Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu terenowego, używanego (kod CPV 34113300-5 Pojazdy terenowe) oraz pakietu ubezpieczeń AC, OC, NW, Assistance dla samochodu ( kod CPV 66514110-0 Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych).

Gmina Cisna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-607 Cisna, 49
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4686338, 0608 698247 , fax. 013 4686355
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cisna
    49 49
    38-607 Cisna, woj. podkarpackie
    tel. 013 4686338, 0608 698247, fax. 013 4686355
    REGON: 37044001100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminacisna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu terenowego, używanego (kod CPV 34113300-5 Pojazdy terenowe) oraz pakietu ubezpieczeń AC, OC, NW, Assistance dla samochodu ( kod CPV 66514110-0 Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu terenowego, używanego (kod CPV 34113300-5 Pojazdy terenowe) oraz pakietu ubezpieczeń AC, OC, NW, Assistance dla samochodu ( kod CPV 66514110-0 Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych). Wymagania dla samochodu: - ilość drzwi: 4 lub 5 - homologacja: 5 osób - rok produkcji: 2007 lub 2008 - lakier metalizowany w kolorze czarnym, grafitowym lub srebrnym Wymiary: - długość: od 4300 mm - rozstaw osi(mm): od 2600 mm - pojemność bagażnika : od 300 l Silnik: - pojemność (cm3): od 1900 - paliwo: olej napędowy - moc (KM): od 140 - max moment obrotowy: od 310 Nm - skrzynia biegów: manualna 5-biegowa lub 6-cio biegowa Podwozie: - rozmiar kół: minimum 16 - ogumienie : zalecane przez producenta - wspomaganie układu kierowniczego Bezpieczeństwo (minimum) - system ABS - system ESP (lub jego odpowiednik) - pełnowymiarowa poduszka dla kierowcy - pełnowymiarowa poduszka dla pasażera - boczne poduszki powietrzne z przodu oraz kurtyny powietrzne - trzypunktowe pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach - zagłówki na wszystkich siedzeniach - napinacze pasów bezpieczeństwa (przynajmniej dla przednich siedzeń) - reflektory bi-ksenonowe - światła przeciwmgielne Komfort (minimum) - klimatyzacja automatyczna, - komputer pokładowy - system audio z radioodtwarzaczem CD z możliwością odtwarzania plików MP3 - elektrycznie sterowane szyby drzwi przednich i tylnych - elektrycznie sterowane lusterka boczne podgrzewane - ogrzewana tylna szyba - regulowany fotel kierowcy ( regulacja odległości, kata nachylenia oparcia, wysokości położenia siedziska oraz odcinka lędźwiowego) - tapicerka w kolorze w grafitowym, ciemnoszarym lub czarnym. Zabezpieczenia (minimum) - fabryczny immobiliser - zdalnie sterowany centralny zamek - fabryczny autoalarm Inne wyposażenie (minimum) - gaśnica - trójkąt ostrzegawczy - apteczka z wyposażeniem - koło zapasowe w standardzie w miejscu fabrycznie do tego przeznaczonym - klucz do kół - lewarek - dywaniki fabryczne - hak - dodatkowy komplet opon z felgami stalowymi Samochód musi spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawa dla samochodów poruszających się po drogach publicznych. Do samochodu Wykonawca dostarczy pakiet ubezpieczeniowy (AC, OC, NW, Assistance) na okres min. 6 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341133005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie pobiera się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy wykonawcy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, 4) Szczegółowa specyfikacja oferowanego samochodu. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminacisna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach