Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg i parkingów wokół budynków Oddziału ZUS w Opolu przy ul. Wrocławskiej 24

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-701 Opole, ul. Wrocławska 24
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4511569 , fax. 077 4511573
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu
    ul. Wrocławska 24 24
    45-701 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4511569, fax. 077 4511573
    REGON: 00001775600252
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg i parkingów wokół budynków Oddziału ZUS w Opolu przy ul. Wrocławskiej 24
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg i parkingów wokół budynków Oddziału ZUS w Opolu przy ul. Wrocławskiej 24. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) zadanie I w części określonej w projekcie budowlano-wykonawczym, b) zadanie III, c) zadanie IV, d) zadanie V, e) montaż szlabanu i zapór parkingowych. Szczegółowy zakres i technologię przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty, które stanowią integralną część specyfikacji: a) projekt budowlano-wykonawczy pn.: Remont zespołu parkingów, b) przedmiary robót, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 319.582,07 zł netto. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta winna obejmować całość zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów opisanych poniżej w punkcie A i B według formuły spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą: A. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Dokumenty potwierdzające warunek posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający uzna wykaz za kompletny, jeśli zostaną do niego załączone minimum dwa dokumenty (np. referencje, protokół bezusterkowego odbioru robót), z których treści jednoznacznie i bezspornie wynika, że roboty te zostały uznane przez podmioty na rzecz których były zrealizowane, za wykonane należycie, a wartość każdej roboty budowlanej będzie wynosić co najmniej 100.000,00 zł brutto, b) wykaz osób (personelu kierowniczego), którymi wykonawca dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, a jeżeli w powyższym wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował także pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane na podstawie art. 12 ustawy Prawo budowlane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie kierowania budową, odpowiednio: - kierownik budowy, posiadający uprawienia w specjalności drogowej do kierowania robotami drogowymi, - kierownik robót, posiadający uprawienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, oraz dokumenty potwierdzające, że osoby te są członkami właściwej izby samorządu zawodowego. C. Inne wymagane dokumenty: a) wypełniony formularz OFERTA, sporządzony według wzoru stanowiącego CZĘŚĆ III, b) kosztorysy ofertowe wraz z wycenionym zestawieniem materiałów, sprzętu i robocizny, c) wzór karty gwarancyjnej - sporządzony przez wykonawcę w oparciu o zapisy wzoru umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach