Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja Ogniska Integracyjnego dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie, w tym dla uczestników i uczestniczek projektu SZANSA - wsparcie społeczne w Mikołowie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej oraz projektu Gminne programy aktywizacji społeczno-zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego - edycja 2015 współfinansowanego ze środków Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.

Centrum Integracji Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, U. Kolejowa 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 738 11 45 , fax. 32 738 11 55
  • Data zamieszczenia: 2015-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Integracji Społecznej
    U. Kolejowa 2 2
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 32 738 11 45, fax. 32 738 11 55
    REGON: 24181949500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Centrum Integracji Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja Ogniska Integracyjnego dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie, w tym dla uczestników i uczestniczek projektu SZANSA - wsparcie społeczne w Mikołowie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej oraz projektu Gminne programy aktywizacji społeczno-zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego - edycja 2015 współfinansowanego ze środków Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja Ogniska Integracyjnego dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie, w tym dla uczestników/uczestniczek projektu SZANSA - wsparcie społeczne w Mikołowie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej oraz projektu Gminne programy aktywizacji społeczno-zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego - edycja 2015 współfinansowanego ze środków Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie Ogniska Integracyjnego w tym: 1. Zapewnienie usługi cateringowej: a) przewiduje się wydanie nie mniej niż 70 nie więcej niż 80 porcji posiłku. b) 1 porcja powinna się składać z 1 szt. kiełbasy upieczonej na miejscu przez Wykonawcę na ognisku o wadze nie mniejszych niż 95 gram, 1 bułki o wadze nie mniejszej niż 80 gram, 1 porcji ketchupu minimum 15 ml, 1 porcji musztardy minimum 15 ml, surówka/sałatka ze świeżych warzyw nie mniej niż 100 gram, grochówka nie mniej niż 0,5 l, 0,5 l. wody mineralnej niegazowanej, 0,5 l napoju niegazowanego (sok owocowy- zawartość soku z owoców min. 75%). c) Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty spełniają wymagania określone w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, a w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz.914 z późn. zm.) oraz wydanymi na jej podstawie aktualnymi przepisami wykonawczymi oraz zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996r w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów. d) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia jednorazowych talerzyków, miseczek, sztućców (widelce, noże, łyżki), kubeczków oraz serwetek (ok. 100 kompletów). e) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia transportu posiłku oraz sprzętu na miejsce ogniska oraz posprzątania i zabrania sprzętu po ognisku. 2. Wykonawca zapewnia przewóz osób na trasie Centrum Integracji Społecznej, ul. Kolejowa 2, 43- 190 Mikołów - Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie-Mokrem, ul. Sosnowa 5 oraz z powrotem w dniu wskazanym przez Zamawiającego, wyjazd przewidziany jest na godzinę 15.00, powrót przewidziany jest o godzinie 18.30 spełniający wymagania określone w przepisach szczegółowych. W przypadku awarii Wykonawca jest zobowiązany zapewnić pojazd zastępczy w możliwym jak najkrótszym czasie (koszty, straty wynikające z tego tytułu ponosi Wykonawca. Wykonawca gwarantuje ubezpieczenie NNW dla uczestników wyjazdu. Zakres ubezpieczenia zapewnia wypłatę świadczenia z tytułu konsekwencji poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku w postaci: a) uszczerbku na zdrowiu b) kosztów leczenia c) pobytu w szpitalu d) kosztów rehabilitacji Wykonawca gwarantuje, że pojazdy spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 6.09.2001r. o transporcie drogowym z późniejszymi zmianami. Obowiązki Wykonawcy: 1. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dwa pojazdy zarejestrowane i przystosowane do przewozu nie mniej niż 80 pasażerów łącznie. 2. Wykonawca gwarantuje, że pojazdy spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 6.09.2001r. o transporcie drogowym z późniejszymi zmianami. 3. Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty spełniają wymagania określone w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, a w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) oraz wydanymi na jej podstawie aktualnymi przepisami wykonawczymi oraz zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996r w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601400000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zapewnienie obsługi kelnerskiej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cismikolow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach