Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie 3 raportów z ewaluacji szkoleń zrealizowanych w ramach projektu Modernizacja systemu doskonalenia kadr szkół zawodowych w Małopolsce, przez Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli. znak sprawy: MSD- ZP/271/5/2012

Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ogłasza przetarg

  • Adres: 30-003 Kraków, ul. Lubelska 23
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 623-76-56, 623 76 46 , fax. 12 623 77 41
  • Data zamieszczenia: 2012-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
    ul. Lubelska 23 23
    30-003 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 623-76-56, 623 76 46, fax. 12 623 77 41
    REGON: 12138578500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcdn.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie 3 raportów z ewaluacji szkoleń zrealizowanych w ramach projektu Modernizacja systemu doskonalenia kadr szkół zawodowych w Małopolsce, przez Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli. znak sprawy: MSD- ZP/271/5/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie 3 raportów z ewaluacji szkoleń zrealizowanych w ramach projektu Modernizacja systemu doskonalenia kadr szkół zawodowych w Małopolsce, przez Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli. Szczegółowy opis zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami - załącznik nr 4 do SIWZ. 1.Opracowanie 3 Raportów z ewaluacji szkoleń zrealizowanych w ramach projektu Modernizacja systemu doskonalenia kadr szkół zawodowych w Małopolsce : - nauczycieli przedmiotów ogólnokształcących z zakresu kształtowania kompetencji kluczowych (obszar V ewaluacji) I raport. - nauczycieli przedmiotów zawodowych (obszar III ewaluacji) II raport. - nauczycieli uczestniczących w szkoleniu kurs dla projektantów programów modułowych(obszar I ewaluacji) III raport. Każdy z raportów powinien odpowiedzieć na pytania zawarte w celach szczegółowych planu ewaluacji (obszar I, III i V) oraz zawierać: - analizę ilościową, - analizę jakościową, - wnioski, - zalecenia (rekomendacje). 2. Materiał badawczy konieczny do opracowania każdego raportu został zgromadzony przez Zamawiającego w Biurze Merytorycznym projektu w Tarnowie, ul. Nowy Świat 30 i zostanie przekazany Wykonawcy na czas opracowania raportu protokołem przekazania. Wykonawca na własny koszt dokona odbioru ankiet ewaluacyjnych z Biura Merytorycznego projektu. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu wszystkich otrzymanych ankiet do Biura Merytorycznego projektu na własny koszt, najpóźniej w dniu przekazania ostatecznej wersji raportu. Zwrot zostanie dokonany protokołem przekazania. 4. Każdy Raport zostanie przyjęty przez zamawiającego, pod warunkiem spełnienia następujących wymogów: poprawny pod względem metodologicznym, poprawny pod względem merytorycznym, poprawny pod względem stylistycznym, formułowane opinie i wnioski wynikają ze zgromadzonego przez zamawiającego materiału badawczego, został opracowany w sposób przejrzysty, dane prezentowane w tabelach i na wykresach są czytelne. 5. Termin realizacji: 5.1. Wstępną wersję każdego Raportu wraz z załącznikami należy przedstawić mailem do akceptacji kierownikowi projektu w wersji elektronicznej, w terminie do 05.04.2012 5.2. Zamawiający ma prawo zgłosić uwagi i zastrzeżenia do treści przesłanego każdego Raportu w zakresie wskazanym powyżej w p. 5.1, w terminie do 13.04.2012, a Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić uwagi i zastrzeżenia oraz nanieść poprawki w terminie do 23.04.2012r. 5.3. Jeśli po wniesieniu uwag i zastrzeżeń do raportu Wykonawca nie przedstawi Zamawiającemu raportu spełniającego jego wymogi, Zamawiający będzie miał prawo uznać, że Wykonawca nie jest zdolny do zrealizowania zamówienia w zakresie opracowania raportu w terminie i odstąpić od umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcdn.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach