Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego w ramach pierwszego wyposażenia dla obiektu dla obiektu KP Długołęka.

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2014-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego w ramach pierwszego wyposażenia dla obiektu dla obiektu KP Długołęka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego w ramach pierwszego wyposażenia dla obiektu dla obiektu KP Długołęka. Postępowanie zostało podzielone na 11 części: Część I postępowania: Biurko 2 szt. SZKIC NR 1B Biurko 3 szt. SZKIC NR 1 E Biurko20 szt. SZKIC NR 1D Stół 6 szt. SZKIC NR 8B Stół 6 szt. SZKIC NR 8H Szafa bibloteczna / biurowa 4 szt. SZKIC NR 2A Szafa bibloteczna / biurowa 15 szt. SZKIC NR 2 Szafa ubraniowa 2 szt. SZKIC NR 4C Szafa ubraniowa 3 szt. SZKIC NR 4 Kontener 7 szt., Gabinetowy (szkic nr 14) Kontener 2 szt., Pracowniczy (szkic nr 14) Kontener 1 szt., Pod faks ( szkic nr 14B) Kontener 1 szt., Pod faks ( szkic nr 14B) Szafka kuchenna stojąca 3 szt. SZKIC NR 12J Szafka kuchenna stojąca 3 szt. SZKIC NR 12I Szafka kuchenna stojąca3 szt. SZKIC NR12N Szafka kuchenna wisząca3 szt. SZKIC NR 12A Szafka kuchenna wisząca3 szt. SZKIC NR 12L Szafka kuchenna wisząca 3 szt. SZKIC NR 12M Stolik okolicznościowy 6 szt. SZKIC NR 11 Część II postępowania: Fotel obrotowy gabinetowy 4 szt. wg załącznika nr 7 Krzesło obrotowe 22 szt. wg załącznika nr 7 Krzesło tapicerowane 88 szt. wg załącznika nr 7 Krzesło trój siedziskowe 6 szt. wg załącznika nr 7 Część III postępowania: Szafka/Gablota na klucze na 10 kluczy 1szt. wg załącznika nr 7 Szafka/Gablota na klucze na 40 kluczy 1szt. wg załącznika nr 7 Część IV postępowania: Szafa ubraniowa BHP 36 szt. wg załącznika nr 7 Część V postępowania: Szafa metalowa typu 1 - poufne 9 szt. wg załącznika nr 7 Szafa metalowa kl. S1 - tajne 1 szt. wg załącznika nr 7 Szafa metalowa kl. S2 - ściśle tajne 4 szt. wg załącznika nr 7 Część VI postępowania: Wieszak stojący 25 szt. wg załącznika nr 7 Część VII postępowania: Regał magazynowy 30 szt. wg załącznika nr 7 Część VIII postępowania: Drabina aluminiowa wielofunkcyjna 3 elementowa 3 szt. wg załącznika nr 7 Część IX postępowania: Lampka biurkowa 26 szt. wg załącznika nr 7 Odkurzacz bezrworkowy 1 szt. wg załącznika nr 7 Zegar 3 szt. załącznika nr 7 Wentylator 9 szt. wg załącznika nr 7 Część X postępowania: Godło państwowe - Gobelin 1 szt. wg załącznika nr 7 Godło państwowe w ramie 14 szt. wg załącznika nr 7 Gablota przeszklona 4 szt. wg załącznika nr 7 Część XI postępowania: Mobilny stojak do projerktora/laptopa 1 szt. wg załącznika nr 7 Stojak do map 1 szt. wg załącznika nr 7 Mobilny ekran projekcyjny 1 szt. wg załącznika nr 7 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawierają: załącznik nr 5 - istotne postanowienia umowy wraz z załącznikami, załącznik nr 1 - formularz ofertowy, załącznik nr 7 - opis przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391413005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres Gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach