Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej ładowarki z łyżką wysokiego wysypu (wysokość wysypu powyżej 4 m) do załadunku odpadów na samochody transportowe z ruchomą podłogą.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 33100 Tarnów, ul. Okrężna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 219 373 , fax. 146 219 373
  • Data zamieszczenia: 2017-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.
    ul. Okrężna 11
    33100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 146 219 373, fax. 146 219 373
    REGON: 85003384300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej ładowarki z łyżką wysokiego wysypu (wysokość wysypu powyżej 4 m) do załadunku odpadów na samochody transportowe z ruchomą podłogą.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej ładowarki z łyżką wysokiego wysypu (wysokość wysypu powyżej 4 m) do załadunku odpadów na samochody transportowe z ruchomą podłogą. Zamawiający proponuje przeprowadzenie wizji lokalnej mającej na celu ocenę jak wysoki powinien być wysięg ładowarki wraz z łyżką, aby skutecznie wykonywała ona swoją pracę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy zawartej na podstawie niniejszego zamówienia, jeśli ładowarka nie będzie spełniała swojego zadania. Ładowarka musi spełniać następujące wymagania:  rok produkcji – nie starsza niż 2009 r.,  moc nie mniejsza niż 140 KM,  masa maszyny nie większa niż 18 ton,  liczba przepracowanych motogodzin - nie większa niż 9 000,  dopuszczenie do pracy na terenie RP,  pojemność łyżki ładowarki: 2,7 – 4,3 m3,  kabina ładowarki: wyposażona w ogrzewanie i klimatyzację, lusterka zewnętrzne, pełne oświetlenie drogowe oraz oświetlenie robocze,  po przeglądzie technicznym,  po wymianie filtrów, olejów i wszystkich płynów eksploatacyjnych,  z oponami typu L5 lub innymi wypełnionymi elastomerem. Wykonawca udzieli minimum 3 miesiące gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144710-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach