Muzeum Narodowe w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-062 Kraków, Al. 3-go Maja 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 2955621 , fax. 012 2955555
- Data zamieszczenia: 2012-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe w Krakowie
Al. 3-go Maja 1 1
30-062 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 2955621, fax. 012 2955555
REGON: 00027596100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest kampania promocyjna na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard, citylight, citylight pillar oraz na ekranach zlokalizowanych w wagonach lub na stacjach Metra Warszawskiego projektów Muzeum Narodowego w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kampania promocyjna na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard, citylight, citylight pillar oraz na ekranach zlokalizowanych w wagonach lub na stacjach Metra Warszawskiego projektów Muzeum Narodowego w Krakowiew następujących terminach: Wystawa Rodczenko. Rewolucja w fotografii - czerwiec-lipiec 2012, Wystawa Dama- maj-grudzień 2012 (tytuł oraz termin roboczy), Wystawa Wojciech Fangor - listopad-grudzień 2012. Przedmiotem zamówienia objęte są następujące kampanie promocyjne: 1.1. kampania promocyjna wystawy ,Rodczenko. Rewolucja w fotografii odbywającej się w Gmachu Głównym Muzeum Narodowego w Krakowie w okresie od maja do sierpnia 2012 przeprowadzona w wybranych miastach Polski w okresie 1 - 31 lipca 2012r. na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard (504 x 238 cm), 1.2. kampania promocyjna wystawy Rodczenko. Rewolucja w fotografii odbywającej się w Gmachu Głównym Muzeum Narodowego w Krakowie w okresie od maja do sierpnia 2012 przeprowadzona w wybranych miastach Polski, w okresie 1 - 30 czerwca 2012 lub 16 czerwca - 15 lipca (okres 1 miesiąca) 2012 r. na nośnikach reklamy zewnętrznej typu citylight (120 x 180 cm), 1.3. kampania promocyjna wystawy Rodczenko. Rewolucja w fotografii odbywającej się w Gmachu Głównym Muzeum Narodowego w Krakowie w okresie od maja do sierpnia 2012 przeprowadzona w Warszawie, w okresie 1 - 30 czerwca 2012 r. lub 1 - 31 lipca (okres 1 miesiąca) 2012 r. na nośnikach reklamy zewnętrznej typu citylight słup na Trakcie Królewskim w Warszawie (127 x 237 cm), 1.4. kampania promocyjna wystawy pod roboczym tytułem Dama z gronostajem odbywającej się w Muzeum Narodowym w Krakowie od II kwartału 2012 przeprowadzona w wybranych miastach Polski, w okresie od maja do grudnia 2012 przez okres 1 miesiąca [termin zostanie podany wykonawcy na 21 dni kalendarzowych przed zleceniem] na nośnikach reklamy zewnętrznej billboard (504 x 238 cm), 1.5 kampania promocyjna wystawy Dama z gronostajem odbywającej się w Muzeum Narodowym w Krakowie od II kwartału 2012 przeprowadzona w wybranych miastach Polski, w okresie od maja do grudnia 2012 przez okres 1 miesiąca [termin zostanie podany wykonawcy na 21 dni przed zleceniem]. na nośnikach reklamy zewnętrznej citylight (120 x 180 cm), 1.6 kampania promocyjna wystawy Dama z gronostajem odbywającej się w Muzeum Narodowym w Krakowie od II kwartału 2012 na nośnikach reklamy zewnętrznej typu citylight słup na Trakcie Królewskim w Warszawie (127 x 237 cm) w okresie od maja do grudnia 2012 przez okres 1 miesiąca [termin zostanie podany wykonawcy na 21 dni przed zleceniem], 1.7 kampania promocyjna wystawy Dama z gronostajem odbywającej się w Muzeum Narodowym w Krakowie od II kwartału 2012 przeprowadzona w Warszawie, w okresie od maja do grudnia 2012 przez okres 1 miesiąca [termin zostanie podany wykonawcy na 21 dni przed zleceniem] na ekranach zlokalizowanych w wagonach lub na stacjach Metra Warszawskiego, 1.8 kampania promocyjna wystawy Wojciech Fangor. Przestrzeń jako gra odbywającej się w Muzeum Narodowym w Krakowie w terminie 20 października 2012 - styczeń 2013 przeprowadzona w wybranych miastach Polski, w okresie 1 - 31 grudnia 2012 r. na nośnikach reklamy zewnętrznej citylight (120 x 180 cm), 1.9 kampania promocyjna wystawy Wojciech Fangor. Przestrzeń jako gra się w Muzeum Narodowym w Krakowie w terminie 20 października 2012 - styczeń 2013 nośnikach reklamy zewnętrznej typu citylight słup na Trakcie Królewskim w Warszawie (127 x 237 cm) w okresie 1 - 30 listopada 2012 r. lub 1 - 31 grudnia 2012r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną