Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych na potrzeby projektu Przejdźmy do praktyki! - Pilotażowa ścieżka przygotowania studentów Zarządzania do wejścia na rynek pracy

Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Sidorska 95/97
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3426530 , fax. 083 3426531
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II
    ul. Sidorska 95/97 95/97
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 083 3426530, fax. 083 3426531
    REGON: 03031070500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych na potrzeby projektu Przejdźmy do praktyki! - Pilotażowa ścieżka przygotowania studentów Zarządzania do wejścia na rynek pracy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych na potrzeby projektu Przejdźmy do praktyki - Pilotażowa ścieżka przygotowania studentów Zarządzania do wejścia na rynek pracy. 1.Zestaw stacjonarny 10 szt. 2.Kamera cyfrowa typu JVC model GZ-HD300 Everio 3.Drukarka laserowa posiadająca funkie drukowania, skanowania, kopiowania oraz faksowania typu HP Color LaserJet CM2320nf
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem tj. dostawa urządzeń komputerowych (np.: komputerów, laptopów.) i wartości tj. minimum 10 000 zł. brutto. 5.1.2. Zaoferują asortyment zgodny z normą CE. 5.1.3. Zaoferują wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ. 5.1.4. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy Pzp. 5.1.5. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt. 5.1.1 Wykonawca złoży: 6.1.1. Wykaz wykonanych dostaw w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (z wykazu musi wynikać, iż wykonano min. 2 dostawy o których mowa w pkt. 5.1.1.SIWZ); 6.1.2. Wykaz musi zawierać, co najmniej: nazwę i adres zamawiającego dostawy, opis dostaw, datę (dzień, miesiąc, rok) zakończenia dostaw oraz wartość brutto dostawy. 6.2. W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt. 5.1.2 Wykonawca złoży następujące dokumenty: 6.2.1. Dokumenty potwierdzające, iż oferowana jednostka centralna, o której mowa w pkt. 9.1.2. opisu przedmiotu zamówienia, posiada deklarację zgodności ze znakiem CE; 6.2.2. Dokumenty potwierdzające, iż oferowany monitor, o którym mowa w pkt. 9.1.3. opisu przedmiotu zamówienia, posiada deklarację zgodności ze znakiem CE; 6.3. W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt. 5.1.3 Wykonawca złoży następujące dokumenty: 6.3.1. Opis oferowanego asortymentu z wyszczególnieniem parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz podaniem modelu i producenta. 6.3.2. Certyfikat ISO 9001:2001 dla producenta jednostki centralnej, o której mowa w pkt. 9.1.2. opisu przedmiotu zamówienia, 6.3.3. Certyfikat ISO 9001:2001 dla producenta monitora, o którym mowa w pkt. 9.1.3. opisu przedmiotu zamówienia, 6.3.4. Certyfikat ISO 14001:2005 lub nowszy dla producenta jednostki centralnej o której mowa w pkt. 9.1.2. opisu przedmiotu zamówienia, 6.3.5. Certyfikat ISO 14001:2005 lub nowszy dla producenta monitora, o którym mowa w pkt. 9.1.3. opisu przedmiotu zamówienia, 6.3.6. Certyfikat potwierdzający, iż firma serwisująca posiada wdrożoną normę ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych 6.3.7. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez firmę serwisującą autoryzacji producenta komputera. 6.3.8. Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym. 6.3.9. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki, o której mowa w pkt. 9.1.2. opisu przedmiotu zamówienia. 6.4. Na ofertę ponadto składają się dokumenty: 6.4.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dopuszczające Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.4.2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty. 6.4.3. Wypełniony formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 6.4.4. Wypełniony formularz cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 6.4.5. Wykaz części zamówienia które Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pswbp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach