Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dozór i monitorowanie obiektów WORD w Zielonej Górze i Tomaszowie k. Żagania w okresie od 01.02.2020 do 31.12.2020.

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 65-339 Zielona Góra, ul. Nowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 765 370 , fax. 684 765 377
  • Data zamieszczenia: 2019-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
    ul. Nowa
    65-339 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 684 765 370, fax. 684 765 377
    REGON: 97070384500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgora.wordy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojewódzka Samorządowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dozór i monitorowanie obiektów WORD w Zielonej Górze i Tomaszowie k. Żagania w okresie od 01.02.2020 do 31.12.2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dozór i monitorowanie obiektów WORD w Zielonej Górze i Tomaszowie k. Żagania w okresie od 01.02.2020 do 31.12.2020. 2. Zamówienie podzielone jest na dwie części: Część I. Dozór i monitorowanie obiektów WORD w Zielonej Górze: 1.Obiekty: - biurowiec, garaże i teren przyległy przy ul. Nowej 4b w Zielonej Górze. - biurowiec i teren przyległy przy ul. Olbrychta 10 w Zielonej Górze 2.Usługi: - ochrona fizyczna w zakresie w/w przez 5 dni w tygodniu w wymiarze 16 godzin na dobę oraz dwa razy w tygodniu w wymiarze 24 godziny na dobę, - wsparcie grupy szybkiego reagowania na przyjęte sygnały alarmowe i napadowe. 3.Zakres prac do wykonania przez Wykonawcę: Dozór i monitorowanie obiektów WORD Zielona Góra ul. Nowa 4b w okresie od 01.02.2020r. do 31.12.2020r. przez jednego pracownika Wykonawcy 5 razy w tygodniu w wymiarze 16 godzin na dobę oraz dwa razy w tygodniu w wymiarze 24 godziny na dobę. - stały monitoring sygnałów alarmowych i napadowych w centrum operacyjnym, - wsparcie grupy szybkiego reagowania na przyjęte przez centrum operacyjne sygnały alarmowe i napadowe z czasem reakcji wynoszącym maksymalnie 10 minut, - dostosowanie dwóch istniejących niezależnych systemów alarmowych SATEL do bezprzewodowego podłączenia z centrum operacyjnym, - przeszkolenie stanowiskowe nowych pracowników, - prowadzenie dokumentacji dozorowej. Dokumentacja istniejącego systemu alarmowego do wglądu w siedzibie firmy. 4. Dane ogólne obiektów WORD w Zielonej Górze. 1.Powierzchnia dozorowana - około 27000m2 2. Ilość obiektów dozorowanych – 4 szt. (dwa biurowce, dwa garaże) 3. Obiekty są ogrodzone oraz zamykane dwoma bramami. 4. Biurowiec główny przy ul. Nowej 4b, biurowiec przy ul. Olbrychta 10 oraz garaże i place manewrowe są monitorowane. 5. Podgląd monitoringu jest umieszczony w pomieszczeniu przeznaczonym dla pracowników dozoru. 5. Zamawiający nieodpłatnie udostępnia Wykonawcy w budynku przy ul. Nowej 4b pomieszczenie, niezbędne do przebywania w mim pracowników dozoru, z telefonem oraz podglądem monitoringu. Część II. Obiekty WORD Zielona Góra w Tomaszowie k. Żagania. Dozór i monitorowanie obiektów WORD Zielona Góra w Tomaszowie ul. Leśna 20 gmina Żagań w okresie od 01.02.2020r. do 31.12.2020r. przez jednego pracownika Wykonawcy 5 razy w tygodniu w wymiarze 16 godzin na dobę oraz dwa razy w tygodniu w wymiarze 24 godziny na dobę. 1. Obiekty: 1. Kontenery biurowe, garaże i tereny przyległe. 2. Płyty poślizgowe szt.3, szarpak, dwie przeszkody suche oraz drogi manewrowe na terenie ODTJ w Tomaszowie. 3. Ogrodzenie i oświetlenie w/w obiektów 2. Usługi: 1. Całodobowa ochrona fizyczna w zakresie w/w przez 2 dni każdego tygodnia oraz 16 godzinna ochrona fizyczna przez 5 dni każdego tygodnia. 2. Wsparcie grupy szybkiego reagowania na przyjęte sygnały alarmowe i napadowe z czasem reakcji wynoszącym maksymalnie 20 minut. 3. Zakres prac do wykonania przez Wykonawcę: - stała całodobowa, 2 razy w tygodniu oraz 16 godzinna 5 razy w tygodniu, ochrona fizyczna obiektów realizowana przez jedną osobę (osoba ta musi być wyposażona w „napadówkę” podłączoną do centrum operacyjnego), - montaż urządzenia przesyłającego sygnał do bazy monitorowania, - kontrolne potwierdzania aktywnego dozorowania ( 1raz na 2 godziny) poprzez odbijanie sygnalizatorów umieszczonych w punktach kontrolnych na garażu samochodów ciężarowych i dwóch sprężarkowniach, - przeszkolenie stanowiskowe pracowników dozoru, - zamontowanie systemu łączności telefonicznej komórkowej pomiędzy osobą dozorującą a centralą, - stały monitoring sygnałów alarmowych i napadowych w centrum operacyjnym, - wsparcie grupy szybkiego reagowania na przyjęte przez centrum operacyjne sygnały alarmowe i napadowe z czasem reakcji wynoszącym maksymalnie 20 minut, - zabezpieczenie majątku i mienia Zamawiającego na terenie posesji oraz wewnątrz obiektów i pomieszczeń, - w przypadku wystąpienia awarii sieci energetycznej lub wodno-kanalizacyjnej powiadomić niezwłocznie odpowiednie służby oraz Zamawiającego, - każdorazowe powiadamianie Zamawiającego o występujących zdarzeniach na obiekcie chronionym, - prowadzenie dokumentacji dozorowej. 4. Dane ogólne obiektów WORD w Tomaszowie. 1. Powierzchnia dozorowana - około 160.000 m2 2. Ilość obiektów dozorowanych – 15 szt. (dwa hangary, trzy płyty poślizgowe z urządzeniami zraszającymi, instalacja wodna, ogrodzenie, oświetlenie, kontenery biurowe, dwa pomieszczenia na sprężarki, drogi dojazdowe oraz dwie przeszkody suche i szarpak). 3. Obiekty są ogrodzone oraz zamykane dwoma bramami. 4. Zamawiający nieodpłatnie udostępnia Wykonawcy pomieszczenie w kontenerze biurowym niezbędne do przebywania w nim pracowników dozoru. V. Informacje uzupełniające. 1. Wykonawca całość prac będzie wykonywał przy użyciu własnych środków i własnego sprzętu. 2. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania bezprzewodowego systemu umożliwiającego kontrolę prowadzonych obchodów w chronionych budynkach i obiektach za pomocą rozmieszczonych w nich punktach kontrolnych. 3. Pracownicy ochrony dozorujący obiekty Zamawiającego powinni: - odznaczać się dobrym stanem zdrowia i odpowiednimi warunkami fizycznymi, - posiadać jednolite umundurowanie służbowe oraz identyfikator, - stosować się do zaleceń i sugestii osoby administrującej danym obiektem, - odznaczać się wysoką kulturą osobistą, - przestrzegać zasad dotyczących kultury i organizacji pracy panujących w WORD. 4. Pracownicy ochrony pełniący służbę w obiektach Zamawiającego powinni być przeszkoleni z obsługi zainstalowanych tam urządzeń alarmowych i sposobu reagowania w przypadku alarmu. 5. Pierwsze szkolenie pracowników ochrony zostanie zorganizowane przez Zamawiającego. Kolejne Szkolenia Wykonawca zorganizuje na swój koszt. 6. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia oraz zasady rozliczeń za zrealizowane usługi określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj.: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku do oferty należy załączyć aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną zgodnie z przepisami ustawy z dn. 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2018.2142 tj. z dnia 2018.11.14). 2.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie; Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku do oferty należy załączyć wykaz wykonanych lub wykonywanych usług (zał. Nr 4) w okresie ostatnich trzech – lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest – krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu usługi, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca winien wykazać się co najmniej trzema wykonanymi lub wykonywanymi usługami, w ramach których realizowana jest (była) usługa ochrony w budynkach biurowych przeznaczonych na potrzeby administracji publicznej. 2.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku do oferty należy załączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zał. Nr 7). Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przestawienie ww. wykazu zawierającego co najmniej 4 pracowników ochrony do wykonania jednej części zamówienia zatrudnionych na podstawie umowy o pracę;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć – wraz z ofertą: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, złożone na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ust. 1 Ustawy, złożone na druku stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu – Załącznik nr 2 i Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu – Załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw wykluczenia (Załącznik Nr 2 i Załącznik Nr 3) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności Zamawiający żąda załączenia do oferty następującego dokumentu: - koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 6. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do złożenia następującego dokumentu: - opłacona polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1.000.000 PLN. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć polisy, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 7. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do złożenia następującego dokumentu: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zał. Nr 7). Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie ww. wykazu zawierającego co najmniej 4 pracowników ochrony do wykonania jednej części zamówienia zatrudnionych na podstawie umowy o pracę; 8. W celu wykazania uprawnienia do reprezentacji, Wykonawca może złożyć wraz z ofertą odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 9. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 11. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 12. W przypadku braku wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia lub złożenia dokumentów niekompletnych , zawierających błędy, Zamawiający wezwie Wykonawców do ich uzupełnienia lub poprawienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 13. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 14. Zamawiający wzywa także Wykonawców do złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia. 15. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach