Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna ogłasza przetarg
- Adres: 19-300 Ełk, ul. Toruńska 6A/1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 6217750 , fax. 087 6217764
- Data zamieszczenia: 2011-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
ul. Toruńska 6A/1 6A/1
19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 6217750, fax. 087 6217764
REGON: 00064392700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.visacom.pl/psse_elk
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Ełku przy ul. Toruńskiej 6A/1. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu laboratoryjnego zgodnego ze specyfikacją w podziale na następujące zadania. Zadanie I. Chłodziarka laboratoryjna jednokomorowa CHL 5+ - 3 szt. Zadanie II. Autoklaw parowy z wytwornicą pary, pionowy, ładowany od góry - 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397111309
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.visacom.pl/psse_elk
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i instalacja sprzętu AGD do Domu Studenckiego nr 7
Dodano: 2014-06-18 - Dostawa i instalacja sprzętu AGD do Domu Studenckiego nr 7
Dodano: 2014-06-18 - Wykonanie mebli wraz z dostawą i montażem oraz montaż mebli powierzonych przez Zamawiającego w Domu Studenckim nr 7
Dodano: 2014-06-12 - Dostawa wyposażenia do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego przy ul. Warszawskiej 30 w Olsztynie
Dodano: 2013-11-15 - Dostawa i instalacja sprzętu AGD do Domu Studenckiego nr 9.
Dodano: 2012-07-13