Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu operacyjnego promocji turystycznej województwa wielkopolskiego

Wielkopolska Organizacja Turystyczna ogłasza przetarg

  • Adres: 61-737 Poznań, ul. 27 Grudnia 17/19
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-61 6645233, 234 , fax. 0-61 6645221
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolska Organizacja Turystyczna
    ul. 27 Grudnia 17/19 17/19
    61-737 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 0-61 6645233, 234, fax. 0-61 6645221
    REGON: 63453852700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wotwielkopolska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu operacyjnego promocji turystycznej województwa wielkopolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Program operacyjny promocji turystycznej województwa wielkopolskiego powinien obejmować co najmniej następujące elementy: 1. Diagnoza sytuacji w sferze promocji turystycznej województwa wielkopolskiego 2. Analiza SWOT (stanowiąca podsumowanie diagnozy, zawierająca element oceny) 3. Cele i zadania Programu (dopuszcza się wykorzystanie układu celów Strategii rozwoju turystyki w województwie wielkopolskim opracowany dla pola strategicznego odnoszącego się do Programu) 4. Priorytety i/lub działania - wynikające z układu celów i stanowiące jego rozwinięcie, zawierające m.in. charakterystykę projektów przewidzianych do wsparcia oraz obejmujące informacje o środkach promocji oraz zasadach dostępu do nich przez podmioty odpowiedzialne za marketing produktowy i obszarowy. 5. Zasady wsparcia finansowego i programowego 6. Harmonogram, system i zasady wdrażania Programy operacyjny powinien stanowić uszczegółowienie i uzupełnienie zapisów zawartych w Strategii rozwoju turystyki w województwie wielkopolskim na lata 2007-2013, a jego zakres rzeczowy powinny wynikać z układu priorytetów i przyjętych w niej celów strategicznych. Program powinien być również zgodny ze Strategią rozwoju województwa wielkopolskiego do 2020 roku. Program operacyjny powinien być przygotowany z perspektywy samorządu wojewódzkiego oraz winien być przeznaczony dla Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej oraz innych podmiotów działających w poszczególnych obszarach, których program dotyczy. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie Programu w formie drukowanej i elektronicznej oraz opracowanie prezentacji multimedialnej. Program operacyjny promocji turystycznej województwa wielkopolskiego powstać powinien metodą partycypacyjno-ekspercką polegającą na połączeniu pracy Zamawiającego, Wykonawcy i wkładu pracy członków Zespołu Programowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791310001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu złożenia przez Wykonawców wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym przedmiotem niniejszego postępowania, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ustala się następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: W zakresie warunku wskazanego w rozdziale V ust. 1 punkt 2 SIWZ o udzielenie Zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy dysponują kadrą pracowników z doświadczeniem badawczym i dorobkiem naukowym w dziedzinie turystyki. Wykonawca powinien dysponować co najmniej 4 osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym przynajmniej dwiema osobami z tytułem naukowym co najmniej w stopniu doktora w jednej z dziedzin: - doktor nauk humanistycznych w zakresie socjologii - doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce - doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o zarządzaniu - doktor nauk ekonomicznych w zakresie ekonomii - doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauki o zarządzaniu - doktor nauk o Ziemi w zakresie geografii - doktor nauk o kulturze fizycznej z których każda (z 4 osób) opublikowała, w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 3 opracowania z dziedziny turystyki. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wskazanych w rozdziale VI ust. 1 SIWZ. 2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych wymaganych do dostarczenia przez Wykonawcę wymienionych w części III warunków udziału oraz w SIWZ . Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają wszystkie wymagania wynikające z dokumentów i oświadczeń, które każdy z wykonawców powinien złożyć.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków podmiotowych udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu składane na podstawie art. 22 ust.1 (w tym art. 44) ustawy Prawo zamówień publicznych [wg załączników Nr 2 i 2a do SIWZ]. 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 1.3 Dokumenty - upoważnienie, potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 1.4 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (według pisemnego zobowiązania innego podmiotu) i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (dane według wzoru: imię i nazwisko tytuł naukowy z podaniem dziedziny tytuły 3 wykonanych opracowań z dziedziny turystyki daty i miejsca publikacji opracowań) wykaz wg wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1 formularz ofertowy [wg załącznika Nr 1 do SIWZ] 2.2 parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków [wg załącznika Nr 4 do SIWZ] 3. Brak wymaganych dokumentów lub oświadczeń wymienionych w punkcie 1 oraz 2 części III warunków udziału oraz w SIWZ lub złożenie ich w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. OPIS PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Ofertę należy złożyć wg formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami. 2. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 3. Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 5. Oferta i załączniki do oferty (oświadczenia i dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionego(ych) przedstawiciela(i) Wykonawcy. 5.1 Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionego(ych) przedstawiciela(i) Wykonawcy. 5.2 Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 5.3 W przypadku podpisywania oferty poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę(y) niewymienioną(e) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno wskazywać zakres umocowania i być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 6. Zamawiający zaleca, aby oferta wraz załącznikami była zestawiona w sposób uniemożliwiający jej samoistną dekompletację (bez udziału osób trzecich) oraz uniemożliwiający zmianę jej zawartości bez widocznych śladów naruszenia. 7. Wszelkie miejsca, w których oferent naniósł zmiany (w tym w załącznikach do oferty) muszą być parafowane (lub podpisane) własnoręcznie przez osobę(y) podpisującą(e) ofertę. 8. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. 8.1 Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art.11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr. 47 z dnia 8 czerwca 1993r., poz.211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufność, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. 8.2 Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. 8.3 Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. 8.4 Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (art.8 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych). 9. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art.93 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów wspólnie oferta musi spełniać następujące warunki: 10.1 W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10.2 Przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 10.3 Oferta winna zawierać dokumenty wymienione w części III warunków zamówienia oraz w SIWZ oraz oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp dla każdego podmiotu z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 11. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 12. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Szczegółowy opis koncepcji Programu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wotwielkopolska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach