Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przenośnych rejestratorów danych drukujących na bezprzewodowych drukarkach termicznych wraz z urządzeniami do ładowania każdego zestawu jednocześnie i oprogramowaniem dla strefy płatnego parkowania w Szczecinie

Gmina Miasto Szczecin - Miejska Jednostka Obsługi Gospodarczej ogłasza przetarg

  • Adres: 71-504 Szczecin, ul. Czesława 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 421 63 23, 421 63 20
  • Data zamieszczenia: 2011-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Miejska Jednostka Obsługi Gospodarczej
    ul. Czesława 9 9
    71-504 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 421 63 23, 421 63 20
    REGON: 32093325000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa przenośnych rejestratorów danych drukujących na bezprzewodowych drukarkach termicznych wraz z urządzeniami do ładowania każdego zestawu jednocześnie i oprogramowaniem dla strefy płatnego parkowania w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących urządzeń, sprzętu, akcesorii i oprogramowania: 1. 12 sztuk przenośnych rejestratorów danych, 2. 12 sztuk bezprzewodowych drukarek termicznych, 3. 3 sztuk czterostanowiskowych stacji dokujących do ładowania baterii w przenośnych rejestratorów danych wyposażonych w złącze Ethernet, 4.oprogramowania Zamawiane oprogramowanie musi współpracować z oprogramowaniem obecnie zainstalowanym na serwerze zamawiającego.Wykonawca zapewni aplikację, współpracującą z obecnie użytkowanym przez zamawiającego oprogramowaniem zainstalowanym na serwerze tj. AXED WEZWANIA, służącą do wystawiania zawiadomień o nie uiszczeniu opłat za parkowanie w strefie płatnego parkowania, spełniającą funkcje określone w siwz. Wykonawca udzieli zamawiającemu licencji na oprogramowanie dla 12 sztuk pzenośnych rejestratorów będących przedmiotem zamówienia. 5. następujących części zamiennych do drukarek Extech S 1500 użytkowanych obecnie przez zamawiającego: 1) 20 sztuk głowic drukujących, 2) 15 sztuk oryginalnych akumulatorów zamiennych, 6. 12 sztuk dedykowanych do drukarek zasilaczy sieciowych, 7. 12 sztuk futerałów na przenośne rejestratory danych, uszytych z wytrzymałej skóry w kolorze czarnym, 8. 12 sztuk futerałów na drukarki, uszytych z wytrzymałej skóry w kolorze czarnym, 9. Wykonanie, po upływie 18 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, wymiany akumulatorów w przenośnych rejestratorach danych i bezprzewodowych drukarkach termicznych na fabrycznie nowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301231008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 1.500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100) w terminie do dnia 15 lipca 2011 r. do godz. 09:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Miejskiej Jednostki Obsługi Gospodarczej Nr : 52 1240 3927 1111 0010 3715 5639. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie Miejskiej Jednostki Obsługi Gospodarczej. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzenia tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach