Zespół Obsługi Finansowej Oświaty w Starych Babicach ogłasza przetarg
- Adres: 05-082 Stare Babice, ul. Rynek 21
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 722 90 78 , fax. 22 722 90 78
- Data zamieszczenia: 2013-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Finansowej Oświaty w Starych Babicach
ul. Rynek 21 21
05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
tel. 22 722 90 78, fax. 22 722 90 78
REGON: 01163363300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do biura projektu oraz przedszkoli biorących udział w projekcie Wszystkie dzieci Nasze są w Gminie Stare Babice, UDA-POKL.09.01.01-14-014/12, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do biura projektu oraz przedszkoli biorących udział w projekcie Wszystkie dzieci Nasze są w Gminie Stare Babice, UDA-POKL.09.01.01-14-014/12, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Celem głównym projektu jest rozwój edukacji przedszkolnej w gminie wiejskiej Stare Babice poprzez wzrost uczestnictwa 50 dzieci w trzech przedszkolach oraz zapewnienie usług edukacyjnych wysokiej jakości do IV 2014 roku. Zamówienie zostało podzielone na 4 Części, opisane poniżej: 1.Część 1: Dostawa i montaż mebli - szczegółowy opis mebli oraz miejsca dostawy i montaży mebli został zawarty w Załączniku nr 1 - Dodatek nr 2 do SIWZ, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2.Część 2: Dostawa pomocy dydaktycznych - szczegółowy opis pomocy dydaktycznych oraz miejsca ich dostawy zostały zawarte w Załączniku nr 2 - Dodatek nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 3.Część 3: Dostawa i montaż sprzętów do zajęć z korektywy - szczegółowy opis sprzętów do zajęć z korektywy oraz miejsca dostawy i montażu sprzętu zostały zawarte w Załączniku nr 3 - Dodatek nr 4 do SIWZ, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia; 4.Część 4: Dostawa sprzętów elektronicznych - szczegółowy opis sprzętów oraz miejsca dostawy zostały zawarte w Załączniku nr 4 - Dodatek nr 5 do SIWZ, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną jak i wybrane przez siebie Części opisane powyżej. Miejsca dostawy oraz montażu zostały szczegółowo określone w Załącznikach 1, 2, 3, 4, stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i są to: 1.Przedszkole w Borzęcinie Dużym - ul. Warszawska 697, 05-850 Borzęcin Duży; 2.Przedszkole w Starych Babicach - ul. Polna 40, 05-082 Stare Babice; 3.Przedszkole w Bliznam Jasińskiego - ul. Kościuszki 1, 05-082 Stare Babice; 4.Biuro projektu, zlokalizowane w siedzibie Zespołu Obsługi Finansowej Oświaty w Starych Babicach, Rynek 21, 05-082 Stare Babice. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia jest zobowiązany (dotyczy wszystkich Części): 1.Wykonać umowę zgodnie ze złożoną ofertą i opisem zawartym w SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy o wysokim standardzie, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, należytą starannością i ustaleniami z Zamawiającym. 2.Dostarczyć w ramach umowy wyposażenie i sprzęt posiadający odpowiednie atesty i aprobaty techniczne oraz dokumentów to potwierdzających. 3.W trakcie dostawy sprzętu i jego montażu, prowadzić prace w taki sposób, aby nie kolidowały one z normalna pracą przedszkoli. 4.Po zamontowaniu lub zainstalowaniu elementów stanowiących przedmiot zamówienia do przeszkolenia personelu wskazanego przez Dyrektorów Przedszkoli, a w okresie gwarancji do udzielania pomocy w zakresie obsługi np. poprzez konsultacje telefoniczne. 5.Po zamontowaniu lub zainstalowaniu sprzętu do uprzątnięcia miejsca jego instalacji oraz usunięcia wszelkich zbędnych opakowań. 6.Ponosić wyłączną odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia, ponoszenia z tego tytułu wszelkich skutków prawnych (np. wymiana na nowy). 7.Do czasu odbioru przedmiotu zamówienia ponosić odpowiedzialność za wszelkie szkody i uszkodzenia powstałe w czasie wnoszenia, ustawiania i montażu elementów przedmiotu zamówienia. 8.Do zabezpieczenia pomocy edukacyjnych i wyposażenia podczas transportu przedmiotu zamówienia. 9.Informowania Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość dostawy lub terminu wykonania. 10.Uwzględnić w cenie oferty koszt transportu, rozładunku, przeniesienia przedmiotów zamówienia do wskazanych pomieszczeń, a dla wyposażenia tego wymagającego, również montaż. 11.Przygotować dla każdego z Przedszkoli oraz Biura Projektu segregator zawierający w szczególności atesty, certyfikaty, dokumenty dopuszczające do obrotu oraz użytkowania przez dzieci, gwarancje, instrukcje użytkowania, spis numerów kontaktowych z serwisem i inne wymagane prawem. Wszystkie materiały, sprzęt oraz urządzenia dostarczone w ramach realizacji przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad i mają spełniać wymagania polskich przepisów. Muszą odpowiadać, co, do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w obowiązujących przepisach, oraz będą posiadały wszystkie wymagane prawem dokumenty techniczne (atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty, itp.). Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów całą dokumentację techniczną wraz ze wszystkimi deklaracjami zgodności, atestami, certyfikatami, w tym certyfikatem CE. Zamawiający wymaga, aby wszystkie materiały, asortyment oraz sprzęt posiadały minimum trzyletnią gwarancję Producenta. W przypadku kiedy gwarancja obejmowała będzie dłuższy okres niż wyżej wskazany wówczas Wykonawca dostarczy dokumenty gwarancyjne na ten termin. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 370000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający rezygnuje z wadium przetargowego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa zestawów zabawek edukacyjnych, przyborów szkolnych oraz książek dla dzieci w wieku przedszkolnym
Dodano: 2016-05-09 - Poprawa warunków funkcjonowania istniejących oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych z terenu gminy Mochowo
Dodano: 2014-05-19 - Dostawę zabawek, pomocy dydaktycznych, akcesoriów do pracy z dziećmi i drobnego wyposażenia do sal dziecięcych w Żłobku Miejskim nr 2 w Płocku, realizowana w ramach zadania pn. Wyposażenie nowopowstającego żłobka na osiedlu Podolszyce Północ w Płocku.
Dodano: 2013-12-13 - Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, akcesoriów do pracy z dziećmi i drobnego wyposażenia do sal dziecięcych w Żłobku Miejskim nr 2 w Płocku, realizowana w ramach zadania pn. Wyposażenie nowopowstającego żłobka na osiedlu Podolszyce Północ w Płocku.
Dodano: 2013-12-02 - Dostawę pomocy dydaktycznych dla Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 biorącego udział w projekcie Wspomaganie rozwoju uczniów klas I-III mławskich szkół podstawowych poprzez indywidualizację procesu ich nauczania
Dodano: 2013-11-27 - Dostawę pomocy dydaktycznych dla Zespołu Placówek Oświatowych nr 2 biorącego udział w projekcie Wspomaganie rozwoju uczniów klas I-III mławskich szkół podstawowych poprzez indywidualizację procesu ich nauczania
Dodano: 2013-11-19 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Placówek Oświatowych nr 1 biorącego udział w projekcie Wspomaganie rozwoju uczniów klas I-III mławskich szkół podstawowych poprzez indywidualizację procesu ich nauczania
Dodano: 2013-11-12 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 6 z oddziałami integracyjnymi im. Kornela Makuszyńskiego biorącej udział w projekcie Wspomaganie rozwoju uczniów klas I-III mławskich szkół podstawowych poprzez indywidualizację procesu ich nauczania
Dodano: 2013-10-28 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół biorących udział w projekcie Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III mławskich szkół podstawowych w 2013r.
Dodano: 2013-10-09 - Dostawa instrumentu muzycznego-fagotu dla Płockiej Orkiestry Symfonicznej im. Witolda Lutosławskiego, 09-400 Płock ul. Bielska 9/11
Dodano: 2013-09-26