Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest Nauka języka angielskiego dla pracowników Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-673 Warszawa, ul. Podleśna 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (022) 5694100/101 , fax. (022) 8345466, 5694325
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej
    ul. Podleśna 61 61
    01-673 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (022) 5694100/101, fax. (022) 8345466, 5694325
    REGON: 00008050700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest Nauka języka angielskiego dla pracowników Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Nauka języka angielskiego dla pracowników Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej Częstotliwość prowadzenia zajęć: a) 2 razy w tygodniu po 2 jednostki lekcyjne (w godz. 8:00-15:00) 8 grup po ok. 6-8 osób w grupie , 2 grupy indywidualne ( po 1 osobie w grupie) b) czas trwania jednostki lekcyjnej - 45 minut. c) wymagana ilość lektorów - min 4 polski lektor- 1 native speaker - 3 Wykonawca zobowiązuje się dostosować ilość lektorów do należytego wykonania zakresu usługi będącej przedmiotem zamówienia. d) poziom zaawansowania podstawowy niższy średnio-zaawansowany (FP) /pre-intermediate średniozaawansowany (FI) /intermediate wyższy średnioazawansowany /upper-intermadiate zaawansowany/advanced e) zajęcia będą odbywać się w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Podleśnej 61.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Doświadczenie: Wykonawcy wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 zamówienia, każde o wartości brutto minimum 100 000,00 PLN polegające na prowadzeniu kursu językowego odpowiadającego swoim rodzajem i zakresem stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Potencjał kadrowy - dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia -tj. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum czterech specjalistów posiadających co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w tym: 1 specjalistę ( lektor polski) posiadającego wykształcenie - co najmniej licencjat o profilu - filologia angielska 3 native speaker - posiadający zaświadczenie CELTA (Certificate in English Language Teaching to Adults oraz TESOL Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages) c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Niespełnienie co najmniej jednego z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy Pzp w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: 1. Oferta na formularzu o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SIWZ, a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy (wzór stanowi załącznik nr 2), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania Ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania Ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert, f) wykaz usług zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający minimum 2 zamówienia, każde o wartości brutto minimum 100 000,00 PLN polegające na prowadzeniu kursu językowego odpowiadającego swoim rodzajem i zakresem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania usługi oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje), (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ), g) wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum pięciu specjalistów posiadających co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w tym: 1 specjalistę ( lektor polski) posiadającego wykształcenie - co najmniej licencjat o profilu - filologia angielska 3 native speaker - posiadający zaświadczenie CELTA (Certificate in English Language Teaching to Adults oraz TESOL Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages). Wykonawca zobowiązany jest wskazać imiennie osoby (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), Na potwierdzenie kwalifikacji Wykonawca może do oferty załączyć dyplom ukończenia studiów wyższych o profilu filologia angielska (co najmniej licencjat) lektorów wytypowanych do prowadzenia zajęć oraz inne dokumenty poświadczające kwalifikacje. Natomiast w przypadku native speaker - wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty zaświadczenie CELTA (Certificate in English Language Teaching to Adults oraz TESOL Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages) 2. Zatwierdzony wzór umowy (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach