Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie nawierzchni ul Długiej w Łapach na odcinku od skrzyżowania z ul. Południową do ujęcia wody w stronę skrzyżowania z ul Cmentarną o długości 605,00 m po budowie uzbrojenia podziemnego tj. kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej i gazowej.

Urząd Miejski w Łapach ogłasza przetarg

  • Adres: 18-100 Łapy, ul. gen. Wł. Sikorskiego 24
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7152251 , fax. 085 7152256
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Łapach
    ul. gen. Wł. Sikorskiego 24 24
    18-100 Łapy, woj. podlaskie
    tel. 085 7152251, fax. 085 7152256
    REGON: 00052333000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapy.podlasie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie nawierzchni ul Długiej w Łapach na odcinku od skrzyżowania z ul. Południową do ujęcia wody w stronę skrzyżowania z ul Cmentarną o długości 605,00 m po budowie uzbrojenia podziemnego tj. kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej i gazowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie nawierzchni ul Długiej w Łapach na odcinku od skrzyżowania z ul. Południową do ujęcia wody w stronę skrzyżowania z ul Cmentarną o długości 605,00 m po budowie uzbrojenia podziemnego tj. kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej i gazowej. Przebudowa obejmuje budowę studzienek ściekowych kanalizacji deszczowej z przykanalikami, jezdnię, wjazdy bramowe oraz chodniki I i II etapu. Zamówienie obejmuje następujące roboty drogowe: - pomiarowe i rozbiórkowe; - budowa 22 szt. studzienek ściekowych z przykanalikami; - wykonanie konstrukcji i nawierzchni jezdni; - wykonanie chodników i wjazdów bramowych; - regulacja pionowa urządzeń podziemnych zasuw wodociągowych i studzienek kanalizacyjnych; - oznakowanie pionowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczania oferty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki ogólne i szczegółowe. 7.1. Warunki ogólne, Wykonawcy muszą wykazać, że: 7.1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 7.1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 7.1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 7.1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 7.2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać (w zakresie warunków ogólnych), że warunek określony w pkt 7.1.4. spełnia każdy z Wykonawców, natomiast warunki określone w pkt 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 7.3.Warunki szczegółowe: 7.3.1.Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum 1 zamówienie o złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, to jest zrealizował zadania inwestycyjne polegające na budowie dwuwarstwowej nawierzchni ulicy z betonu asfaltowego - o powierzchni min. 2 500 m2, oraz nawierzchni chodników o powierzchni min. 1 500 m2 o wartości robót w wysokości 100% ceny ofertowej netto. 7.3.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 7.3.1. 7.3.3. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji dla realizacji zamówienia osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na stanowiska wymienione w poniżej: Lp.; Stanowisko ; Wymagana liczba osób ; Doświadczenie zawodowe jako kierownik podobnych robót lub z-ca kierownika /, majster robót drogowych (liczba lat pracy). 1.Kierownik budowy (odpowiedzialny w wykonanie robót branży drogowej); 1 osoba ; 5 lat. 2.Majster robót drogowych; 1 osoba; 3 lat. Kierownik budowy winien posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z dnia 24 stycznia 2001 Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). W przypadku uprawnień budowlanych wydanych po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane) winien posiadać uprawnienia bez ograniczeń, przy zachowaniu warunku doświadczenia. Osobami - Kandydatami na stanowiska wymienione powyżej mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. 7.3.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 7.3.3. 7.3.4.Potencjał ekonomiczno - finansowy. Wykonawca musi wykazać: 7.3.5.1 Dysponowanie środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu)lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 600 000 zł(słownie: sześćset tysięcy złotych). 7.3.5.2Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 400 000 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych) 7.3.5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać ( w zakresie warunków szczegółowych), że warunki określone w pkt 7.3.5.1., 7.3.5.2., spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu (ogólnych,szczegółowych) należy załączyć: 8.1.1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - załącznik nr 1 do oferty; 8.1.2.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do oferty; 8.1.3.Informacja o osobach, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy) - załącznik . nr 3 do oferty. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych i doświadczenia wskazanej osoby, potwierdzając jednocześnie ] spełnienie warunku określonego przez Zamawiającego. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób, od których wymagane jest ich posiadanie (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa 8.1.3.1.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w informacji, o której mowa w pkt 8.1.3., Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8.1.4.Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe) - załącznik. nr 4 do oferty. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie. 8.1.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.6.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych i / lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.1.7.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 8.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1.5. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8.3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.4.Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 8.4.1.Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika; 8.4.2.Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 8.1.2., 8.1.5., powinny być złożone przez każdy podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapy.podlasie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach