Sąd Rejonowy Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-551 Szczecin, pl. Żołnierza Polskiego 16
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4603577 , fax. 091 4603578
- Data zamieszczenia: 2009-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie
pl. Żołnierza Polskiego 16 16
70-551 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4603577, fax. 091 4603578
REGON: 32049277400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin-pz.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa (zakup) energii elektrycznej do obiektu Sądu Rejonowego Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje: Punkt poboru: Budynek biurowy przy Pl. Żołnierza Polskiego 16 w Szczecinie a) moc umowna: 250kW, b) moc przyłączeniowa 350kW, c) grupa taryfowa: C21-2, d) współczynnik mocy 0 <= 0,4, e) pomiar pobieranej przez Zamawiającego energii odbywa się na podstawie wskazań układu pomiarowo - rozliczeniowego, f) aktualny układ pomiarowo - rozliczeniowy składa się z podstawowego układu pomiarowo - rozliczeniowego, którego elementami są: - przekładniki prądowe o przekładni 600/5 A/A, - licznik energii czynnej i biernej g) miesięczne zużycie energii wynosi średnio około 67000kWh Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2006r., Nr 89, poz.625, ze zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz. 623, ze zm.). Zamawiający nie gwarantuje zakupu ilości energii elektrycznej określonej w średnim miesięcznym zużyciu energii. Rozliczenia za dostarczoną energię elektryczną odbywać się będą na podstawie wskazań układów pomiarowo - rozliczeniowych. Rozliczanie za realizację przedmiotu zamówienia odbywać się będzie według cen jednostkowych na podstawie faktycznego zużycia energii, powiększonych o wartość składników stałych płatnych miesięcznie, określonych w formularzu cenowym wykonawcy. W chwili obecnej Operatorem Systemu Dystrybucyjnego dla Zamawiającego jest ENEA Operator Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Termin ważności Umowy mija w dniu 2009.12.31. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp, w tym: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj.; posiadają aktualną koncesję na obrót energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp [zawarte na formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SIWZ i załączniku nr 3 do SIWZ]; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3 aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin-pz.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Biesiekierz oraz jednostek organizacyjnych Gminy Biesiekierz w okresie 01.01.2017r. - 31.12.2018r
Dodano: 2016-07-21 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY BUDYNKÓW I LOKALI BIUROWYCH, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH GMINY MALECHOWO
Dodano: 2016-06-16 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Kołbaskowie
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa oleju opałowego na cele grzewcze Dla Domu Pomocy Społecznej w Modrzewcu
Dodano: 2016-02-16 - Dostawa oleju opałowego ( w tym dowiezienie i rozładunek) dla Domu Pomocy Społecznej w Krzecku, ul. Krzecko 5
Dodano: 2015-12-15 - Dostawa paliwa żeglugowego MGO DMA dla lodołamaczy Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie
Dodano: 2015-12-11 - Bezgotówkowe tankowanie paliw płynnych do pojazdów służbowych będących własnością PWK PŁONIA Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r..
Dodano: 2015-12-08 - Człopa: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Miasta i Gminy Człopa oraz jednostek organizacyjnych Gminy Człopa.
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa paliwa żeglugowego MGO DMA dla lodołamaczy Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie
Dodano: 2015-10-30 - Dostawa paliwa żeglugowego dla statku Nawigator XXI, BZP-MS/272-3/15
Dodano: 2015-10-23