Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer ogłasza przetarg
- Adres: 04-564 Warszawa, ul. Strusia
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 590 09 23 , fax. 22 812 07 96
- Data zamieszczenia: 2017-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer
ul. Strusia 4/8
04-564 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 590 09 23, fax. 22 812 07 96
REGON: 1307618300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-wawer.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń/aparatów do fizjoterapii i rehabilitacji, w tym: -1 aparat do diatermii krótkofalowej, -1 aparat do magnetoterapii 2 - kanałowy, -1 aparat do fizjoterapii 4 - kanałowy z pełną gamą prądów, ultradźwiękami i laseroterapią, -1 aparat do elektroterapii 4 - kanałowy z powiększonym zakresem prądów, -1 urządzenie do rehabilitacji kończyn dolnych ( szyna do ćwiczeń) -1 zestaw do przygotowania zabiegów fango ( mieszalnik i szafa termiczna) -1 aparat do krioterapii miejscowej za pomocą azotu 30 l oraz wyposażenie dodatkowe do wymienionych urządzeń/aparatów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawarty jest w zestawieniu parametrów technicznych urządzeń/aparatów wraz z wyposażeniem - w załączniku nr 7 do SIWZ . 2. Oferowany sprzęt poza wymaganymi parametrami technicznymi powinien spełniać następujące wymogi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2017. 3. Zamawiający wymaga, aby urządzenia dostarczyć i zamontować w Poradni Rehabilitacyjnej w Przychodni Rejonowej Nr 6 w Warszawie przy ul. Patriotów 46 wraz z wymaganymi podłączeniami oraz przeszkoleniem personelu. 4. Przedmiot zamówienia ( jako wyrób medyczny) musi być dopuszczony do obrotu i użytku na terenie RP, zgodnie z wymogami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Dz. U. z 2017 r. poz.211). 5. Wymagana gwarancja - min. 24 miesięcy od dnia dostawy, instalacji i odbioru w formie protokołu zdawczo-odbiorczego. 6. Ponadto Wykonawca w ramach świadczenia usług serwisu gwarancyjnego wykona 1 przegląd urządzeń potwierdzony pisemną opinią nt. sprawności technicznej ( w każdym roku udzielonej gwarancji) – koszt przeglądów gwarancyjnych i serwisu uwzględnić w cenie oferty. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy – oryginał 2. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie- jeżeli dotyczy 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie – jeżeli dotyczy 4. Dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawniona/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 5. Wykonawcy (każdy) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wg. wzoru załącznika nr 4 do SIWZ ( oryginał ). Załącznik nr 4 zostanie zamieszczony na stronie zamawiającego razem z informacją z dnia otwarcia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków kontrastowych na okres 12 miesięcy - powtórzenie
Dodano: 2024-06-04 - Dostawa materiałów zużywalnych w procesie sterylizacji na okres 24 miesięcy - powtórzenie 3
Dodano: 2023-12-04 - Zakup urządzenia do terapii rezonansem stochastycznym – 2 szt.
Dodano: 2023-11-13 - Zakupu narzędzi systemu chirurgicznego daVinci X
Dodano: 2023-07-04 - zakup myjni- dezynfektora dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie
Dodano: 2023-06-16 - Zakup aparatury medycznej
Dodano: 2023-02-02 - ZP-8-2022 DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY
Dodano: 2022-11-15 - Dostawa środków kontrastowych do badań diagnostyki obrazowej na okres 12 miesięcy z możliwością wznowienia
Dodano: 2022-07-12 - Zakup folii 5 sztuk oraz taśmy lakierniczej 5 sztuk.
Dodano: 2021-08-24 - CI-Ca Dializat, 4% Citrate solution
Dodano: 2021-05-27