Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest naprawa nawierzchni bitumicznych dróg, placów postojowych, chodników wraz z odwodnieniem w kompleksie wojskowym nr 4033 Gdynia Grabówek ETAP 1

18 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, ul. Jana III Sobieskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 26 1251621 , fax. 26 1251787
  • Data zamieszczenia: 2019-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 18 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Jana III Sobieskiego 277
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 26 1251621, fax. 26 1251787
    REGON: 22210650200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.18wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest naprawa nawierzchni bitumicznych dróg, placów postojowych, chodników wraz z odwodnieniem w kompleksie wojskowym nr 4033 Gdynia Grabówek ETAP 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa nawierzchni bitumicznych dróg, placów postojowych, chodników wraz z odwodnieniem w kompleksie wojskowym nr 4033 Gdynia Grabówek ETAP 1 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekt wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający wymaga aby pracownicy wykonawcy byli wyposażeni w jednolity ubiór roboczy identyfikujący wykonawcę. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na zrealizowany przedmiot zamówienia udzielił gwarancji w wymiarze nie krótszym niż 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót. 5. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: • roboty rozbiórkowe i przygotowawcze • roboty ogólnobudowlane Sposób udokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli zostały określone w projekcie umowy (zał. nr 6 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach