Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych oraz materiałów dla Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w ramach projektu SZANSA - Punkt Konsultacyjny oraz wsparcie w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie.

Centrum Integracji Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, U. Kolejowa 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 738 11 45 , fax. 32 738 11 55
  • Data zamieszczenia: 2015-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Integracji Społecznej
    U. Kolejowa 2 2
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 32 738 11 45, fax. 32 738 11 55
    REGON: 24181949500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Centrum Integracji Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych oraz materiałów dla Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w ramach projektu SZANSA - Punkt Konsultacyjny oraz wsparcie w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ I 1. Laptop - 1 szt. CZĘŚĆ II 1. Biurko - 1 szt. 2. Krzesło obrotowe - 1 szt. 3. Książka Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów. Typy osobowości MBTI -czyli jak klonować najlepszych ludzi w firmie - 1 szt. 4. Książka Grupowy trening balintowski. Teoria i zastosowanie - 1 szt. 5. Książka PROCESY GRUPOWE Dynamika wewnątrz i międzygrupowa - 1 szt. 6. Książka Trening interpersonalny - 1 szt. 7. Książka Niekonwencjonalne metody szkoleniowe - 1 szt. 8. Książka Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców - 1 szt. 9. Książka Szkoleniowe metody symulacyjne - 1 szt. 10. Książka Coaching koaktywny i Coaching transformacyjny jako droga ku synergii - 1 szt. 11. Zestaw technik do radzenia sobie ze stresem - 1 zestaw 12. Podkładki do pisania A4 - 15 sztuk 13. Zestaw gier i kart szkoleniowych - 1 komplet 14. Zestaw do gier szkoleniowych - 1 zestaw Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 Obowiązki Wykonawcy: 1. Wykonawca zobowiązany będzie do: zrealizowanie zamówień i dostarczenie ich przedmiotu na adres wskazany przez Zamawiającego znajdujący się na terenie gminy Mikołów; Stworzenia protokołów zdawczo-odbiorczych zrealizowanych dostaw; 2. Wykonawca jest zobowiązany do starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, wszystkimi czynnikami mającymi wpływ na kształtowanie się ceny ofertowy oraz z warunkami wykonania zamówienia. 3. Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców na równi z pracami wykonanymi samodzielnie. 5. Strony uznają wykonanie przedmiotu umowy w dniu obustronnego podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń w siedzibie Zamawiającego. 6. W przypadku zgłoszenia uwag dotyczących ilości lub jakości przedmiotu umowy, Zamawiający będzie uprawniony do odmowy podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego, do czasu usunięcia uwag i prawidłowego dostarczenia przez Wykonawcę całości przedmiotu umowy, wolnego od wszelkich wad. 7. W przypadku zgłoszenia uwag dotyczących ilości lub jakości przedmiotu umowy, Wykonawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych, dostarczy Zamawiającemu przedmiot umowy wolny od wad, zgodny co do ilości i jakości z zamówieniem. 8. Podpisany przez obie strony protokół zdawczo-odbiorczy bez zastrzeżeń, będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 9. Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy, płatne będzie w formie przelewu bankowego na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mikolow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach