, 5 placu postojowo-manewrowego z drogami wewnętrznymi, 6 stacji transformatorowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 8.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp 3) Posiadają doświadczenie w projektowaniu co najmniej jednej zajezdni lub bazy autobusów lub obiektów na potrzeby przedsiębiorstw transportowych wraz z zapleczem techniczno - biurowym. 4) Dysponują lub będą dysponować, osobami posiadającymi uprawnienia: 1.do projektowania w specjalności architektonicznej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, 2. do projektowania o specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, 3. do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, 4.do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 5.do projektowania w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, + zaświadczenia o przynależności do Izb Architektów i Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 5) Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 50.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50.000,00 zł . 6) Posiadają ubezpieczenie działalności od OC.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający żąda następujących dokumentów : 1.Formularza ofertowego - zał. Nr 1 do SIWZ. 2.Protokółu z wizji terenu objętego zamówieniem potwierdzonego przez przedstawiciela Zamawiającego. 3.Dowodu wniesienia wadium. 4.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jak wyżej. 5.Pełnomocnictwa udzielonego jednemu z partnerów, przez pozostałych wykonawców, do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie. 6.Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 pzp - zał. Nr 2 do SIWZ, 7.Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ, 8.Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3-ch lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zał. Nr 4 do SIWZ 10.Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. - zał. Nr 5 do SIWZ, 11.Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat prac przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie,- zał. Nr 3 do SIWZ, 12.Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 50.000,00 zł. lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 50.000,00 zł. wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 13.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 14.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24.ust.1 pkt 4-8 pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6-mcy przed terminem składania ofert. 15.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24.ust.1 pkt 9 pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6-mcy przed terminem składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.km.glogow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach