Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności w okresie od 2 kwietnia 2013 do 31 grudnia 2013 dla potrzeb zbiorowego żywienia osób korzystających z kuchni w dwóch Domach Pomocy Społecznej prowadzonych przez Gminę Miasta Tarnowa tj.: a) Dom Pomocy Społecznej ; 33 - 101 Tarnów ;ul. Czarna Droga 48 ; NIP: 873-16-93-217 b) Dom Pomocy Społecznej im. Świętego Brata Alberta w Tarnowie ; 33-100 Tarnów ; ul. Szpitalna 53 ; NIP: 873-00-10-162

Dom Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Somatycznie Chorych im. świętego Brata Alberta w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Szpitalna 53
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 6888-667, 6888-668 , fax. 0-14 6888-666
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Somatycznie Chorych im. świętego Brata Alberta w Tarnowie
    ul. Szpitalna 53 53
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 0-14 6888-667, 6888-668, fax. 0-14 6888-666
    REGON: 00029841300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.okay.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa Gminy Miasta Tarnowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności w okresie od 2 kwietnia 2013 do 31 grudnia 2013 dla potrzeb zbiorowego żywienia osób korzystających z kuchni w dwóch Domach Pomocy Społecznej prowadzonych przez Gminę Miasta Tarnowa tj.: a) Dom Pomocy Społecznej ; 33 - 101 Tarnów ;ul. Czarna Droga 48 ; NIP: 873-16-93-217 b) Dom Pomocy Społecznej im. Świętego Brata Alberta w Tarnowie ; 33-100 Tarnów ; ul. Szpitalna 53 ; NIP: 873-00-10-162
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności w okresie od 2 kwietnia 2013 do 31 grudnia 2013 dla potrzeb zbiorowego żywienia osób korzystających z kuchni w dwóch Domach Pomocy Społecznej prowadzonych przez Gminę Miasta Tarnowa tj.: a) Dom Pomocy Społecznej ; 33 - 101 Tarnów ;ul. Czarna Droga 48 ; NIP: 873-16-93-217 b) Dom Pomocy Społecznej im. Świętego Brata Alberta w Tarnowie ; 33-100 Tarnów ; ul. Szpitalna 53 ; NIP: 873-00-10-162 2. Symbol dostaw wg Wspólnego Słownika Zamówień: wg CPV 15500000-3, 03140000-4, 15810000-9, 15200000-0, 15100000-9, 15300000-1, 15000000-8. 3. W celu umożliwienia składania ofert częściowych Zamawiający ustalił niżej wymienione zadania: Zadanie nr 1 część I i II - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, różne produkty spożywcze, warzywa konserwowe i/lub puszkowane; przetworzone owoce (15600000, 15800000, 15331400, 15332100) Zadanie nr 2 część I i II - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i cukiernicze (15810000) Zadanie nr 3 część I i II - Produkty mleczarskie (15500000) Zadanie nr 4 część I i II - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne (15100000)- drób Zadanie nr 5 część I i II - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne (15100000) Zadanie nr 6 część I i II - Ryby przetworzone i konserwowe, mrożonki warzywne (15200000, 15331170) Zadanie nr 7 część I i II - Ziemniaki; warzywa korzeniowe i bulwiaste; warzywa owocowe; warzywa liściaste; owoce tropikalne; owoce inne niż tropikalne (03212000,03221100, 03221200, 03221300, 03222110, 03222300) Zadanie nr 8 część I i II - Jajka (03142500) Część Nr I stanowią dostawy dla DPS ul. Czarna Droga 48 w Tarnowie. Część nr II stanowią dostawy dla DPS im. Świętego Brata Alberta w Tarnowie ul. Szpitalna 53 Definicje: Zadanie nr 1 - produkty suche, niezawilgocone, bez obecności szkodników (chrząszcze, larwy motyli), opakowania nieuszkodzone, bez oznak bombażu. Opakowania jednostkowe mąk i kasz 1kg. Termin ważności w dniu dostawy minimum 2 miesiące. Wykonawca odpowiada za odpowiednie warunki transportu. Zadanie nr 2 - wyroby o odpowiedniej barwie charakterystycznej dla upieczonego pieczywa, kształcie, smaku i wymaganej gramaturze. Zachowane odpowiednie warunki transportu. Chleb krojony winien być świeży w opakowaniu foliowym. Do każdej dostawy należy dołączyć wykaz zawierający rodzaj pieczywa, wagę i datę przydatności do spożycia. Zadanie nr 3 - wyroby świeże o odpowiednim smaku i zapachu. Opakowania czyste nieuszkodzone. Zachowana wymagana gramatura, terminy ważności i odpowiednie warunki transportu. Zadanie nr 4 - produkty o odpowiednim zapachu mięsa świeżego, bez zanieczyszczeń, nalotu pleśni i zazielenienia mięsa. Zachowane odpowiednie warunki transportu. Zadanie nr 5 - produkty o odpowiednim naturalnym zapachu mięsa świeżego, bez zanieczyszczeń, nalotu pleśni i zazielenienia mięsa. Zachowane odpowiednie warunki transportu. Na okres świąt (Wielkanoc, Boże Narodzenie), wędlina winna być pokrojona i hermetycznie zamknięta w ilości zamówionej przez Zamawiającego. Zadanie nr 6 - wyroby mrożone w odpowiednich opakowaniach. Wyroby w puszkach bez oznak bombażu o odpowiednim terminie ważności i odpowiednich warunkach transportu. Zadanie nr 7- produkty świeże(w okresie sezonowym) dojrzałe, czyste, nieuszkodzone. Bez oznak pleśni, zepsucia i zanieczyszczeń. Zachowane odpowiednie warunki transportu. Zadanie nr 8 - jaja świeże, klasa A, rozmiar L, gramatura 63-73g o podłużnym kształcie, czyste, nieuszkodzone. O odpowiednim terminie ważności nie krótszym niż 14 dni i odpowiednich warunkach transportu. Jakość dostarczanego towaru powinna odpowiadać ogólnie przyjętym normom w tym zakresie z zastrzeżeniem art. 357 ustawy Kodeks Cywilny. Zarówno przedmiot jak i zakres zamówienia określony jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postaci Formularza Cenowego /załącznikach od nr 1 do nr 8 do siwz/, który określa roczne potrzeby asortymentowo - ilościowe Zamawiających. Zamawiający nie są zobowiązani do zamówienia podanych w załączniku ilości. Ilość ta będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb w okresie obowiązywania umowy. Dostawy przedmiotu zamówienia w poszczególnych okresach czasu muszą być realizowane wg. odrębnych zamówień dokonywanych przez Zamawiających telefonicznie lub fax na jeden dzień roboczy przed planowaną dostawą. Terminarz dostaw: Dostawy towarów poszczególnych zadań i części muszą odbywać się w wyznaczonych godzinach. Zadanie nr 1 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych; różne produkty spożywcze, warzywa konserwowe i/lub puszkowane; przetworzone owoce -dostawy 2 razy w tygodniu tj. wtorek, czwartek w godz.700-1200 Zadanie nr 2 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i cukiernicze -dostawy 6 razy w tygodniu (od poniedziałku do soboty) w godz.7-730 Zadanie nr 3 - Produkty mleczarskie -dostawy 6 razy w tygodniu (od poniedziałku do soboty) w godz.700-730 Zadanie nr 4 i 5 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne -dostawy 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek w godz.700-1200 Zadanie nr 6 - Ryby przetworzone i konserwowe -dostawy 2 razy w tygodniu tj. wtorek, czwartek w godz.700-1200 Zadanie nr 7 - Ziemniaki; warzywa korzeniowe i bulwiaste; warzywa owocowe; warzywa liściaste; owoce tropikalne; owoce inne niż tropikalne -dostawy 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek w godz.700-1200 Zadanie nr 8 - Jajka -dostawy 2 razy w tygodniu tj. wtorek, czwartek w godz.700-1200. Dostawy żywności muszą być realizowane przez Wykonawcę przystosowanym do tego celu transportem i w opakowaniach Wykonawcy do właściwego magazynu Zamawiającego. Zwrotne opakowania winny być oznakowane przez Wykonawcę. Opakowania transportowe środków spożywczych powinny być wykonane z materiałów, które nie powodują zmiany cech organoleptycznych środków spożywczych, są łatwe do utrzymania w czystości oraz zapewniają środkom spożywczym odpowiednie warunki w czasie przewozu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 156000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.okay.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach