Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności -wędlin,drobiu,art.spożywczych i ziemniaków dla potrzeb żywienia mieszkańców naszego Domu zgodnie z normami jakościowymi /GHP,GMP lub HACCP/ - dotyczy dostaw wędlin ,drobiu i art.spożywczych .Numer sprawy :DPS - 2 -III-241/14/2009 z dnia 9.09.2009r.

Dom Pomocy Społecznej Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Jana Pawła II 37
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-44 724-32-47 , fax. 0-44 724-32-47
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Nr 2
    ul. Jana Pawła II 37 37
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 0-44 724-32-47, fax. 0-44 724-32-47
    REGON: 00067850600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps2.vernet.pl/przetargi.php
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności -wędlin,drobiu,art.spożywczych i ziemniaków dla potrzeb żywienia mieszkańców naszego Domu zgodnie z normami jakościowymi /GHP,GMP lub HACCP/ - dotyczy dostaw wędlin ,drobiu i art.spożywczych .Numer sprawy :DPS - 2 -III-241/14/2009 z dnia 9.09.2009r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wędlin ,drobiu i art.spozywczych oraz ziemniaków jadalnych dla potrzeb żywienia mieszkańców naszego Domu zgodnie z normami jakościowymi /GHP,GMP lub HACCP - dotyczy dostaw wędlin ,drobiu i art.spożywczych /.Numer sprawy DPS-2-III-241/14/2009 z dnia 9.09.2009r. Nalezy dołączyć zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi o wdrażaniu zasad GHP,GMP lub HACCP /dotyczy dostaw wędlin,drobiu,art.spoż./Zamówienie powyżej 14000 euro ,a poniżej progów unijnych.Termin realizacji zamówienia : dostawa wędlin,drobiu i art.spoż. 1.10.2009r.do 30.09.2010r. , dostawa ziemniaków do 31.10.2009r. Zamawiający nie będzie ustanawiać dynamicznego systemu zakupów . Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawców w ofercie części zamówienia ,której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający nie przewiduje zamównień uzupełniających. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami :p.Grazyna Klimowicz - kierownik sekcji ,p.Anna Jędrychowicz -gł. księgowa tel.0447243247 od poniedziałku do piątku godz.7:00 do 15:00
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O wykonanie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniajacy wymogi art.22 ust.1 , nie podlegajacy wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r, z późniejszymi zmianami. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nalezy dołączyć pisemne oświadczenie potwierdzajace spełnianie wymogów art.22 i art.24 ustawy Prawo zamównien publicznych wg załącznika nr 9 i 10 do SIWZ. Należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru /KRS/ ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy dostawy wędlin,drobiu i art.spozywczych. Wymagane wyżej dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii ,która musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps2.vernet.pl/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach