Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest odbieranie odpadów komunalnych/stałych/ niesegregowanych z budynków Starostwa Powiatowego w Otwocku, Jednostek Organizacyjnych i PCZ w Otwocku oraz transport i przekazanie do instalacji przetwarzających odpady. Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia.(Porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu i na rzecz niżej wymienionych jednostek

Powiat Otwocki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Górna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 778-1-300 , fax. 22 778-1-302
  • Data zamieszczenia: 2020-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Otwocki
    ul. Górna 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 778-1-300, fax. 22 778-1-302
    REGON: 13268681000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-otwocki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie odpadów komunalnych/stałych/ niesegregowanych z budynków Starostwa Powiatowego w Otwocku, Jednostek Organizacyjnych i PCZ w Otwocku oraz transport i przekazanie do instalacji przetwarzających odpady. Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia.(Porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu i na rzecz niżej wymienionych jednostek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie odpadów komunalnych/stałych/ niesegregowanych z budynków Starostwa Powiatowego w Otwocku, Jednostek Organizacyjnych i PCZ w Otwocku oraz transport i przekazanie do instalacji przetwarzających odpady. Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia.(Porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu i na rzecz niżej wymienionych jednostek. 1) Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13 05-400 Otwock 2) Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Komunardów 10, 05-402 Otwock 3) Domy Dla Dzieci w Otwocku ul. Prądzyńskiego 1, 05-400 Otwock 4) Domy dla Dzieci w Otwocku ul. Cieszyńska 9, 05-400 Otwock 5) Domy Dla Dzieci w Otwocku ul. Ujejskiego, 05-400 Otwock 6) Dom Pomocy Społecznej „Wrzos” ul.Zagłoby8, 05-400 Otwock 7) Dom Pomocy Społecznej w Otwocku ul. Konopnickiej 17, 05-400 Otwock 8) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Komunardów 10 punkt odbioru: ul. Mickiewicza 43/47, 05- 402 Otwock, 9) Środowiskowy Dom Samopomocy w Otwocku ul. Pułaskiego 5a, 05-400 Otwock 10) Zarząd Dróg Powiatowych ul.Boh.Westerplatte 36, 05-480 Karczew PKT I Odbieranie nieczystości komunalnych/stałych niesegregowanych oraz ich transport i przekazanie do Instalacji Przetwarzania Odpadów, oznaczonych w katalogu odpadów kodem: 20 03 01 Wywóz nieczystości stałych w dni robocze (poniedziałek – piątek) w godz. 7:00-15:00 zgodnie z harmonogramem zawartym w tabeli. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wyposażyć obiekty, w których będzie następował wywóz odpadów w: a) pojemniki do wywozu nieczystości stałych typ: PA-1100 o pojemności 1100 litrów oraz pojemnik o pojemności 240l (nieuszkodzone, z pokrywą); w ilościach zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ , w terminie 3 dni od dnia zawarcia niniejszej Umowy. b) Wykonawca oddaje Zamawiającemu do bezpłatnego używania, a Zamawiający przyjmuje do używania pojemniki, o których mowa w pkt. 1, na czas obowiązywania niniejszej Umowy. 2) Wykonawca zobowiązuje się do: a) okresowej, tj. raz na miesiąc dezynfekcji pojemników, b) utrzymania należytego porządku wokół pojemników sprzątanie terenu wokół kontenerów i pojemników po ich opróżnieniu w przypadku gdy doszło do jego zabrudzenia wskutek odbioru odpadów. 3. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpady przed wysypaniem, rozwianiem lub wyciekiem w trakcie odbioru i transportu. W przypadku wysypania, rozwiania lub wycieku Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usunięcia skutków zaistniałych zdarzeń. 4. Po wygaśnięciu Umowy Zamawiający wyda Wykonawcy bez uprzedniego wezwania pojemniki, o których mowa w ust. 1, w stanie wynikającym ze zwykłego zużycia rzeczy. Zwrot nastąpi w terminie uzgodnionym między Stronami, nie krótszym niż 3 dni od zakończenia obowiązywania Umowy i zostanie potwierdzony protokołem zdawczo – odbiorczym. 5. Miejsca świadczenia usługi: Rodzaje odpadów /adres Typ pojemnika Ilość pojemników Częstotliwość wywozu Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13 05-400 Otwock 1100 2 1 x tydzień tj.104 pojemniki Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Komunardów 10, 05-402 Otwock 1100 2 1 x tydzień tj.104 pojemniki Domy Dla Dzieci w Otwocku ul. Prądzyńskiego 1, 05-400 Otwock 1100 2 2 x m-c tj.48 pojemników Domy dla Dzieci w Otwocku ul. Cieszyńska 9, 05-400 Otwock 1100 2 2 x m-c tj.48 pojemników Domy Dla Dzieci w Otwocku ul. Ujejskiego, 05-400 Otwock 1100 2 2 x m-c tj.48 pojemników Dom Pomocy Społecznej „Wrzos” ul.Zagłoby8, 05-400 Otwock 1100 1 1 x tydzień tj.52 pojemniki Dom Pomocy Społecznej w Otwocku ul. Konopnickiej 17, 05-400 Otwock 1100 2 1 pojemnik 1 x tydzień tj 52 pojemników 1 pojemnik 1 x miesiącu tj.12 pojemników Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Komunardów 10 punkt odbioru ul. Mickiewicza 43/47, 05-400 Otwock 1100 1 1 x tydzień tj.12 pojemników Otwock ul. Pułaskiego 5a, 05-400 Otwock 240l 1 1 x tydzień tj.12 pojemników Zarząd Dróg Powiatowych ul.Boh.Westerplatte 36, 05-480 Karczew 1100 2 1 x tydzień tj.104 pojemników 6. Wykonawca zobowiązany jest realizować odbiór odpadów z częstotliwością określoną przez Zamawiającego, zgodnie z opracowanym harmonogramem odbierania opadów, biorąc pod uwagę, że odbiór odpadów nie może odbywać się w dni ustawowo wolne od pracy. Harmonogram powinien być sporządzony zgodnie z następującymi wytycznymi: 1) Odbiór odpadów, który realizowany jest co najmniej raz w tygodniu z danej nieruchomości powinien przypadać na ten sam dzień tygodnia lub dni tygodnia 2) Odbiór odpadów, który realizowany jest rzadziej niż raz w tygodniu z danej nieruchomości, powinien przypadać na ten sam dzień lub dni miesiąca 3) W przypadku, gdy ustalony dzień tygodnia lub miesiąca dla odbioru odpadów przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy, Wykonawca zapewni odbiór odpadów w następnym dniu nie będącym dniem ustawowo wolnym od pracy Zapewnić regularność i powtarzalność odbierania odpadów. PKT II Odbieranie nieczystości komunalnych/stałych niesegregowanych oraz ich transport i przekazanie do Instalacji Przetwarzania Odpadów. oraz odpadów pokonsumpcyjnych z obiektów Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku. Wywóz nieczystości stałych w dni robocze (poniedziałek – piątek) w godz. 8:00-15:00 zgodnie z harmonogramem zawartym w tabeli. 1. Odbiór odpadów stałych niesegregowanych a) Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku ul. Batorego 44, 05-400 Otwock, b) Przychodnia Rejonowa ul. Armii Krajowej 3, 05-400 Otwock, c) Przychodnia Rejonowa ul Mickiewicza 8,05-400 Otwock, d) Zakład Pielęgnacyjna -Opiekuńczy ul. Sienkiewicza 28, , 05-420 Józefów, 2. Odbiór odpadów zielonych i gabaryty a) Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku ul . Batorego 44, 05-400 Otwock 3. Odbiór odpadów pokonsumpcyjnych a) Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku ul. Batorego 44, 05-400 Otwock. lp Rodzaje odpadów/adres odbioru Typ pojemnika Ilość pojemników Częstotliwość wywozu wskazać ilość A. Wywóz odpadów stałych nie segregowanych ( zmieszanych) 1. Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Otwock ul. Batorego 44 7m3 1 1 x w tygodniu tj.52 kontenery 2. Przychodnia Rejonowa Otwock ul. Amii Krajowej 3 1100 l 1 2 x w tygodniu tj. 104 pojemniki 3 Przychodnia Rejonowa Otwock ul. Mickiewicza 8 1100 l 1 2 x w tygodniu tj. 104 pojemniki 4. Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy Józefów Ul. Sienkiewicza 28 1100 l 1 2 x w tygodniu tj.104 pojemniki 5 Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Otwock ul. Batorego 44 7 m3 odpady zielone, 1 1 raz na kwartał tj.4 kontenery 6 Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Otwock ul. Batorego 44 7 m3 gabaryty 1 1 raz na kwartał tj. 4 kontenery B. wywóz odpadów pokonsumpcyjnych 1 Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Otwock ul. Batorego 44 100 l. 2 1 raz w tygodniu tj.104 pojemniki Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Odbiór nieczystości stałych niesegregowanych (zmieszanych) komunalnych, oznaczonych w katalogu odpadów kodem: 20 03 01; ich transport i przekazanie do instalacji przetwarzających powyższe odpady. 2) Odbiór odpadów gastronomicznych pokonsumpcyjnych (kategoria 3) o kodzie 20 01 08, transport i przekazanie do instalacji komunalnych przetwarzających powyższe odpady. 3) Odbiór gabarytów, oznaczonych w katalogu odpadów po kodzie 20 03 07 ich transport i przekazanie do instalacji komunalnych, przetwarzające powyższe odpady. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wyposażyć obiekty, w których będzie następował wywóz odpadów w: a) kontener o pojemności 7m³; b) pojemniki do wywozu nieczystości stałych typ: KP-7z i PA-1100 o pojemności 1100 litrów (nieuszkodzone, z pokrywą);specjalistyczne pojemniki na odpady pokonsumpcyjne o pojemności 100 litrów; w ilościach zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ (część II), w terminie 3 dni od dnia zawarcia niniejszej Umowy. c) Wykonawca oddaje Zamawiającemu do bezpłatnego używania, a Zamawiający przyjmuje do używania pojemniki i kontenery, o których mowa w pkt. 1, na czas obowiązywania niniejszej Umowy. 2) Wykonawca zobowiązuje się do: a) okresowej, tj. raz na miesiąc dezynfekcji pojemników i kontenerów; b) utrzymania należytego porządku wokół pojemników sprzątanie terenu wokół kontenerów i pojemników po ich opróżnieniu w przypadku gdy doszło do jego zabrudzenia wskutek odbioru odpadów. 5. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpady przed wysypaniem, rozwianiem lub wyciekiem w trakcie odbioru i transportu. W przypadku wysypania, rozwiania lub wycieku Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usunięcia skutków zaistniałych zdarzeń. 6. Po wygaśnięciu Umowy Zamawiający wyda Wykonawcy bez uprzedniego wezwania pojemniki i kontenery, o których mowa w ust. 1, w stanie wynikającym ze zwykłego zużycia rzeczy. Zwrot nastąpi w terminie uzgodnionym między Stronami, nie krótszym niż 3 dni od zakończenia obowiązywania Umowy i zostanie potwierdzony protokołem zdawczo – odbiorczym. 7. Wykonawca zobowiązany jest realizować odbiór odpadów z częstotliwością określoną przez Zamawiającego, zgodnie z opracowanym harmonogramem odbierania opadów, biorąc pod uwagę, że odbiór odpadów nie może odbywać się w dni ustawowo wolne od pracy. Harmonogram powinien być sporządzony zgodnie z następującymi wytycznymi: 1) Odbiór odpadów, który realizowany jest co najmniej raz w tygodniu z danej nieruchomości, powinien przypadać na ten sam dzień tygodnia lub dni tygodnia 2) Odbiór odpadów, który realizowany jest rzadziej niż raz w tygodniu z danej nieruchomości, powinien przypadać na ten sam dzień lub dni miesiąca 3) W przypadku, gdy ustalony dzień tygodnia lub miesiąca dla odbioru odpadów przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy, Wykonawca zapewni odbiór odpadów w następnym dniu nie będącym dniem ustawowo wolnym od pracy Zapewnić regularność i powtarzalność odbierania odpadów 8. Powiat Otwocki , jednostki oraz PCZ w Otwocku zawierać będą odrębne umowy wynikające z niniejszego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca jest wpisany do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.), który prowadzi wójt, burmistrz lub prezydent miasta właściwy ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, 2) Wykonawca jest wpisany do BDO prowadzonego przez Marszałka Województwa na podstawie art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r poz. 797 z późn. zm), 3) Wykonawca posiada zezwolenie na, zbieranie odpadów o którym mowa w art.41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r poz. 797 z późn. zm), 4) Posiada instalację do przetwarzania odpadów (jest wpisany na listę instalacji komunalnych prowadzoną przez Marszałka Województwa na podstawie art.38 b ustawy z 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. z 2020 poz.797)lub zawartą umowę z Komunalną Instalacją Przetwarzania Odpadów Komunalnych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez wezwania Zamawiającego przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – 2. Dokumenty i oświadczenia składane są w formie przewidzianej w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016r. poz. 1126) oraz Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z 16.października 2018 zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( DZ.U z 2018 r poz. 1993)oraz Rozporządzenie Ministra Rozwoju z 29 czerwca 2020 ( Dz.U z 2020 r poz.1282) Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do stosowania treści art. 23 ust 2 ustawy Pzp i ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i publicznego i zawarcia umowy . Pełnomocnictwo winno być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli każdego z partnerów. 3.Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeśli oferta nie została podpisana zgodnie z zasadą reprezentacji w KRS/CEiDG , została podpisana przez inne osoby. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kserokopii poświadczonej przez notariusza albo mocodawcę. 4 Jeżeli Wykonawca , który w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp, przedkłada Zobowiązanie lub inny dokument podmiotu trzeciego na zasoby którego powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy) Zobowiązanie lub inny dokument musi potwierdzać, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów oraz określić: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców a) oświadczenia o którym mowa w ust.3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać, brak podstaw wykluczenia , b) oświadczenie o którym mowa w ust 2 składa Wykonawca w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6.Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów. 7.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach