Przetargi.pl
.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu zajęć i prowadzenie zajęć „Kreatywne zabawki” dla uczniów klas I-III w 15 szkołach podstawowych z terenu Gminy Puck w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018 wraz z dostawą zestawów edukacyjnych (elementów „kreatywnych zabawek”) do samodzielnego stworzenia własnego mechanizmu umożliwiających przeprowadzenie zajęć, w ramach projektu pn. „Dziś nauka - jutro praca! Podniesienie jakości kształcenia ogólnego w 15 szkołach podstawowych i 4 gimnazjach z terenu Gminy Puck” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020.

Urząd Gminy Puck ogłasza przetarg

  • Adres: 84100 Puck, ul. 10 Lutego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6732096 w. 40 , fax. 586 732 737
  • Data zamieszczenia: 2016-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Puck
    ul. 10 Lutego 29
    84100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 058 6732096 w. 40, fax. 586 732 737
    REGON: 19051973700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    .Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu zajęć i prowadzenie zajęć „Kreatywne zabawki” dla uczniów klas I-III w 15 szkołach podstawowych z terenu Gminy Puck w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018 wraz z dostawą zestawów edukacyjnych (elementów „kreatywnych zabawek”) do samodzielnego stworzenia własnego mechanizmu umożliwiających przeprowadzenie zajęć, w ramach projektu pn. „Dziś nauka - jutro praca! Podniesienie jakości kształcenia ogólnego w 15 szkołach podstawowych i 4 gimnazjach z terenu Gminy Puck” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia w roku szkolnym 2016/2017 obejmuje realizację zajęć dla maksymalnie 69 grup, w wymiarze 15 h na grupę. Łącznie 1035 h zajęć. Ilość osób w 1 grupie: od 5 – 25. Zajęcia odbywać się będą w siedzibach poniżej wskazanych szkół: a) Szkoła Podstawowa w Celbowie – 3 grupy (po jednej w klasach I, II i III) b) Szkoła Podstawowa w Darzlubiu – 4 grupy (po jednej w klasach I i III oraz dwie w klasach II-ich) c) Szkoła Podstawowa w Gnieżdżewie – 4 grupy (po jednej w klasach I i II oraz dwie w klasach III-ich) d) Szkoła Podstawowa w Leśniewie – 7 grup (po dwie w klasach I i II oraz trzy w klasach III-ich ) e) Szkoła Podstawowa w Łebczu – 5 grup (jedna w klasie I oraz po dwie w klasach II i III) f) Szkoła Podstawowa w Mieroszynie – 4 grupy (po jednej w klasach I i III oraz dwie w klasach II-ich) g) Szkoła Podstawowa w Mrzezinie – 7 grup (jedna w klasie I oraz po trzy w klasach II i III) h) Szkoła Podstawowa w Połchowie – 4 grupy (po jednej w klasach I i II oraz dwie w klasach III-ich) i) Szkoła Podstawowa w Połczynie – 3 grupy (po jednej w klasach I, II i III) j) Szkoła Podstawowa w Rekowie Górnym – 3 grupy (po jednej w klasach I, II i III) k)Szkoła Podstawowa w Starzynie – 7 grup (jedna w klasie I, dwie w klasie II oraz 4 w klasie III) l) Szkoła Podstawowa w Strzelnie – 4 grupy (po jednej w klasach I i III oraz dwie w klasach II-ich) ł) Szkoła Podstawowa w Swarzewie – 3 grupy (po jednej w klasach I, II i III) m) Szkoła Podstawowa w Werblini – 2 grupy (po jednej w klasach II i III) n) Szkoła Podstawowa w Żelistrzewie – 9 grup (jedna w klasie I, oraz po cztery w klasach II i III). 7.Przedmiot zamówienia w roku szkolnym 2017/2018 obejmuje realizację zajęć dla maksymalnie 28 grup, w wymiarze 15 h na grupę. Ogółem odbędzie się maksymalnie 420 h zajęć lekcyjnych. Dokładna liczba grup ze wskazaniem podziału grup na poszczególne szkoły zostanie przekazana Wykonawcy do dnia 31.08.2017r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4 000,- zł. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed złożeniem oferty. Wadium może być wnoszone w następujących formach:  pieniądzu;  poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;  gwarancjach bankowych;  gwarancjach ubezpieczeniowych;  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz.978 i 1240). Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach