Fabryka Komunikacji Społecznej s.c. ogłasza przetarg
- Adres: 02-032 Warszawa, Filtrowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6161217, 600349456
- Data zamieszczenia: 2019-02-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Fabryka Komunikacji Społecznej s.c.
Filtrowa 75/22
02-032 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6161217, 600349456
REGON: 01555087800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.fks.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka cywilna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest emisja 30 sekundowego spotu w TV oraz2 emisja 30 sekundowego spotu w radio oraz realizacja kampanii w internecie. Zamawiający na realizację zamówienia przeznacza 820.790,00 zł brutto (w tym: emisja telewizyjna, product placement, kampania w radio, kampania w internecie oraz w social mediach). - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest emisja 30 sekundowego spotu w TV oraz 2 emisja 30 sekundowego spotu w radio oraz realizacja kampanii w internecie. Zamawiający na realizację zamówienia przeznacza 820.790,00 zł brutto (w tym: emisja telewizyjna, product placement, kampania w radio, kampania w internecie oraz w social mediach). II. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Realizacja kampanii telewizyjnej: Promocja transplantologii (emisja 30 sekundowego spotu telewizyjnego) w okresie 01.10.2019 - 31.10.2019 o wartości emisyjnej GRP 175, zasięg 1+ 60%*, TG – 25+ Dodatkowo wymagane jest lokowanie product placement w serialu „Barwy Szczęścia”. Realizacja kampanii radiowej: Radio (łączna wartość kampanii) – 100 GRP zasięg 1+ 60%* (1 spot – 30” sekundowy), emisja: w okresie 01.10.2019 - 31.10.2019, TG – 18+ Realizacja kampanii w Internecie: Wydawcy: wp.pl, onet.pl, youtube, 10.000.000 wyświetleń, zasięg all w tym przynajmniej 75% w grupie docelowej kampanii 18-25 lat połowa zasięgu (5.000.000) w internecie zostanie przeznaczona na geotargetowanie na województwa: podkarpackie, łódzkie, świętokrzyskie, małopolskie. Kampania w social media, emisja minimum 10.000.000 (posty sponsorowane 50%, video 50%), zasięg all w tym przynajmniej 75% w grupie docelowej kampanii 18-25 lat, w social mediach także połowa zasięgu (5.000.000) zostanie przeznaczona na geotargetowanie na województwa: podkarpackie, łódzkie, świętokrzyskie, małopolskie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92111210-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie spotów telewizyjnych promujących projekt oraz zakup czasu antenowego w dwóch ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.
Dodano: 2023-11-29 - Opracowanie koncepcji i realizację spotów filmowych/animacji na potrzeby CUPT
Dodano: 2023-10-17 - Przygotowanie spotów telewizyjnych promujących projekt oraz zakup czasu antenowego w dwóch ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.
Dodano: 2023-10-13 - Przygotowanie koncepcji spotu wizerunkowego, prezentującego Polskę jako atrakcyjną i nowoczesną destynację turystyczną na rynkach zagranicznych.
Dodano: 2023-07-24 - Przygotowanie polskiego odpowiednika nowozelandzkiego spotu przeciwko nadmiernej prędkości pn. „Mistakes”.
Dodano: 2023-04-24 - Przygotowanie spotów informacyjnych, celem poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w zakresie zaostrzenia sankcji.
Dodano: 2022-08-04 - Opracowanie scenariuszy oraz produkcja ośmiu filmów edukacyjnych promujących działania Państwowego Instytutu Geologicznego – Państwowego Instytutu Badawczego
Dodano: 2020-09-24 - Przygotowanie kreacji spotu telewizyjnego i radiowego oraz przygotowanie projektu graficznego plakatu reklamowego na potrzeby kampanii społecznej.
Dodano: 2020-09-01 - Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu spotów telewizyjnych i radiowych dla Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Dodano: 2020-07-14 - Usługa realizacji video na potrzeby Dowództwa Wojsk Obrony Terytorialnej będącego na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
Dodano: 2019-07-03