Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do pomiaru przepływu zimnej wody oraz modułów radiowych do zdalnego radiowego odczytu urządzeń do siedziby zamawiającego w m. Święty Wojciech nr 46, 66-300 Międzyrzecz, województwo lubuskie, wraz z programowaniem modułów radiowych.

Międzyrzeckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66300 Międzyrzecz, Św. Wojciech
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7427623, 7427630 , fax. 957 427 624
  • Data zamieszczenia: 2018-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzyrzeckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
    Św. Wojciech 46
    66300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 095 7427623, 7427630, fax. 957 427 624
    REGON: 21036940600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mpwik.cil.pl; www.mpwik.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do pomiaru przepływu zimnej wody oraz modułów radiowych do zdalnego radiowego odczytu urządzeń do siedziby zamawiającego w m. Święty Wojciech nr 46, 66-300 Międzyrzecz, województwo lubuskie, wraz z programowaniem modułów radiowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do pomiaru przepływu zimnej wody oraz modułów radiowych do zdalnego radiowego odczytu urządzeń do siedziby zamawiającego w m. Święty Wojciech nr 46, 66-300 Międzyrzecz, województwo lubuskie, wraz z programowaniem modułów radiowych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) dostawę urządzeń do pomiaru przepływu zimnej wody o średnicach nominalnych od DN=15mm do DN=80mm, przystosowanych do komunikacji z modułem radiowym - w ilości 759 szt., b) dostawę modułów radiowych umożliwiających dokonywanie zdalnych odczytów urządzeń do pomiaru przepływu zimnej wody - w ilości 759 szt., c) programowanie modułów radiowych – 759 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b. ust. 5. p. 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2018 poz. 110 i 2016 poz. 2260 oraz 2017 poz. 1089). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku BGŻ BNP PARIBAS nr rachunku 26 2030 0045 1110 0000 0176 3970. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli środki w pełnej kwocie (wartości) znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert lub Wykonawca dostarczy dokument potwierdzający wniesienie wadium (poręczenie, gwarancje) w terminie przewidzianym na składanie ofert. 4. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie przez Zamawiającego odrzucona, zgodnie z art. 89. ust. 1. p. 7b) ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem p. 8.7. i 8.9. 6. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane na zasadach i w trybie określonym w art. 46. ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26. ust. 3. i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a. ust. 1. ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87. ust. 2. p. 3) ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej (art. 46. ust. 4a. ustawy). 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie p. 8.5., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 11. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji: Międzyrzeckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o., b) określać kwotę gwarantowaną w złotych (wskazaną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ). 2.Oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ). (W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w podp. 6.1.1) i 6.1.2), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.) 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24. ust. 5. p. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców (konsorcjum) przedmiotowe dokumenty muszą być złożone dla każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach