Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów immunoenzymatycznych wraz z dzierżawą analizatora oraz odczynników do koagulometru K-3002 optic dla potrzeb Laboratorium Szpitala Ogólnego w Kolnie.

Szpital Ogólny w Kolnie ogłasza przetarg

  • Adres: 18-500 Kolno, ul. Wojska Polskiego 69
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 278 25 76 , fax. 086 278 25 76
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Ogólny w Kolnie
    ul. Wojska Polskiego 69 69
    18-500 Kolno, woj. podlaskie
    tel. 086 278 25 76, fax. 086 278 25 76
    REGON: 45066761000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalkolno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów immunoenzymatycznych wraz z dzierżawą analizatora oraz odczynników do koagulometru K-3002 optic dla potrzeb Laboratorium Szpitala Ogólnego w Kolnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem, niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa: testów immunoenzymatycznych (CPV 33696200 - 7) wraz z dzierżawą analizatora (CPV 38434580 - 5) o parametrach, które zostały określone w załączniku Nr 4 do SIWZ, odczynników do koagulometru K-3002 optic (CPV 33696200 - 7) dla potrzeb Laboratorium Szpitala Ogólnego w Kolnie, których asortyment, szczegółowy opis i ilości zostały przedstawione w Załączniku Nr 2, 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336962007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Oryginał oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ. 4) Oryginał oświadczenia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ 5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1. ppkt. 1, 2 - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1. ppkt. 1, 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1)Formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2)Formularze asortymentowo-cenowe - załączniki Nr 2, 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów reje stracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych. 4) Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r.). Wykonawca zobowiązany jest do załączenia na każdy oferowany asortyment deklaracji zgodności CE (art. 5.1 ustawy o wyrobach medycznych). 5) Oferowane wyroby muszą spełniać wymagania zasadnicze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych, ich wyposażenia oraz sposobu oceny zgodności wyrobów medycznych z tymi wymaganiami (Dz. U. z 2004 r. Nr 251, poz.2514) oraz w załącznikach do wymienionego rozporządzenia. Wymóg dostarczenia ulotek/instrukcji używania spełniających wymagania określone w ust. 13.6., w szczególności pkt. 3 i 7 załącznika do w/w rozporządzenia - metodyki muszą zawierać powtarzalność, odtwarzalność, czułość analityczną, etc. 6) Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany do dzierżawy analizator jest kompletny i będzie po uruchomieniu gotowy do pracy bez dodatkowych zakupów i inwestycji oraz będzie posiadał gwarancję na czas użytkowania aparatu - dotyczy pakietu Nr 1 7) Dołączyć raporty techniczne uwzględniające: zakres pomiarowy, powtarzalność, odtwarzalność, granicę detekcji, czułość analityczną, testy porównawcze z metodą referencyjną - dotyczy pakietu Nr 1 8) Do pakietu Nr 1 i 2 dołączyć przykładowe metryki surowic kontrolnych. 9) Aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 lipca 2002r. w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego z późniejszymi zmianami (Dz.U. z 2002r. Nr 140 poz. 1171, Dz. U. z 2005r. Nr 2 poz. 8) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 14 sierpnia 2002r. w sprawie obowiązku dostarczenia karty charakterystyki niektórych preparatów niezaklasyfikowanych jako niebezpieczne (Dz. U. z 2002r. Nr 142 poz. 1194) w przypadku, kiedy oferowany asortyment nie wymaga posiadania któregokolwiek z w/w dokumentów do oferty należy dołączyć odpowiednie oświadczenie. 10) Firmowe materiały informacyjne, polskojęzyczną dokumentację z parametrami technicznymi zaoferowanego do dzierżawy analizatora w celu potwierdzenia spełniania wymogów stawianych przez Zamawiającego - dotyczy pakietu Nr 1 11) Wykaz wszystkich dokumentów - spis zawartości złożonej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szpitalkolno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach