Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie bezgotówkowej paliw płynnych do pojazdów służbowych oraz dostawa oleju napędowego do agregatów prądotwórczych

Izba Celna w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 93-232 Łódź, ul. Lodowa 97
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6388277 , fax. 042 6388354
  • Data zamieszczenia: 2010-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Łodzi
    ul. Lodowa 97 97
    93-232 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6388277, fax. 042 6388354
    REGON: 00014377400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.ic.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie bezgotówkowej paliw płynnych do pojazdów służbowych oraz dostawa oleju napędowego do agregatów prądotwórczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie bezgotówkowej paliw płynnych do pojazdów służbowych oraz dostawa oleju napędowego do agregatów prądotwórczych. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części (dwa zadania) i dopuszcza możliwość realizowania poszczególnych części przez różnych Wykonawców. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na 1 część lub wszystkie 2 części. Zadanie 1 Dostawa przez okres 24 miesięcy w formie bezgotówkowej niżej wymienionych rodzajów i ilości produktów paliwowych do samochodów służbowych Izby Celnej: 1) benzyny bezołowiowej Pb95 klasyfikowanej na podstawie PN-EN 228, w ilości 66 000 litrów. 2) oleju napędowego klasyfikowanego na podstawie PN-EN 590, w ilości 34 000 litrów. Podane powyżej ilości są wielkościami szacunkowymi, które należy przyjąć jako założenia do wyceny oferty, zrealizowanie mniejszych bądź większych dostaw nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wymienione paliwa powinny spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441). Warunki realizacji zamówienia: 1) Zamawiający będzie dokonywał tankowania w sieci stacji paliw Wykonawcy. 2) Zakup paliw płynnych będzie odbywał się w formie bezgotówkowej, przy użyciu kart paliwowych, z których każda będzie posiadała swój niepowtarzalny kod i wydawana będzie na numer rejestracyjny samochodu służbowego Zamawiającego. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zakupu (w formie bezgotówkowej), dostępnych na stacji paliw Wykonawcy produktów i usług pozapaliwowych. 4) Wykonawca wyda bezpłatnie w terminie 15 dni od zawarcia umowy karty umożliwiające dokonywanie zakupów bezgotówkowych u operatorów prowadzących stacje paliw Wykonawcy. 5) Wydane karty paliwowe, dotyczące samochodów służbowych, będą ważne na terenie całego kraju, we wszystkich punktach dystrybucyjnych Wykonawcy obsługujących karty paliwowe, oraz otrzymają termin ważności na cały okres obowiązywania umowy. 6) Wykonawca będzie zobowiązany do bezpłatnego wydania nowych kart paliwowych w przypadku zwiększenia taboru samochodowego Zamawiającego lub zmiany numeru rejestracyjnego pojazdów służbowych Zamawiającego. 7) W przypadku utraty, zniszczenia lub kradzieży karty paliwowej Wykonawca wyda Zamawiającemu wtórnik karty paliwowej, po pisemnym zawiadomieniu i skierowaniu wniosku o wydanie karty do Wykonawcy. 8) Wykonawca będzie zobowiązany do uruchomienia opcji obligującej kierowców Zamawiającego do podawania przy każdym tankowaniu stanu licznika kilometrów pojazdu. 9) Faktury za transakcje dokonane z użyciem kart paliwowych będą wystawiane przez Wykonawcę dwa razy w miesiącu i wysłane Zamawiającemu wraz z wydrukiem zestawienia transakcji zrealizowanych w danym okresie rozliczeniowym zawierającym następujące informacje: - numer faktury - numer karty paliwowej - data transakcji - numer rejestracyjny pojazdu - nazwa produktu - ilość i wartość zatankowanego paliwa - wartość netto i brutto innych artykułów i usług pozapaliwowych, - miejsce tankowania 10) Wykonawca każdorazowo wyda osobie dokonującej zakupu potwierdzenie dokonania tankowania. 11) Rozliczenie będzie dokonywane według cen detalicznych obowiązujących w dniu zakupu paliwa na danej stacji, z uwzględnieniem stałego, procentowego rabatu, określonego w ofercie. 12) Płatności będą dokonywane przez Zamawiającego w ciągu 21 dni od daty wystawienia faktury przez Wykonawcę. 13) Rozliczenia za dokonane transakcje następować będą na podstawie wystawianych faktur VAT, za okresy od 1 dnia do 15 dnia oraz za okres od 16 dnia do ostatniego dnia danego miesiąca z datą sprzedaży ostatniego dnia miesiąca. 14) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają łącznie na terenie województwa łódzkiego min. 8 stacji zaopatrzonych w system bezgotówkowego zakupu paliw z użyciem kart paliwowych w tym - na terenie miasta Łodzi minimum 5, - na terenie miasta Piotrków Trybunalski minimum 1, oraz na terenie każdego z pozostałych województw - minimum 2 stacje zaopatrzone w system bezgotówkowego zakupu paliw z użyciem kart paliwowych. Ilość pojazdów znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego: Zamawiający oświadcza, iż na dzień ogłoszenia postępowania przetargowego posiada 45 samochodów służbowych, w tym: a) pojazdy tankujące benzynę bezołowiową Pb 95 - 31 szt., b) pojazdy tankujące olej napędowy - 14 szt. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany, w trakcie realizacji umowy, rodzaju i ilości samochodów służbowych objętych umową, na skutek ewentualnych zmian związanych ze zmniejszeniem lub zwiększeniem taboru samochodowego, należącego do Izby Celnej w Łodzi. Zadanie 2 Dostawa oleju napędowego klasyfikowanego na podstawie PN-EN 590 do agregatów prądotwórczych w ilości 3 000 litrów w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. Podana powyżej ilość jest wielkością szacunkową, którą należy przyjąć jako założenia do wyceny oferty, zrealizowanie mniejszych bądź większych dostaw nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wymienione paliwo powinno spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441). Warunki realizacji zamówienia: 1) Dostawa oleju napędowego do agregatów prądotwórczych odbywać się będzie na podstawie zgłoszenia i w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić transport do miejsca wskazanego i posiadać urządzenie umożliwiające zatankowanie paliwa do agregatorów prądotwórczych. Koszty transportu pokrywa Wykonawca. 2) Wykonawca zrealizuje jednostkową dostawę w terminie 3 (trzech) dni roboczych, liczonych od dnia otrzymania zamówienia złożonego faxem / drogą elektroniczną. 3) Rozliczenie nastąpi według obowiązującej w dniu dostawy ceny hurtowej oleju napędowego producenta bazowego powiększonej o marżę Wykonawcy. 4) Płatność z tytułu zakupu paliwa do agregatów prądotwórczych odbywać się będzie na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu, orzeczenia laboratoryjnego do każdej dostawy oleju napędowego 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości agregatów prądotwórczych, do których następować będzie dostawa oleju napędowego. Ilość agregatów prądotwórczych znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego: 1) agregaty prądotwórcze zasilane olejem napędowym - 2 szt w tym: a) 1 szt - ul. Karolewska 41 w Łodzi, b) 1 szt - ul. Lodowa 97 w Łodzi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.ic.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach