Przetargi.pl
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Lipnie, według poniższego wykazu: infokiosk naścienny 1 szt.

Powiatowy Urząd Pracy w Lipnie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-600 Lipno, ul. Okrzei 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2872144 , fax. 054 2872167
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Lipnie
    ul. Okrzei 7 7
    87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2872144, fax. 054 2872167
    REGON: 91093352300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem Zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Lipnie, według poniższego wykazu: infokiosk naścienny 1 szt.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa infokiosku, szczegółowego opisanego w załączniku Nr 4 do SIWZ W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: - zainstalowania i skonfigurowania systemu operacyjnego oraz oprogramowania zarządzającego w uzgodnieniu z Zamawiającym; - szkolenie w zakresie obsługi urządzenia i zainstalowanego oprogramowania dla wytypowanych do obsługi pracowników; - przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji, tj.: gwarancji, szczegółowych instrukcji obsługi dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania zainstalowanego na komputerach oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem. Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, posiadać oznakowanie CE i deklarację zgodności wystawioną przez producenta sprzętu zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami (należy przez to rozumieć oświadczenie producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że oferowane wyroby są zgodne z zasadniczymi wymaganiami, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności - tekst jednolity Dz. U. z 2004 roku Nr 204 poz. 2087).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302312009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Ocena spełniania tych warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę stosownych dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty, o których mowa w rozdziale V pkt 1 - 8. Oznacza to, że brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 1. Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenie zgodne z art. 22, ust. 1 ustawy - zał. nr 2 do SIWZ; 3. Oświadczenie o zapoznaniu się ze SIWZ - zał. nr 3 do SIWZ; 4. Parametry techniczne oferowanego sprzętu - zał. nr 4 do SIWZ; 5. Formularz cenowy na oferowany sprzęt - zał. nr 5 do SIWZ; 6. Oświadczenia wykonawcy, w którym wykonawca na własną odpowiedzialność oświadcza, że oferowany przez niego sprzęt jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami zawartymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie zgodności - tekst jednolity Dz. U. z 2004r. Nr 204, poz. 2087, z certyfikatem CE oraz posiada oznakowanie CE - zał. nr 6 do SIWZ; 7. Wzór umowy - zał. nr 7 do SIWZ; 8. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p., zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. Dokumenty wymienione w niniejszym rozdziale muszą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puplipno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach