Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu ogłasza przetarg
- Adres: 22-200 Włodawa,
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5913286 , fax. 082 5913324
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu
22-200 Włodawa, woj. lubelskie
tel. 082 5913286, fax. 082 5913324
REGON: 11019741100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/25
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności z podziałem na: 1. pakiet I - artykuły spożywcze 2. pakiet II - mleko i przetwory 3. pakiet III - mięso i wędliny 4. pakiet IV - pieczywo 5. pakiet V - warzywa i owoce 6. pakiet VI - ryby i mrożonki 1. Określenie ilości i asortyment dostawy zawierają formularze ofertowe dla ww pakietów -Załącznik Nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym przedmiotem niniejszego postępowania; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia określonego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 Prawa zamówień publicznych; 2) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków; 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 1) ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 3) oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu składane na podstawie art. 22 ustawy P.z.p.) wg załącznika Nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/25
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Internacie Zespołu Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5
Dodano: 2016-07-26 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W KSIĘŻPOLU
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przy Samorządowym Zespole Szkolnym we Frampolu, ul. Gorajska 16, 23-440 Frampol
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w internacie Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa artykułów spożywczych i mięsa
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa Artykułów Spożywczych w roku szkolnym 2016/17
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa artykułów spożywczych do Internatu Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie ul. A.A. Kryńskiego 12 w roku szkolnym 2016/17
Dodano: 2016-06-30 - Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 2 w 2016 i 2017 r
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa artykułów spożywczych w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-29