Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest Ochronę galerii i dozór ekspozycji stałych we wnętrzach w Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski

Centrum Sztuki Współczesnej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-461 Warszawa, Aleje Ujazdowskie 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Sztuki Współczesnej
    Aleje Ujazdowskie 6 6
    00-461 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 00098615900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury i sztuki

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest Ochronę galerii i dozór ekspozycji stałych we wnętrzach w Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres zamówienia wchodzi Całodobową obsługę monitoringu w Centrum Sztuki Współczesnej ( 1 osoba): a. Systemu sygnalizacji włamania i napadu b. Całodobową obsługę systemu telewizji przemysłowej i magnetowidu Ochronę fizyczną wszystkich organizowanych w Galerii Centrum Sztuki Współczesnej wystaw przez sześć dni w tygodniu w godzinach otwarcia galerii dla publiczności oraz przez cały tydzień poza godzinami otwarcia galerii. Zakres i przedmiot ochrony oraz liczba pracowników ochrony do danej wystawy lub imprezy każdorazowo ustalane będą na podstawie odrębnego zlecenia. Zamawiający przewiduje ochronę galerii w następującym wymiarze godzin: Ochrona dzienna od wtorku do czwartku i od soboty do niedzieli od godziny 12 do 19 W piątki od godziny 12 do 21. Oraz okazjonalnie poza wymienionymi godzinami w związku z celami edukacyjnymi CSW i przyjmowanymi gośćmi. Ochrona nocna od godziny 19 w niedziele do godziny 12 w wtorek, w godzinach 19-12 z wtorku na środę, środy na czwartek itd. Z wyjątkiem nocy w piątek gdzie dyżur zaczyna się od godz.21. Do ochrony dziennej Zamawiający przewiduje maksymalnie jednorazowo 22 osoby. Do ochrony nocnej 1 osobę. Biorąc pod uwagę zmienny charakter ekspozycji przerwy na czas zmiany wystaw oraz okazjonalne imprezy Zamawiający przewiduje że łączny czas osobo-godzin nie przekroczy 4800 godzin w okresie miesiąca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie przewiduje się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j.: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1. działają na podstawie koncesji wydanej przez MSWiA zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740); 2. dysponują osobami spełniającymi wymagania Ustawy o ochronie osób i mienia, przy czym będą to osoby nie karane, sprawne fizycznie a także będą taktowni i komunikatywni; 3. dysponują załogą interwencyjną, odpowiednim sprzętem łączności i odpowiednimi środkami transportu, które są niezbędne podczas interwencji załóg; 4. dysponują osobami przeznaczonymi do ochrony stref bezpieczeństwa (w rozumieniu Ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych - tekst jednolity Dz. U. Nr 196, poz. 1631 z 2005 r.), posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli /poufne/, do których mogą mieć przypadkowy dostęp z racji wykonywanych czynności służbowych. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje osobami z poświadczeniami bezpieczeństwa -powyższy wymóg winien zostać spełniony przez Pełnomocnika Ochrony Wykonawcy w terminie nie dłuższym niż 6 miesięcy od daty podpisania umowy; 5. Wyposażą pracownika/ów w jednolity ubiór z identyfikatorem Wykonawcy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o dokumenty załączone do oferty, których wykaz zawiera punkt 10 niniejszej specyfikacji oraz w oparciu o przepisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i treść SIWZ. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o spełnianiu warunków uprawniających do ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego (według załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji); 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przedstawione dokumenty winny jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy (należyta reprezentacja); 3. pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kserokopia) dla osoby/osób podpisujących ofertę - upoważnionej/ych do składania oświadczeń woli i do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych. Pełnomocnictwo winno jednoznacznie wskazywać osobę pełnomocnika poprzez wskazanie jego podstawowych danych identyfikacyjnych; 4. koncesja na prowadzenie działalności wydana przez MSWiA zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740); 6. polisa lub inny aktualny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty minimum 200tyś zł. 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzone odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego z zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Oświadczenie dot. dysponowania przez Wykonawcę załogą interwencyjną. 8. Polisę lub inny dokument potwierdzający znajdowanie się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csw.art.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach