18 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 84-200 Wejherowo, ul. Jana III Sobieskiego 277
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 676 56 21 , fax. 58 676 57 87
- Data zamieszczenia: 2014-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 18 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Jana III Sobieskiego 277 277
84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
tel. 58 676 56 21, fax. 58 676 57 87
REGON: 22210650200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.18wog@wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona Narodowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi i urzadzeń warsztatowych w podziale na trzy części - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi i urzadzeń warsztatowych w podziale na trzy części: Część 1 - dostawa narzędzi dla SŁUŻBY CZOŁGOWO - SAMOCHODOWEJ maksymalniew trzech dostawach do magazynu służby czołgowo-samochodowej mieszczącego się na terenie JW 4651 Gdynia Babie-Doły Część 2 - dostawa narzędzi dla SEKCJI ZLT - w ramach jednej dostawy do magazynu sekcji ZLT mieszczącego się na terenie JW 4653 Siemirowice. Część 3 - dostawa narzędzi dla SEKCJI ZLT - w ramach jednej dostawy do magazynu sekcji ZLT mieszczącego się na terenie JW 4651 Gdynia Babie Doły. Dostarczone narzędzia muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2014 roku, kompletne, posiadać niezbędne instrukcje obsługi, gwarancje i dokumentację w języku polskim. Zamawiający wymaga by oferowany sprzęt posiadał co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji i został wpisany w kolumnie Gwarancja,załącznika nr 2 do SIWZ. Każde urządzenie objęte wymogiem udzielenia gwarancji musi być wyposażone w kartę gwarancyjną wypełnioną w języku polskim oraz instrukcję użytkowania i obsługi w języku polskim. W karcie gwarancyjnej muszą być wyraźnie określone: -miejsce na datę przyjęcia sprzętu przez odbiorcę od której będzie liczony termin gwarancji, -numer fabryczny urządzenia objętego gwarancją, -numer telefoniczny oraz numer faksu, na który można zgłaszać reklamacje, -miejsce na adnotację po przeprowadzonych naprawach gwarancyjnych, obejmujące: datę zgłoszenia reklamacji, datę wykonania naprawy, rodzaj wykonanej naprawy, miejsce na adnotacje dotyczące wydłużenia gwarancji na element urządzenia objętego naprawą gwarancyjną o czas zgłoszenia reklamacji do czasu wykonania naprawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia sprzętu, należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, iż Wykonawca może zaoferować narzędzia równoważne o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych lub użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 445100008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga niesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.18wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CTM/BZ/ZZ/23/16.Dostawa elektronarzędzi oraz narzędzi ręcznych i akcesoriów.
Dodano: 2016-06-21 - DOSTAWA NARZĘDZI z podziałem na 4 części: CZĘŚĆ I - DOSTAWA NARZĘDZI DLA SŁUZBY CZOŁGOWO- SAMOCHODOWEJ CZĘŚĆ II - DOSTAWA NARZĘDZI DLA INFRASTRUKTURY CZĘŚĆ III - DOSTAWA NARZĘDZI DLA SŁUZBY UZBROJENIA i ELEKTRONIKI CZĘŚĆ IV - DOSTAWA NARZĘDZI DLA SŁUZBY TECHNICZNO-OKRĘTOWEJ
Dodano: 2016-06-07 - CTM/BZ/ZZ/13/16 dostawa elektronarzędzi, narzędzi pneumatycznych z akcesoriami, elementów eksploatacyjnych, narzędzi lutowniczych, walizki narzędziowej.
Dodano: 2016-04-25 - Zakup narzędzi wyposażenia indywidualnego
Dodano: 2016-02-19 - CTM/BZ/ZZ/118/15.Dostawa listew zasilających i narzędzi różnych
Dodano: 2015-10-30 - CTM/BZ/ZZ/116/15 dostawa narzędzi lutowniczych, narzędzi drobnych oraz suwmiarek i stopek.
Dodano: 2015-10-28 - CTM/BZ/ZZ/95/15.dostawa narzędzi i materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2015-09-09 - CTM/BZ/ZZ/96/15.Dostawa wkrętarek wraz z oprzyrządowaniem oraz urządzenia do kalibracji momentu obrotowego wkrętarek.
Dodano: 2015-09-07 - CTM/BZ/ZZ/88/15.Dostawa testera połączeń kablowych.
Dodano: 2015-08-24 - DOSTAWA NARZĘDZI RĘCZNYCH I O NAPĘDZIE ELEKTRYCZNYM I PNEUMATYCZNYM
Dodano: 2015-08-18