Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania hali widowiskowo-sportowej Arena Legionowo usytuowanej przy ulicy Chrobrego 50B w Legionowie.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 05-120 Legionowo, ul. Parkowa 27
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 784 85 92 , fax. 0-22 784 85 92
  • Data zamieszczenia: 2010-12-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Parkowa 27 27
    05-120 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 784 85 92, fax. 0-22 784 85 92
    REGON: 14037886200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania hali widowiskowo-sportowej Arena Legionowo usytuowanej przy ulicy Chrobrego 50B w Legionowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania hali widowiskowo-sportowej Arena Legionowo usytuowanej przy ulicy Chrobrego 50B w Legionowie. 1.Codzienne sprzątanie holi, ciągów komunikacyjnych oraz toalet ogólnodostępnych: odkurzanie, zamiatanie, mycie, nabłyszczanie i polerowanie podłóg, mycie na bieżąco zabrudzeń na ścianach, mycie schodów, czyszczenie poręczy i okuć drzwiowych, mycie glazury, czyszczenie parapetów. Uzupełnianie na bieżąco w podajnikach mydła w płynie, papieru toaletowego (kolor biały), papieru do rąk oraz środków zapachowych. 2. Codzienne mycie drzwi wejściowych oraz przeszkleń w strefie wejścia. 3. Codzienne opróżnianie pojemników na śmieci i wymiana worków plastikowych oraz wynoszenie nieczystości do miejsc wyznaczonych - Wykonawca zapewni pojemniki na nieczystości i wywóz nieczystości. 4. Stosowanie środków dezynfekujących wysokiej klasy zapewniającej utrzymanie czystości i dezynfekcję pomieszczeń i urządzeń sanitarnych. Używane środki dezynfekujące muszą posiadać polskie atesty. 5. Codzienne sprzątanie hali głównej. Hala posiada nawierzchnię sportowa drewniana, nawierzchnię rozkładaną sportową Taraflex oraz wykładzinę ochronną na nawierzchnię sportową, do których należy stosować odpowiednie środki czystości. Zamawiający udzieli informacji o środkach zalecanych przez producenta nawierzchni sportowych. Na hali będą prowadzone między innymi treningi przez klub piłki ręcznej, piłkarze ręczni do treningów używają specjalnych klejów, które należy usuwać natychmiast po zakończonym treningu, odpowiednimi środkami myjącymi (Instrukcja czyszczenia nawierzchni stanowi załącznik nr 8). 6. Sprzątanie Taraflexu sportowego i ochronnego może odbywać się tylko ręcznie, zabronione jest czyszczenie go wózkiem elektrycznym. 7.Bieżące utrzymanie wzorowej czystości w toaletach, sanitariatach i natryskach w części szatniowej wraz z systematyczną dezynfekcją i uzupełnianiem na bieżąco w pojemnikach mydła w płynie, ręczników papierowych, papieru toaletowego oraz środków zapachowych. 8. Bieżące sprzątanie szatni (odkurzanie, zamiatanie, mycie, nabłyszczanie i polerowanie podłóg, mycie na bieżąco zabrudzeń na ścianach, czyszczenie poręczy i okuć drzwiowych, mycie glazury, czyszczenie parapetów). 9. Minimum raz w tygodniu sprzątanie trybun. 10. Sprzątanie odbywać się będzie w godzinach 4.00-8.00. 11.Wykonawca zapewni i ponosi koszty wszystkich środków czystości i urządzeń niezbędnych do wykonania w/w czynności oraz koszt środków stosowanych w podajnikach wymiennych (mydło, papier toaletowy (kolor biały), worki na śmieci, papier do rąk). Zamawiający zastrzega sobie prawo na etapie oceny ofert oraz realizacji umowy zażądania od Wykonawcy próbek (egzemplarza) zaoferowanego (używanego) środka do dozowników i pojemników oraz stosowanych środków czyszcząco - dezynfekujących w celu wyjaśnienia ich ewentualnych wątpliwości co do ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego. 12. Przedmiot zamówienia obejmuje również każdorazowe sprzątanie obiektu po imprezach ogólnodostępnych, które będą odbywać się na Arenie Legionowo (w założeniu co najmniej 96 imprez rocznie). 13. Serwis dzienny w godzinach 12.00 - 20.00 (jedna osoba). 14. Szczegółowy wykaz powierzchni: - hala główna - 1381,00 m? Zamawiający posiada trzy rodzaje nawierzchni w hali głównej: nawierzchnia sportowa drewniana, nawierzchnia sportowa Taraflex, nawierzchnia ochronna, - hole, komunikacja, - 1.729,60 m?, - toalety ogólnodostępne - 140,80 m?, - szatnie i toalety przy szatniach - 305,90 m?, - trybuny - 721,60 m? 15. Szczegółowy wykaz armatury sanitariatów: - muszla klozetowa - 36 sztuk - pisuar - 11 sztuk - umywalka - 25 sztuk - prysznic - 26 sztuk - suszarka - 21 sztuk - podajnik na mydło Merida - 66 sztuk - pojemnik na papier 11cmx9 cm - 36 sztuk - pojemnik na papier 25cmx11,50cm - 2 sztuk - kosz - 27 sztuk - lustro - 28 sztuk -bateria umywalkowa - 45 sztuk - płyta granitowa z podestem z kwaśnej blachy (umywalka) - 8 sztuk 16. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zgłaszania wszelkich uwag o usterkach wymagających napraw, których nie jest w stanie usunąć, np. przepalone żarówki, wyrwane kontakty, zepsute zamki drzwiowe, niedrożne umywalki i sedesy, poprzez wpis do rejestru, który będzie znajdował się u pracowników ochrony. 17. Wykonawca, niezwłocznie po podpisaniu umowy, obowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu na piśmie informacji o pracownikach wyznaczonych do realizacji zamówienia. 18. Wykonawca obowiązany jest pisemnie informować Zamawiającego o każdej zmianie w obsadzie pracowników wyznaczonych do realizacji zamówienia. 19. Wykonawca wyznaczy osobę do utrzymywania stałego kontaktu z osobą upoważnioną przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium 2.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir-legionowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach