Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-078 Lublin, Żołnierzy Niepodległej
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 815 328 932, , fax. 815 325 318
- Data zamieszczenia: 2019-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Lublinie
Żołnierzy Niepodległej 8
20-078 Lublin, woj. lubelskie
tel. 815 328 932, , fax. 815 325 318
REGON: 43102941200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.lublin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego samochodu do transportu krwi i jej składników - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego samochodu do transportu krwi i jej składników Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi i sugerowanymi parametrami zamieszczony został w Zestawieniu parametrów technicznych które stanowią załącznik 1.1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium przetargowe w wysokości 3.000,00 PLN. 1) Wadium może być wniesione wyłącznie w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. Nr 1804, z późn. zm.) 2) Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność, co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego O/Lublin nr konta 42 1130 1206 0028 9107 4790 0001. 4) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię dowodu wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 5) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w Sekretariacie Zamawiającego, a do oferty dołączyć kopię dokumentu posiadającą potwierdzenie złożenia dokonane przez Sekretariat. Zamawiający dopuszcza złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w dokumentach ofertowych. 6) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 7) Zwrot wadium nastąpi na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych 8) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego 9) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie , nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 , pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej b. jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ – należy je złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (nie dotyczy przypadku gdy wpłynie tylko jedna oferta). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2. Dokumenty wymagane do złożenia wraz z ofertą. 2.1 Wypełnione i podpisane zestawienie parametrów technicznych (Załącznik nr 1.1 do SIWZ) 2.2 Wykaz dotyczący części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i z podaniem nazw (firm) podwykonawców (załącznik nr 5 do SIWZ) 2.3 Dokument potwierdzający wniesienie wadium 2.4 Dokument, z którego będzie wynikało zobowiązanie podmiotu trzeciego, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z Rozdziałem II ust. 4.2 i 4.3 SIWZ, o ile wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu. innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty – jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA 1 SZTUKI SAMOCHODU OPERACYJNEGO DO OBSŁUGI PROJEKTU „DKSRG” (BUS DO PRZEWOZU 9 OSÓB) DLA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W LUBLINIE
Dodano: 2023-10-11 - Zakup samochodu pożarniczego.
Dodano: 2023-09-06 - DOSTAWA 1 SZTUKI SAMOCHODU OPERACYJNEGO DO OBSŁUGI PROJEKTU „DKSRG” (BUS DO PRZEWOZU 9 OSÓB) DLA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W LUBLINIE
Dodano: 2023-07-26 - DOSTAWA 1 SZTUKI SAMOCHODU TYPU BUS DLA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W LUBLINIE
Dodano: 2022-09-16 - DOSTAWA 1 SZTUKI SAMOCHODU LEKKIEGO ROZPOZNAWCZO – RATOWNICZEGO Z NAPĘDEM 4X4 DLA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W LUBLINIE
Dodano: 2022-09-15 - Dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego
Dodano: 2020-10-26 - Dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego
Dodano: 2020-09-17 - „Dostawa fabrycznie nowego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w Rejowcu"
Dodano: 2020-06-10 - Dostawa jednego, nowego, średniego samochodu specjalnego, ratowniczo – gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Starym Brusie, Stary Brus 35, 22-244 Stary Brus
Dodano: 2019-07-23 - Doposażenie służb granicznych – zakup przyczepy pirotechnicznej – lotnicze przejście graniczne w Świdniku k/Lublina
Dodano: 2019-05-29