Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń na dwa place zabaw - mały i duży, na terenie obiektu rekreacyjno-sportowego Piaski-Szczygliczka w Ostrowie Wielkopolskim w ramach projektu pn. Modernizacja kompleksu rekreacyjno-sportowego Piaski-Szczygliczka

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń na dwa place zabaw - mały i duży, na terenie obiektu rekreacyjno-sportowego Piaski-Szczygliczka w Ostrowie Wielkopolskim w ramach projektu pn. Modernizacja kompleksu rekreacyjno-sportowego Piaski-Szczygliczka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń na dwa place zabaw - mały i duży, na terenie obiektu rekreacyjno-sportowego Piaski-Szczygliczka w Ostrowie Wielkopolskim w ramach projektu pn. Modernizacja kompleksu rekreacyjno-sportowego Piaski-Szczygliczka. Zakres zamówienia obejmuje dostawę dwóch kompletów zabawowych w kształcie statku, w tym: 1) Wyposażenie dużego placu zabaw o wym. 30m x 20m: a) Orle gniazdo z masztem - 1 szt.: b) Dziób żaglowca: - segment zabudowany 2,5 m - 2szt. - segment zabudowany 2 m - 2szt. - segment zabudowany 0,5 m - 2szt. - podesty z poręczami - 8 szt. - pomost z belką - 1 szt. - armaty - 2 szt. - zjeżdżalnia mała - 2 szt. - trap - 1 szt. - schodki - 1 szt. c) Tył żaglowca: - podesty z poręczami - 8 szt. - podesty łączące 1 m - 6 szt. - pomost wiszący 2 m - 2 szt. - wieża sterowa z daszkiem - 2 szt. - pomosty wejściowe na wieżę sterową - 2 szt. - koła sterowe - 2 szt. - tylny maszt - 1 szt. - burty pełne - 2 szt. - zjeżdżalnia duża podwójna - 1 szt. - zjeżdżalnia duża falista - 1 szt. - przeplotnia łańcuchowa - 1 szt. - ścianka wspinaczkowa - 2 szt. - schodki - 1 szt. d) Wyposażenie wewnątrz statku: - huśtawka ważka - 1 szt. - huśtawka wahadłowa 2 osobowa - 2 szt. - płotek odgradzający huśtawki - 2 szt. - sześciokąt gimnastyczny - 1 szt. - karuzela tarczowa - 1 szt. - łódki - 2 szt. - bujaki - 2 szt. - piaskownica palisada podwójna z mostkiem - 1 szt. e) Elementy dekoracyjne: - kotwica - 2 szt. - koła - 8 szt. 2) Wyposażenie małego placu zabaw o wym. 16m x 12m: a) wieża mała kwadratowa z daszkiem dwuspadowym - 3 szt. b) wieża duża kwadratowa z daszkiem dwuspadowym - 1 szt. c) wieża mała kwadratowa bez dachu - 4 szt. d) zjeżdżalnia mała dł. 2,20 m - 2 szt. e) zjeżdżalnia duża dł. 3,00 m - 1 szt. f) drabinka pozioma - 2 szt. g) wejście po trapie - 2 szt. h) schodki - 3 szt. i) wejście po podestach różnej wielkości - 1 szt. j) pomost stały z klockami wiszącymi - 2 szt. k) ścianka wspinaczkowa - 2 szt. l) drabinka pionowa - 2 szt. m) rura strażacka - 1 szt. n) koło sterowe - 1 szt. o) burty boczne wys. 2 m wraz z otworami widokowymi - 6 szt. p) burty boczne wież kwadratowych - 7 szt. Miejsce dostawy: Piaski-Szczygliczka, ul. Plażowa 10, 63-400 Ostrów Wielkopolski. Montaż po stronie zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości: 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 ze zmianami), zwanej w skrócie Pzp: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwie dostawy urządzeń na plac zabaw o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł brutto każda. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz 5. akceptują wzór umowy, 6. udzielą gwarancji na dostarczone urządzenia na okres 3 lat, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. 7. zaoferują urządzenia placu zabaw zgodne z odpowiednią polską lub europejską normą PN - EN 1176. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w punktach 1 - 6 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy za zgodność z oryginałem następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch dostaw urządzeń na plac zabaw o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały należycie wykonane - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, przygotowany w taki sposób, aby zamawiający mógł stwierdzić, czy wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, 3. podpisany załącznik nr 2, w którym znajdują się oświadczenia o: - posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - akceptacji wzoru umowy. 4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5. opisy, fotografie (katalog) obrazujące oferowane urządzenia placu zabaw (wraz z ich parametrami technicznymi) określające ich wygląd i kolorystykę przygotowane w taki sposób, aby zamawiający mógł stwierdzić czy są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, 6. certyfikat potwierdzający zgodność oferowanych urządzeń z odpowiednią polską lub europejską normą PN - EN 1176. 7. w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie: - wymagane jest złożenie dokumentu, z którego wynika sposób reprezentacji wykonawcy, - jeśli wyznaczono pełnomocnika - należy załączyć oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa określającego zakres, - dokumenty wymienione w pkt 1 i 3 składa oddzielnie każdy z podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach