Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rurek intubacyjnych, rurek ustno-gardłowych, sond, zgłębników, cewników, drenów wkładów workowych, masek, wąsów, filtrów, nebulizatorów zestawów do przezskórnej tracheotomii, igieł do znieczulenia, zestawów do znieczulenia, kaniulacji i nakłuć, igieł do biopsji i punkcji dla Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy.

Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Armii Krajowej 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3143747 , fax. 071 3143747
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy
    ul. Armii Krajowej 1 1
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3143747, fax. 071 3143747
    REGON: 93296654000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzsolesnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa rurek intubacyjnych, rurek ustno-gardłowych, sond, zgłębników, cewników, drenów wkładów workowych, masek, wąsów, filtrów, nebulizatorów zestawów do przezskórnej tracheotomii, igieł do znieczulenia, zestawów do znieczulenia, kaniulacji i nakłuć, igieł do biopsji i punkcji dla Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa rurek intubacyjnych, rurek ustno-gardłowych, sond, zgłębników, cewników, drenów wkładów workowych, masek, wąsów, filtrów, nebulizatorów zestawów do przezskórnej tracheotomii, igieł do znieczulenia, zestawów do znieczulenia, kaniulacji i nakłuć, igieł do biopsji i punkcji dla Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety: Pakiet nr 1 - Rurki intubacyjne Pakiet nr 2 - Rurki ustno-gardłowe, sondy, cewniki, zgłębniki Pakiet nr 3 - Cewniki Pakiet nr 4 - Wkłady workowe i dreny Pakiet nr 5 - Maski, wąsy, filtry, nebulizatory Pakiet nr 6 - Zestawy do przezskórnej tracheotomii Pakiet nr 7 - Maski krtaniowe Pakiet nr 8 - Igły do znieczulenia, zestawy do znieczulenia, kaniulacji i nakłuć Pakiet nr 9 - Igły do biopsji i punkcji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331412002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czyli w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizowali min. 3 dostawy (rozpoczęte i zakończone) oferowanego przedmiotu zamówienia na kwoty równe lub przekraczające wartość złożonej oferty; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Warunki udziału w postępowaniu są jednakowe dla wszystkich części zamówienia Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie wg kryterium spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę następujących dokumentów: a)oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy PZP) b)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy PZP) c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie objętym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia następujących dokumentów: d) oświadczenie o należytym zrealizowaniu w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - min. 3 dostaw (rozpoczętych i zakończonych) oferowanego przedmiotu zamówienia o wartości równej lub większej niż wartość złożonej oferty (załącznik nr 6 do SIWZ) Od Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający żąda: 1.zamiast dokumentów wymienionych w punkcie c), Zamawiający żąda dokumentów wystawionych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzających odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzsolesnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach