Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamery do inspekcji TV rurociągów oraz zabudowanie systemu na samochodzie DUCATO (część bagażowa samochodu o wymiarach szerokość 1,90 m , długość 3,50 m , wysokość 1,95 m) Samochód dostarczy dla Wykonawcy Zamawiający.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Tomyślu Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Targowa 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4422091 , fax. 0-61 44-22-091 wew. 50
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Tomyślu Spółka z o.o.
    ul. Targowa 8 8
    64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4422091, fax. 0-61 44-22-091 wew. 50
    REGON: 63106693800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.nowytomysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: przedsiębiorstwo sektorowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamery do inspekcji TV rurociągów oraz zabudowanie systemu na samochodzie DUCATO (część bagażowa samochodu o wymiarach szerokość 1,90 m , długość 3,50 m , wysokość 1,95 m) Samochód dostarczy dla Wykonawcy Zamawiający.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie zabudowy oraz dostawa kamery do inspekcji rurociągów o średnicy ? 150 mm do ? 600 mm o poniższych parametrach: 1. Kamera - z możliwością rozbudowy o urządzenie laserowe do sprawdzenia owalizacji kanałów, pomiarów grubości wkładu rury, oznaczania miejsc i wielkości erozji - kolorowa (odbiór obrazu)- uchylno-obrotowa, kąt patrzenia 650, kątach obrotu min. 3500 w osi poziomej, 2x1350 w osi pionowej- wbudowane oświetlenie LED- wysokiej jakości przetwornik CCD z minimum 44 000 pikseli - czułość świetlna 1 Lux- rozdzielczość minimum 460 linii na wyjściu- autofocus automatyczny i ręczny, regulacja ostrości obrazu od 1cm do + nieskończoność - shutter manualny i automatyczny- z kamerą wsteczną- manualna i automatyczna przesłona - dodatkowe oświetlenie halogenowe- zoom optyczny 10x, cyfrowy 4x- dioda sygnalizująca ciśnienie w kamerze zarówno nadmiar jak i niedomiar azotu- napełniana azotem technicznym- wodoodporna 1,0 bar- złącze umożliwiające bezpośrednie podłączenie do kabla inspekcyjnego 2. wózek - niezależny napęd kół na sześć kół z możliwością skręcania- wykonany ze stali szlachetnej, mosiądzu - czujnik szczelności z diodą informującą o niedoborze lub nadmiarze azotu wewnątrz wózka,- wodoodporny 1,0 bar- zestaw podwyższający mocowanie kamery- zestaw kół do różnych średnic kanału dla od 150 mm do 600 mm- kabel wzmocniony DS. w otoczce kewlarowej, wtyczki HDS - minimum 180 m- zestaw kół tartanowych o średnicy min 110mm dla kanałów od DN200- wyposażony w urządzenie do pomiaru spadku chwilowego (inklinometr) 3 nawijarka - synchronizacja z jazdą wózka,- z wyłącznikiem bębna- z wyświetlaczem licznika metrów- zliczanie metrów w przód jak również do tyłu- wodoodporna- regulacja naciągów i prędkości zwijania bębna- półautomatyczna z silnikiem elektrycznym- trwałe zabezpieczenie antykorozyjne bębna- z wbudowaną osłoną na kabel- dodatkowo osłona na kabel przy wprowadzaniu kabla do rury oraz prowadnica na studnię- pojemność bębna 200 m 4 Jednostka centralnaz panelem sterowania i teksgeneratorem - wykonana pod zabudowę typu RACK 19- z panelem sterowania wszystkimi funkcjami wózka i kamery takich jak prędkość, obrót, focus, shutter, zoom, centrowanie- powrót do pozycji wyjściowej, powrót zoom do pozycji wyjściowej po naciśnięciu przycisku, wykonany z elastycznej membrany foliowej.- min 2 m kabla przedłużającego pomiędzy jednostką centralną a panelem sterowania, - klawiatura zabezpieczona przed wilgocią,- wyposażona w wyjścia do podłączenia nagrywarki i dodatkowego monitora,- ze złączem RS232- automatycznie wyświetlająca na ekranie wskazania licznika przebadanych metrów, wartości spadku, daty, czasu- wbudowany tekstgenerator do wprowadzania informacji na obraz w czasie prześwietlania , wbudowane funkcje pomiaru odległości, wyświetlanie daty, licznika MPEG, spadków chwilowych, wszystkie znaki , funkcje , loga wyświetlane w kolorze- pobór maksymalny prądu zestawu do inspekcji 1KW 5 zabudowa systemu na samochodzieStudio operatora +kabina kierowcy - podłoga łatwo zmywalna , antypoślizgowa - lampy ostrzegawcze na samochodzie z tyłu typu LED z różnymi możliwościami ustawień i z przodu. typu belka- webasto - ogrzewanie pracujące niezależnie od silnika samochodu co najmniej 2000 W podłączone do głównego zbiornika paliwa samochodu - klimatyzacja w kabinie pracy operatora (maksymalny pobór prądu 1000W)- agregat prądotwórczy do niezależnego od akumulatora samochodowego, zasilania kamery, lamp ostrzegawczych itp. Agregat musi być zabudowany w sposób umożliwiający łatwe wymontowanie., min. 3KW, w wersji wyciszonej- mikrofon do porozumiewania się pomiędzy obsługującym kamerą a osoba obsługującą komputer - monitory LCD 17 cal - 2 szt. w obudowie metalowej- monitor 19 cal - komputer- komputer w wersji 19 Rack o parametrach zgodnych z wymogami oprogramowania kamery, nagrywarka DVD, UPS min 1000W- zabudowa w oparciu o konstrukcje stalowe- szafki- lampki 2 szt. + 1 gęsia szyja- tablica- krzesło dla operatora + ławka ze schowkiem dla dwóch osób - szafka socjalna- laminowanie ścian samochodu przedziale roboczym z materiału łatwego do utrzymania czystości- ściany oraz sufit izolowany termicznie- szafka bezpiecznikowa z opisem- akumulator żelowy min 70Ah + bezobsługowy ładowacz, do zasilania urządzeń na 12V gdy nie pracuje agregat 6 Pomieszczenie robocze - butla z azotem i reduktorem- monitor do podglądu min. 10 cal- urządzenie do opuszczania wózka i umieszczania go w kinetach- konstrukcja do posadowienia windy i urządzeń dodatkowych z materiałów odpornych na korozję- szuflady- stolik roboczy wysuwany- pompka- zbiornik z stali nierdzewnej na minimum 30 dm3- półki- lampa halogenowa- rozmieszczenie elementów ergonomiczne do zabudowy stacjonarnej- myjka do mycia kamery po pracy (spryskiwacz)- rozsuwana markiza z tyłu samochodu dla ochrony urządzeń i operatora kamery przed np. deszczem, słońcem- kamera do podglądu tyłu samochodu - służąca jako kamera najazdowa (zakres pracy +; - 500C- w kabinie kierowcy monitor min 5 cal LCD do podglądu obrazu z kamery wstecznej (najazdowej) samochodu - w kabinie kierowcy - sterowanie lampą zespoloną i typu LED 7 Oprogramowanie - nagrywanie na twardym dysku- z przeglądarką materiałów inspekcyjnych dla odbiorców- możliwość przenoszenia danych z twardego dysku - wykres poziomu spadku kanału wyświetlany na ekranie i jako wydruk oraz dokumentacja pdf- aktualizacja oprogramowania przez okres co najmniej dwóch lat bez dodatkowych kosztów przez ten okres- oprogramowanie do odczytu z serwera bazy danych inspekcji TV kanałów - 1 stanowisko (wersja biurowa) 8 szkolenie - w zakresie obsługi kamery w siedzibie zamawiającego 3 x 7 godzin - w zakresie obsługi oprogramowania co najmniej 3 x 7 godzin 9 serwis - zapewnienie zastępczej kamery tego samego typu lub całej zabudowy w wypadku naprawy dłuższej niż 14 dni roboczych- wykonanie naprawy w okresie gwarancji do 5 dni roboczych- bezpłatny roczny przegląd w okresie gwarancji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429971002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w § 30 Regulaminu Udzielania Zamówień PWiK w Nowym Tomyślu 1.1. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy o zakresie i wartości tożsamej z niniejszym postępowaniem 2) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3/ udzielą na wykonane roboty ( materiały i robociznę) 36 miesięcy gwarancji od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły -spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie regulaminu Udzielania Zamówień PWiK do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. W celu potwierdzenia warunku dotyczącego udzielenia gwarancji należy: Przedłożyć oświadczenie i długości udzielonej gwarancji zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.nowytomysl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach