Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego do placówek oświatowych na terenie gminy Stegna: 1) Zespół Szkół w Stegnie, ul. Powstańców Warszawy 2, 82-103 Stegna, 2) Szkoła Podstawowa w Jantarze, ul. Rybacka 66 B, 82-103 Stegna, 3) Zespół Szkół w Tujsku, Tujsk 55, 4) Gimnazjum na Bursztynowym Szlaku w Mikoszewie, ul. Gdańska 26, 82-103 Stegna 5) Zespół Szkolno Przedszkolny w Drewnicy, ul. Wierzbowa 7, 82-103 Stegna.

Urząd Gminy w Stegnie ogłasza przetarg

  • Adres: 82103 Stegna, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 478 171 , fax. 552 478 395
  • Data zamieszczenia: 2017-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Stegnie
    ul. Gdańska 34
    82103 Stegna, woj. pomorskie
    tel. 552 478 171, fax. 552 478 395
    REGON: 54264600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego do placówek oświatowych na terenie gminy Stegna: 1) Zespół Szkół w Stegnie, ul. Powstańców Warszawy 2, 82-103 Stegna, 2) Szkoła Podstawowa w Jantarze, ul. Rybacka 66 B, 82-103 Stegna, 3) Zespół Szkół w Tujsku, Tujsk 55, 4) Gimnazjum na Bursztynowym Szlaku w Mikoszewie, ul. Gdańska 26, 82-103 Stegna 5) Zespół Szkolno Przedszkolny w Drewnicy, ul. Wierzbowa 7, 82-103 Stegna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: 1) laptopy – 118 szt. ( ZSP Drewnica – 24 sztuki, SP Jantar – 16 sztuk, ZS Tujsk – 25 sztuk ZS Stegna – 33 sztuki, Gim. Mikoszewo – 20 szt. ). 2) tablety + etui 208 szt. ( ZSP Drewnica – 60 szt., SP Jantar – 27 szt., ZS Tujsk – 50 szt., ZS Stegna – 34 szt., Gim. Mikoszewo – 37 szt. ) 3) komputery stacjonarne – 39 szt. ( SP Jantar – 13 sztuk, ZS Tujsk – 13 sztuk, Gim. Mikoszewo – 13 szt. ) 4) tablice interaktywne z rzutnikiem – 7 szt. ( ZSP Drewnica – 1 sztuka, SP Jantar – 1 sztuka, ZS Tujsk – 2 sztuki, ZS Stegna – 2 sztuki, Gim. Mikoszewo - 1 szt. ) 5) oprogramowanie do tablic interaktywnych – 14 szt. (( ZSP Drewnica – 1 sztuka, SP Jantar – 1 sztuka, ZS Tujsk – 2 sztuki, ZS Stegna – 2 sztuki, Gim. Mikoszewo - 1 szt. ) 6) zestawy komputerowe ( komputer + drukarka ) – 2 szt. ( SP Jantar – 2 szt. ) 7) TV – 2 szt. ( ZSP Drewnica, Sp. Jantar ) 8) odtwarzacze CD z USB – 8 szt. ( ZSP Drewnica – 4 sztuki, ZS Tujsk – 4 szt. ) 9) kserokopiarka – 1 szt. ( ZS Tujsk 1 szt. ) 2. Parametry techniczne sprzętu, o którym mowa w ust. 1 określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy Pzp, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania co najmniej tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Zamawiający dopuszcza również rozwiązania równoważne opisane za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3) Dostarczony sprzęt musi być : a) fabrycznie nowy, wolny od wad i uszkodzeń oraz nieobciążony prawami osób trzecich; b) dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach producenta sprzętu (w razie konieczności dokonania naprawy gwarancyjnej sprzęt nie będzie musiał być przekazany w opakowaniach, w których został dostarczony do Zamawiającego); c) wyposażony w dokumentację użytkownika w języku polskim; d) oznaczony znakiem CE, posiadać certyfikat CE lub deklarację zgodności CE. 5. Licencje na dostarczone oprogramowanie Wykonawca wystawi na Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza udzielenie licencji bezpośrednio przez producenta. 6. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników dostarczonych urządzeń za pośrednictwem serwisu internetowego. 7. Do wszystkich urządzeń zgodnie z wymaganiami należy dołączyć wszelkie przewody/kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania. 8. Serwis gwarancyjny świadczony będzie przez Wykonawcę lub autoryzowany serwis producenta lub autoryzowanego partnera producenta sprzętu/generalnego dystrybutora w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia. – wymagane jest złożenie w ofercie oświadczenia wykonawcy że serwis gwarancyjny będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera producenta sprzętu/generalnego dystrybutora. Podmiot serwisujący musi posiadać certyfikat potwierdzający, że usługi serwisowe są wykonywane zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001. 9. Wykonawca zapewni podjęcie naprawy gwarancyjnej, rozumianej jako przybycie serwisanta do placówki oświatowej zgłaszającej usterkę, w czasie nie dłuższym niż 3 dni od momentu zgłoszenia usterki przez zgłaszającego usterkę. 10. W przypadku konieczności wysłania niesprawnego sprzętu do producenta lub naprawy w siedzibie autoryzowanego serwisu koszty transportu ponosi Wykonawca. 11. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 15000,00 zł. 2. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza zostało zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego BS Stegna Nr 33 8308 0001 0000 0550 2000 0070 przed upływem terminu składania ofert b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w kasie Urzędu Gminy w Stegnie ul. Gdańska 34 pok. nr 9 przed upływem terminu składania ofert. 3. Formy wniesienia wadium: 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r, Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2) W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w ust. 4 niniejszego rozdziału, w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Wadium w formach wymienionych w ust. 3 pkt. 1 lit. b-e musi być wystawione na Gminę Stegna. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 3) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 4. Zatrzymanie wadium 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach